Vitsejä?

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Vitsejä?

21.10.09 klo 22:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

Muutamia typeriä ja huonoja vitsejä.

K: Mitä teet kun heräät yöllä ja näet television leijuvan ilmassa?
V: Laitat valon päälle ja hakkaat paskat pihalle siitä nekrusta.

K: Mitä teet kun näet verissä olevan neekerin juoksevan takapihalla?
V: Lakkaat nauramasta ja ammut uudelleen?

K: Mitä eroa on neekerillä ja traktorin renkaalla?
V: Rengas ei ala laulamaan kun sille vetää kiinni kettingit.

K: Mitä saat kun risteytät neekerin ja mustekalan?
V: Ei aavistustakaan, mutta hyvin se puuvillaa poimii.

Höh höh höö. Typeryydessään ja vastenmielisyydessään loistavia. Sokerina pohjalla

K: Mistä tunnistaa puolalaisen?
V: Sillä on paskaa lompakossa.

Madmasa

22.10.09 klo 19:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Miksi sulo ylitti tien?
- Hänen munansa oli juuttunut kanaan.

höhhöhhöö...

EDIT. anteeksi, sulo. :(

Jaaha

22.10.09 klo 21:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mikä on Maija mehiläisen isän nimi?
- Faija mehiläinen

hihii.

Hellblazer

22.10.09 klo 22:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kolme miestä saapui kuoltuaan ennenaikaisesti taivaan porteille ja saivat tietää pyhältä Pietarilta, että taivaaseen on tunkua. Pietari keroi heille, että se, jolla olisi hauskin kuolintapa, pääsisi heti sisään ja muut jotuisivat odottamaan.

Ensimmäinen mies alkoi kertoa: "Olin tullut työmatkalta aikaisemmin kotiin ja huomasin eteisessä hermostuneen näköisen vaimoni ja vieraan miehen kengät oven pielessä. Lähdin tietenkin heti etsimään sitä paskiaista ja huomasin hänen roikkuvan alasti parvekkeen reunasta. Aloin hakkaamaan hänen käsiään irti kaiteesta, mutta hän ei päästänyt irti, joten hain vasaran. Sillä nakuttelemalla miehen ote kirposi ja hän putosi maahan, mutta selvisi hengissä. Olin vielä se verran vihainen, että viimeistelin homman heittämälä arkkupakastimen hänen niskaansa, mutta samalla pakastimen johto sotkeutui jalkaani ja putosin itse alas kärsien saman kohtalon."

Sitten tuli toisen miehen vuoro: "Olin joogaamassa alasti parvekkeellani kaikessa rauhassa, kun yhtäkkiä liukastuin ja putosin kaiteen yli, mutta onnekseni sain napattua kiinni alemman parvekkeen reunasta. Juuri kun ajattelin, miten onnekas olin, joku sekopää alkoi hakata käsiäni irti kaiteesta. Pysyin lujana, mutta sitten se hullu haki vasaran ja enhän minä voinut enää kiinni pitää ja putosin alas. Selvisin kuitenkin pudotuksesta hengissä, mutta ennen kuin ehdin edes kiittää onneani, päälleni tipahti painava arkkupakastin."

Sitten kertoi viimeinen mies: "Tapasin kahvilassa mukavan naisen, ja juteltuamme jonkin aikaa hän kutsui minut kotiinsa. Ajattelin olevani oikea onnenpekka, mutta kesken kaiken hauskan hänen aviomiehensä tuli kotiin. Säikähdin hirveästi ja menin piiloon arkkupakastimeen..."

22.10.09 klo 22:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jatketaampas tällä hervottoman rasistisella linjalla (ehkäpä paras moinen vitsi koskaan):

Blondi iski neekerin sanoen: "No niin Sinä sysimusta rakkauden ruumiillistuma, tee mitä mustat pojat parhaiten osaavat."

Mies hakkasi naisen ja vei stereot !

22.10.09 klo 22:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ Taatusti epämoraalista, mutta kyllä naurattaa. Hävetä saisimme kaikki.

mcleffa92

23.10.09 klo 09:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tässä tulee yks erittäin huono ja typerä puujalka vitsi:

Miksi Christian Balesta ei voi koskaan tulla miestä, mutta hän silti viihtyy naisten seurassa?

Vastaus: Koska hän on Lepakkomies

Aatu

24.10.09 klo 00:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Muutamia puujalkavitsejä, ladies and gentlemen:

K: Mitä juutalaiset sanovat bussikuskille?
V: Lisää kaasua!

K: Mikä on juutalaislasten lempileikki?
V: Viimeinen pari uunista ulos.

K: Miten break-dance keksittiin?
V: Neekerit yritti varastaa pölykapseleita liikkuvista autoista

K: Miksi kutsutaan neekeriä jolla on joka päivä töitä, nukkuu samassa sängyssä joka päivä, pitää säännöllistä aikataulua, ei hae sossusta rahaa, eikä raiskaa valkoisia naisia.
V: Vangiksi

Somali ja mustalainen oli laulamassa lähikapakassa karaokea... Somali aloitti laulamisen laulamalla laulun "olen suomalainen", siitäkös mustalainen tuohtui ja lauloi laulun "mä joka päivä töitä teen"

-mirco-

24.10.09 klo 13:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Aatu kirjoitti:

V: Vangiksi

TOTAL Reps!

Samaa rataa:

K: Mitä saat, kun ammut pyöräilevän mannen?
V: Hyvän mielen ja polkupyöräsi takaisin.

T-800

24.10.09 klo 14:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Samaa rataa täälläkin:

Mikä sana alkaa "N":llä päättyy "I":hin ja jollaiseksi mustaa miestä ei haluaisi kutsua?
- Naapuri

Mitä manne saa joululahjaksi?
- Sun polkypyörän.

Miten tapetaan 50 kärpästä yhdellä iskulla?
- Lyödään neekeriä lapiolla naamaan.

Olipa kerran pieni neekeripoika joka itki katkerasti rotvallin reunalla. Samalla paikalle sattui vanha rouva, joka kysyi neekeriltä:
- Miksi itket?
Johon neekeri vastasi:
- Kyllä sinuakin itkettäisi jos munakarvat päässä kasvais. (Huono...)

Rohkeuden huippu?
Paskannat ison neekerin ovelle,soitat ovikelloa ja sanot et "poikas on sulanu auringossa"!

Että tälläistä tänään.

EDIT: 800 viesti ja näin juhlava...

Matalahiilihappoinen

31.10.09 klo 09:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

On aika mahdollista että nämä vitsit on postattu, koska Matalahiilihappoinen on niin laiska p-ska ettei jaksa lukea koko threadia. Pikkutuhmia vitsejä, ehehehe.

- Mitä samanlaisuutta on kapellimestarilla ja kondomilla?
- Molemmat ovat turvallisempia, mutta ilman niitä on kivempaa.

- Miksi blondi juuttui kiinni alastomana bensaletkusta?
- Bensa-asemalla luki: Kaikki maksutavat käyvät.

- Tule katsomaan, rakas... naapurilla on joku uusi nainen... verhot eivät ole suljettu, heillä on hyvin kiihkeitä menoja... nainen näyttää ihan sinulta... hetkinen... -----! Nyt heti tänne!

Storyteller

05.11.09 klo 01:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Miksi Amerikassa ei ole marjoja?
Sylvester Stallone

Aatu

08.11.09 klo 15:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nyt saattaa tulla paskoja, mutta itseni mielestä varmaan hauskimpia vitsejä ikinä. Poimin näitä mnetin vitsi topicista. Hope you enjoy...

Iso-Ahnuld löysi Bennettin kirpputorilta ja ajatteli yllättää hänet. Hän meni Bennettin luo, ojensi nyrkit hänen eteensä ja pyysi Bennettiä valitsemaan jomman kumman nyrkin. Bennett valitsi vasemman. Iso-Ahnuld sanoi tähän: "IT WAS A WROOOONG ZHOIS!" ja kiskaisi Bennettiä ihan saatanan täysiä päin näköä oikealla.

Launo-setä tarinoi:
-Kerran yhen akan... Hehheh... Koijasin kämpille siinä... Hehee, eiss... Oli niin läski, että etin vartin sen pillua, hehe...

"EI OO VOITELU KOHILLAAM PERKELE!!!", karjui Mietaa kesken kiivaimman anaaliseksin.

80-luvun Irwin Goodman tilasi Essolla höyrynakkia selvällä ruotsin kielellä. Mietaa odotti vuoroaan takana sukset vielä jalassa ja parta jäässä.

Poika kuunteli isovanhempiensa ullakolla salaa Turbo Loveria. "Homoo..." saattoi kuulua tuulessa ulkona. Ja hinttihän pojasta tuli.

Ja viimeisenä ultimaalinen vitsi:

Muumipappa ja Hemuli kuuntelivat muumitalon terassilla Uriah Heeppiä ja tuhisivat hyväksyvästi viiksiinsä, jotka nyt koristivat kummankin kuonoa.
"On se Hiippi kyllä kovam", tokaisi Hemuli
"Juum, mutta kyä se 70-luvun Jon Lord oli kovempi jätkäm.", vastasi Muumipappa
"NO EI VITUSSA OLLU!!!!", karjahti tähän Hemuli, jolloin Muumipapan hermot menivät täydellisesti ja hän veti Hemulia ihan vitusti pataan. Hemulin vielä maatessa terassilla tokkuraisena ohi kulkeneesta Poliisimestarin Taunuksesta kuului Jethro Tullia ihan vitun lujaa.
"Heh juum, progemiehiäm...", totesi Muumipappa kunnioittavasti ja kaivoi sätkämpurut hatustaan.

Jamii

08.11.09 klo 15:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joltain sivulta napattu... Ai juu k-18

Eräs insinööri kertoi kaverilleen, että hän oli keksinyt laitteen jolla virtsanäytteen avulla pystyi kertomaan mitä sairauksia ihmisessä on. Kaveri ei tietenkään uskonut tätä vaan päätti itse kokeilla. Hän kusaisi mukiin ja laittoi sen koneeseen. Kone sanoi : Sinulla on tenniskyynärpää. Kaveri ei uskonut keksintöä todeksi joten hän kusaisi uudestaan mukiin ja laittoi sen taas koneeseen. "Sinulla on tenniskyynärpää". Mies ei vieläkään uskonut sitä vaan kusaisi mukiin, otti samalla mitalla hieman vaimoltaan ja teini-ikäiseltä tyttäreltään, laittoi Ladan konenestettä ja vetäs vielä varvitkin mukiin. Hän laittoi mukin koneeseen. Kone sanoi: Vaimollasi on HIV, tyttäresi on raskaana ja ladasi hajoaa pian.

Ja jos se runkkaaminen ei lopu niin tenniskyynärpää vain pahenee...

Hehehehehahehe.

-mirco-

17.11.09 klo 17:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

HÄHÄHHHHÄÄÄÄÄ!!

Ei ne tunne tommosta termiä ollenkaan.

Kookosbanaani

17.11.09 klo 20:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mikä on pimeyden huippu?
- Neekeri syö lakritsia mustissa vaateissa silmät kiinni pimeässä hiilikellarissa, missä ikkunat ja ovet ollaan suljettu.

Mikä on mahdottomuuden huippu?
- Kalju mies ajaa hiuksensa hulmuten ajaessaan kovakattoista avoautoa, minkä jälkeen hän kääntyy liikenneympyrän kulman taakse ja ampuu kyklooppia silmien väliin.

Chuck Norris tilasi Kotipizzasta Big Macin ja sai sen.

Oliko toi semmonen mauton ja tarkoituksella huono vitsi?

Storyteller

17.11.09 klo 20:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

17.11.09 klo 21:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kookosbanaani kirjoitti:

Chuck Norris tilasi Kotipizzasta Big Macin ja sai sen.

Oliko toi semmonen mauton ja tarkoituksella huono vitsi?

Et vaan tainnut ymmärtää sitä. Toimii monella tasolla. ;)

17.11.09 klo 21:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Chuck Norris tilasi Kotipizzasta Big Macin ja sai sen.

Hehe, älä edes yritä aloittaa Storyteller. Pian koko keskustelu täyttyy hiljalleen Chuck Norris-faktoista. Ei siinä mitään, hemmetin hauskojahan ne ovat, mutta...

No okei. Pakkohan sitä on joku heittää.

Kerran Chuck Norris vieraili Neitsytsaarilla. Nykyään niitä kutsutaan vain Saariksi.