Valitusta ruikutusta toisensa perään.

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Valitusta ruikutusta toisensa perään.

07.03.17 klo 13:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Myytinmurtajat.
Muistattekos kuinka uusi ja erilainen tämä sarja oli aikoinaan?
Itse pidin kovasti siitä alkuperäisestä ideasta ja toteuttamistavasta,
eli ensin kerrottiin myytti ja sitten vaihe kerrallaan selvitettiin onko
mokoma mahdollista vai ei.
Jaksoissa ratkottiin myös muutama pienempikin myytti,ja jaksot
olivat suoraa ja selkeää seurattavaa.
Se "junioritiimi"menetteli kans aluksi,ohjelman tempo nopeutui hieman ja mukavahan oli Kari Byronin touhuamista seurata..
Mutta pikkuhiljaa junnujen hirvittävä ylinäytteleminen/innostuminen
kokeiden tuloksista alkoi käydä yhä ärsyttävämmäksi.
Sitten kävi kai ideat jo vähiin ja tutkittiin videopelien ja leffojen kohtauksia,
se Green Hornet-jakso oli melkoinen pohjanoteeraus.Zombieitakin
taidettiin jossakin jaksossa paeta/tappaa ja saihan suosikkisarjani
Breaking Bad oman erikoisjaksonsa..meh..
Vakikatsojaa ärsytti sekin että muutaman minuutin välein joku selittää (kanavapujottelijoita houkutellakseen) kameralle tutkittavan myytin,mitä ollaan saatu selville ja mitä seuraavaksi tehdään.Ja uudestaan.Ja uudestaan.Ja uudestaan.
Vaikka sarja jäikin vakikatselusta pois vuosia sitten,pyörii uusintoja useammallakin kanavalla joten myös niitä uudempia jaksoja on väkisinkin tullut nähtyä.
Mutta se alkuperäinen innostus ja viihtyminen sarjan parissa jää puuttumaan.

07.03.17 klo 22:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

Samaa mieltä ton Myytinmurtajien suhteen. Muistan joskus aivan aluksi kun tuosta innostui, niillä oli vielä läppä tasokasta ja kiinnostavia juttuja kokeiltavana. Kiinnostus lopahti melko nopeasti kun siihen tuli niitä ylimääräsiä kavereita säätämään ja alkuperäinen kaksikko alkoi jäämään taka-alalle. Onneksi tuo sentään ymmärsi loppua melkein ajoissa eikä ohjelmaa pidetty väkisin hengissä niin kun jotain Simpsoneita.

Randomia triviaa: Adam Savagen legendaarinen heitto "I reject your reality and substitute my own" on peräisin elokuvasta Saatanan lunnaat.

27.03.17 klo 13:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Youtuben puolelta tulee seuratuksi kaikennäköisiä leffa-aiheisia
kanavia,ja kaikilla on omat top-10-listaukset milloin mistäkin aiheesta.
Ja mikäs siinä,ajanvietteenä ja viihdykkeenä ihan mukavaa popcorn-
huttua mutta yks asia on ruvennut ärsyttämään.
Tuskin satunnainen selailija juuri kiinnittää huomiota tähän mutta itse kun
tosiaan katson aika paljonkin näitä listauksia niin tämä pistää silmään:
Jos listalla,millä tahansa listalla,on M.Night,Haley Joel,kuudes aisti tai jopa Bruce Willis niin mikä klippi on valittu?
" I see dead people.."Aina.Jumalauta AINA.
Toi on varmasti yleisin,luulen että hyvänä kakkosena tulee
Blair witch projektin "Räkä tippuu itkiessä nenästä"-kohta.
Blair witchistä ei voi kertoa mitään ilman että tuo pätkä pyörii taustalla.
Joku kun jättäisikin just nämä klipit pois kyseisistä leffoista puhuttaessa niin
se se olisi omaperäistä!
Toisaalta,300-leffa ja " This.Is. SPARTA! "..Pure gold,always.

02.04.17 klo 21:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

^Jos puhutaan esim. virallisten uutiskanavien Youtube-videoista - leffan promomateriaaleista ei yleensä loputtomasti ole varaa valita. Klipit ja kuvat ovat ennakkoon valittuja, ja vain niitä on silloin lupa käyttää mediassa esim. juuri elokuvasta uutisoitaessa. Ja monesti promoklipeistä ja -kuvista otetaan käyttöön lopulta ne, jotka ihmiset ovat jo oppineet tunnistamaan, koska joka tuutista tulee niin paljon tavaraa nykyään, että tuttuudella on ainakin joissakin tapauksissa varmasti helpompi taata ihmisten huomio.

Jos taas puhutaan Youtuben epävirallisemmista listauksista, niihin vaikuttanee paljonkin se kupla, jossa listantekijä elää. Jos hän ei ole nähnyt kuin amerikkalaisia elokuvia vuosilta 1990-2017, eikä hänen kaveripiirinsäkään ole, eivätkä hänen käyttämiensä sosiaalisen median palvelut tai hakukoneet ehdota hänelle muuta missään vaiheessa kuin sitä, mistä hän on ennenkin ollut kiinnostunut, ei hän todennäköisesti tule koskaan törmäämään esim. Uuno Turhapuroon.

10.04.17 klo 10:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lompakko katosi viikonloppuna, sinne meni kaikki henkkarit ja pankkikortti.

Saatana.

Ben Turpin

10.04.17 klo 15:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pakko tulla pitkästä aikaa puhisemaan.

Juuri kun olin päässyt yli siitä, että maailman paras brittikomedisarja The Office käännettiin Janne Reinikaisen johdolla suomalaiseksi Konttori -versioksi, niin taas sataa paskaa: nyt suomennetaan ja vatkataan ja rutistellaan ja runkataan ruotsalainen Solsidan, toinen loistava komediahelmi (jonka juuri sattumoisin katsoin uudestaan alusta loppuun). Totta kai jälleen mukana on "suosikkinäyttelijöitä". Tällä kertaa yhtenä matkijana tätä Onnelaa on tuottamassa Petteri Summanen.

Mikä vittu näihin Studio Julmahuvi -miehiin on mennyt? Eikö tyypit, jotka loivat 90-luvulla omaperäisen sketsisarjan, osaa enää tehdä uutta, OMAA komediaa? Onko keski-ikäistyneet näyttelijät väsyneet siihen, että he istuvat alas KEKSIVÄT omasta päästä tv-sarjoja?

Konttorissa oli/on samaa häikäilemätöntä ja laiskaa rahastusta kuin onnettomissa Luokkakokous -elokuvissa; otetaan maailmalla menestynyt tuote, suomennetaan käsikirjoitus, ja palkataan suosittuja radiojuontajia, koomikkoja, missejä ja hiihtäjiä lukemaan repliikkejä. Ei katsota luovuutta, katsotaan myytyjä lippuja. Ei katsota näyttelemistä tai koomisen ajoituksen osaamista, katsotaan facebook -tykkäyksiä ja Instagram -seuraajia.

Vittu. Vaikka Reinikainen ja Summanen eivät ole yksinään raahanneet näitä suosikkeja Suomeen, ovat he olleet mukana ja antaneet siunauksensa kopioinnille. Arvostus heitä kohtaan on, ainakin minulla, pudonnut alas kuin Franz Reichelt.

26.04.17 klo 08:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mikä vittu meitä Suomalaisia vaivaa?
Tampereen suuntaan meni valtava Eurojackpot-voitto,3:n hengen kimpalle.
Nyt Muro-sivustolla yks valittaa että onko porukkasopimus tehty vasta voiton jälkeen,toivoo että verottaja tutkis asiaa!! WAT??
Mitä helvetin väliä sillä on,eikö se oo ihan voittajan oma asia jos vaikka haluaisikin oman voittonsa jakaa näin useammalle.
Tottakai kaikki on ainakin pikkusen kateellinen voittajasakille mutta silti,jotai rajaa nyt jumalauta..
Itseä toki kummastutti voittajien kommentti töiden jatkamisesta voitosta huolimatta..hmm..
29 miljoonaa tilillä laskisi ainakin meikäläisen työmotivaatiota,pahaa pelkään.
Mutta mä ny oon vähä tällaane putuhousu!

26.04.17 klo 09:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

Suomalainen onkin ainoo joka maksaa satasen siitä, ettei naapuri saa viittäkymppiä.

26.04.17 klo 13:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joku kirjoitti:

Tulen lainaamaan tätä tulevaisuudessa,voisiko tuota nyt paremmin enää sanoa!?!?
Suomalaisuutta on myös tämä:
Duunari A puhuu kaffeetunnilla että aikoo piakkoin ostaa rautakaupasta 500 euron arvoisen moottorisahan mökilleen.Mainitsee merkin ja mallin ja laipanpituuden ja ihan kaikki nippelitiedon,onhan hän talvesta asti tutkinut ja vertaillut hintoja ja ominaisuuksia joka kantilta eri rautakaupoissa ja vihdoin on päätös tehty.
Tähän duunari B sanoo että "katos perhana,mä voitin just ton sahan rautakaupan arvonnassa viime viikolla.Takuut ja kaikki voimassa,täysin käyttämätön laite,laatikkokin avaamatta".Ja näyttää vielä puhelimestaan valokuvan siitä."Osta siitä mylly ittelles,asevelihinta sulle 300 euroo".
Mitä tekee Duunari A ?
Hän joko 1: Suostuisi maksamaan max. 50 euroa sahasta koska "Et sä itte oo maksanu siitä mitään!"
Tai 2: "..No emmäny vielä oo aatellu nii tarkkaa minkä sahan mä ostan,eikä tua ny nii kauheen hyvä ookkaa,loppujelopuks.."
Ja hakee viikonloppuna kuitenkin just sen sahan.
Rautakaupasta.
500:lla eurolla..
Täällä tuskin kukaan vetää hernehiä nokkaan tosta tarinasta,en nyt tietenkään yritä määräillä mitä ja keneltä muut saa rahoillaan ostaa..

28.04.17 klo 08:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Suomalaiset ovat kommunisteja, ei aina mutta valitettavan usein. Aina pitää olla toisen omaisuutta jakamassa, riippumatta siitä, onko omaisuuden omistaja saanut sen työllä, voittanut lotossa yms.

1963 viestiä

28.04.17 klo 11:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

En nyt välttämättä ole paras henkilö sanomaan tätä, mutta onko sitä politiikkaa ihan pakko tunkea joka ketjuun?

28.04.17 klo 12:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kyre & Duunarien biisissä Paskat nakkaan sanotaan näin:

"Politiikka ei vois kiinnostaa, mielummin vaikka runkkaan."

28.04.17 klo 16:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kai olisin voinut ruotia enemmän suomalaisten kateutta yms.

pirpana

28.04.17 klo 20:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

pirpana

30.04.17 klo 20:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

En tiiä miks en voi sietää sitä että miehillä on pitkät hiukset... siis semmotteet vitun FABIO hiukset. Mua vituttaa, raivostuttaa, suututtaa... en vain voi sietää.

01.05.17 klo 22:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Amerikkalaisten kykenemättömyys tekstityksien lukemiseen aiheuttaa
jopa koomisia piirteitä varsinkin dokumenteissa.
Venäläisen upseerin puhe dupataan sellaisella yliryssä-Bondpahiksen
englannilla,yritä siinä nyt ottaa asia tosissasi sellaista mongerrusta kuunnellessa..

10.05.17 klo 20:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vaimo pyysi katsomaan MTV3:n nettisivuilta että tiedänkö mitä tämä juttu tarkoittaa:
"Muistatko kun silmät piti peittää leffaa kelatessa ?"

Öööö..Täh?

No jostaki englanninkielisestä twiitistä oli sitte revitty tommonen kohu-uutinen,en
kyllä tiedä mitä vittua tuolla sitten ajetaan takaa?
VHS-kasetti piti kelata alkuun ennen uusintakatselua,
kuvakelauksellako ne sen teki??
Voi hyvää päivää taas..
Iltapaskat ja Maikkarin sivut on kyllä sellaista syöpää että ei saatana..
Ja se "Katso hulvaton kuva!" "Huikea video!" ja muu paska on levinnyt muihinkin,
aikaisemmin asiallisiin uutissivustoihin.(Katson suuntaasi,Satakunnan Kansa..)

Perkele.

14.05.17 klo 16:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Elisa suoltanut taas telkkariin uuden hintasaarnaaja mainoksen.

Perkeleen perkele.

14.05.17 klo 17:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ne ovat pahimpia kaikista.

22.05.17 klo 22:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Aijai. Tulipa tuossa himo pelata vanhat Mass Effectit taas kerran läpi. Edellisestä kerrasta aikaa varmaan se 5 vuotta. Kaikki meni hyvin kolmanteen osaan asti, mitä ei pysty edes asentamaan, koska sen koodi on jo aktivoitu toiselle Origin-tilille ja tunnukset/salasanat hukkuneet aikojen saatossa. Tässä vielä kätsysti sähköpostikin vaihtunut pariin otteeseen vuosien varrella, joten sitä salasanaakaan ei pysty enää saamaan takas. Mitään crackiä tuohon asennukseen ei ilmeisesti ole olemassakaan, joten ei pysty kerran ostettua kallista peliä pelaamaan sit senkään vertaa.

Ei muuten vituta yhtään.