Vitsejä?

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Vitsejä?

06.04.18 klo 19:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lehmä meni kaupunkiin ja tapasi poliisin.

Lehmä kysyi poliisilta: Saako täällä AMmmua?

Poliisi vastasi: Ilman MUuta.

Ja sitten Lehmä alkoi ammua: Am am am am...

Uytp7

06.04.18 klo 21:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Paavo Lipposelta kysyttiin haastattelussa hänen leivänsyöntitavoistaan.
Paavo vastasi toimittajan uteluun omaan hitaaseen tyyliinsä:
"En...ota...kantaa."

pirpana

08.04.18 klo 13:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ronald Reagan vei puolustuministerinsä valtiollisiin maanpuolustus messuihin. Reagan oli hyvin tohkeissaan lockheed martinin valmistamasta kotimaisista neutroonipommi ohjuksista ja niitten ohjusten ohjussiiloista. Reagan oli pistänytkin ennakkotilaukseen sellaisen tuhannen ohjustusta ja siiloa. Rahat oltaisiin voitu käyttää vähempiosaisten auttamiseen ja ylösnostamiseen, mutta "sehän on täysin heidän oma valintansa, ja omaa syytään. Ottakoon itseään niskasta kiinni ja yrittäköön tässä mahdollisuuksien maassa".

Reagan sanoi ja osoitti ylpeänä kaksimielisen etukenossa sojottavaan ohjukseen päin... sanoen ministerilleen "kato kuinka iso kyrpä mulla on!". :D

Andy Kreist

10.04.18 klo 19:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mikä on Bruce Leen lempijuoma?

Wataaaaar!

John117

14.04.18 klo 12:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Miksi narkomaani lähti sillan alta pois?

Se kuuli että kaikki huumeet on Sillanpäällä.

14.04.18 klo 14:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mä oon kuullu tosta sellasen variaation että:

Mitä eroo on puliukolla ja Marco Bjurströmillä?

-Puli asuu sillan alla, ja Marco Sillanpäällä.

16.04.18 klo 10:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Saudi-Arabian kruununprinssi päätti pitää hyväntekeväisyystilaisuuden, jossa valtakunnan köyhät kansalaiset pääsivät esittämään tälle kysymyksiä ja huolenaiheitaan. Aziz Combat Fighter ja kumppanit päättivät salakuljettaa tilaisuuteen pommin ja salamurhata prinssin näyttävässä itsemurhaiskussa. Ongelmaksi muodostui, että tilaisuudessa oli niin tiukat turvatoimet ettei pommia meinannut saada mukaan oikein millään. Loppujen lopuksi ainut paikka jota turvamiehet eivät tarkastaneet oli peräsuoli.

Aziz päätettiin panna asialle.

Lopulta kruununprinssi pääsi kuin pääsikin pälkähästä kun terroristit olivat ajastaneet pommin väärin ja se räjähti vasta kun kruunupää oli jo lähtenyt paikalta. Aziz Combat Fighterin perse tunnetaan nykyään Halleyn komeettana.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Aziz Combat Fighter ja kumppanit olivat Afganistanissa taistelemassa amerikkalaisia vastaan kun vastapuolen intensiivinen pommitus pakotti joukon pakosalle. Aziz kavereineen keksi livahtaa paikalta naamioitumalla naisiksi. Loppujen lopuksi amerikkalaiset saivat nämä kuitenkin välittömästi kiinni sillä ikänsä vuoristossa taistelleilla sisseillä ei ollut minkäänlaista käsitystä miltä naiset näyttävät ja esim. sitä että naisilla ei ole partaa.

Tällä kertaa Aziz Combat Fighter päätti olla nokkelampi ja salakuljettaa dynamiittipötkön vilkkaalle torille piilotettuna housujensa etumukseen. Siinä matkan varrella Aziksen palleja kuitenkin alkoi syyhytä ja pitihän niitä hiukan päästä rapsuttamaan. Nykyään Aziz tunnetaan Aishana.

Aziz Combat Fighter kavereineen päätti lähteä kadulle osoittamaan mieltään amerikkalaisia vastaan polttamalla jenkkilippuja kameroiden kuvatessa vieressä. Myöhemmin Liveleaksiin päätyi hämmentävä video, jossa samainen joukko menettää ensin tajuntansa palavasta lipusta lähtevistä myrkkykaasuista ja syttyy lopulta itse tuleen.

17.04.18 klo 16:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mitä yhteistä on sään ennustamisella ja seksillä?

Ikinä ei tiedä koska tulee ja miten paljon.

20.04.18 klo 01:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mikä on possujen suosikkibiisi?

Pig in Japan

26.04.18 klo 22:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mikä on Donald Trumpin versio trampoliinistä?

Trumpaliini.

Entä Sylvester Stallonen versio?

Ramboliini

26.04.18 klo 23:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mikä on Punahilkan pornotähti alter ego?

Munahilkka

03.05.18 klo 22:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

Miksi kutsutaan maanviljelijöiden huonoa käyttäytymistä?

Eekeröiniksi

04.05.18 klo 17:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ei varsinainen vitsi, mutta hauska palindromi yhtä kaikki.

Xerxes – ex-rex.

10.05.18 klo 22:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mikä on eunukkien suosikkielokuva?

Stanley Kubrickin Peli on menetetty

12.05.18 klo 20:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jos ballistinen ohjus lentäisi Balille, mikä se silloin olisi?

Balistinen ohjus

12.05.18 klo 20:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pelimies kirjoitti:

Jos ballistinen ohjus lentäisi Balille, mikä se silloin olisi?

Balistinen ohjus

Jos se tähdätään kiveksiin, kyseessä on luonnollisesti pallistinen ohjus.

21.05.18 klo 23:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tämä ei varsinaisesti ole mikään vitsi tai kylätarina vaan yksi vanha omalle kohdalle käynyt sattumus, joka pistää kaverin kanssa hymyilyttämään edelleen ihan vaan silkassa absurdiudessaan.

Oltiin kerran kaverin kanssa vähän reissussa ja käytiin huoltiksella syömässä. Siellä oli joku vammanen, joka piti sellaista ihme koomista örinää. Kohteliaina tyyppeinä me tietysti pidettiin naama vakavana ja katsottiin muualle, eihän vammaisille saa nauraa eikä tuijottaa. Se ulvova tyyppi sitten hiljeni ja meni pois, jatkettiin matkaa.

Siinä sitten alettiin lappaamaan pihviä ja perunamuusia kuonoon kaksin käsin ja eikös se yksi kehari palannut täysin yllättäen mylvimään siihen viereen. Itse meinasin tukehtua muusiini, kaverilta ne tuli nenästä.

Se tilanne oli varsin huvittava, varsinkin vilkkaalla huoltiksella ihmisten keskellä.

22.05.18 klo 01:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Veteraanipäivänä melkoisen ei hyvää karmaa omaava kaveri sai saunaan mennessään kyrtsärin käsirysyllä naamariin aka kuonoonsa. Puupöydältä täytyi hieman siirtyä eteensä, jonka jälkeen tekijän naispuolinen ystävä puuttui tilanteeseen. Itselläkin eka noustessa kerran mökkireissulla naamataulu vadeltu turun sinapilla. Että tulipahan tämäkin oravanpyörä päätepisteeseen grillinuotion äärrellä puuhisteluissa.

TatiTeThird

22.05.18 klo 11:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

- Mitä hautausurakoitsija sanoi nähdessään giljotiiniin joutuneen Pekka Töpöhännän?
Eihän tässä ole päätä eikä häntää!

- Tanskalainen meni kansallisuusidentiteettileikkaukseen. Kun hän tuli sieltä, hän oli transkalainen.

- Miksi astronautit pukeutuvat valkoiseen?
He ovat Kuu Klux Klaanin jäseniä.

24.05.18 klo 18:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

Miksi kutsutaan alkoholistin testamenttiä?

Dokumentiksi