Profiilikuvasi tarina?

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Profiilikuvasi tarina?

Dr. Zaius

20.11.08 klo 19:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ensilumet satoivat eilen, ja eihän jouluunkaan ole enää kovin pitkä aika. Niinpä päätin muuttaa kuvaani vähän jouluisemmaksi, joten laitoin Zaiukselle tonttulakin päähän. Vähän liian matalaksi taisi kuva rajautua, mutta ihan hienolta näyttää mielestäni nytkin.

25.11.08 klo 23:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

- Predator - kirjoitti:

Lukko on paras!

Aivan miten vain.

De Niron suoritus Cape Fearin mielipuolena on kyllä yksi hienoimpia näkemiäni sillä saralla. Ja todella coolin näköinen äijä muutenkin.

vomppa

27.11.08 klo 15:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

JiiÄr kirjoitti:

CMX:n ja System of a Downin albumin kannet päällekkäin. Tehty Paintilla.

Tuo on kyllä kekseliäs.

Tino

29.11.08 klo 20:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Siirsin surkeilla Photoshop-taidoillani The Psychic -leffan julisteesta pääkallon sisällä makaavan naisen Inferno-leffan julisteen pääkalloon. Ai että olen nyt tyytyväinen.

29.11.08 klo 21:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tino kirjoitti:

Todella nättihän tuo avatar on, varsinkin isompana pääsee tuo kuva oikeuksiinsa. Hieno on !

Tino

29.11.08 klo 22:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

^Kiitoksia.

29.11.08 klo 22:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vaihdoin playboy- puppelin tähän True Blood- sarjan kuvaan. Aivan mahtava sarja. Pitääpä itekkin rueta vääntämään jotain äärimmäisen persoonallista avataria.. saa nähdä milloin jaksaa, mutta tähän olen nyt tyytyväinen.

29.11.08 klo 22:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ Ox tollaset ees luvallisii, niiq?!??!??!!11

Viljami

29.11.08 klo 23:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Simpsonit yhdistettynä yhteen suosikkileffaani http://www.leffatykki.com...lokuva/scarface-arpinaama

Kaukosäädin on aseeni.

29.11.08 klo 23:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ Screenshotti jostain pornopätkästä ei ole koskaan hieno eikä sallittava, mutta jos tuossa olisi jokin nätti avatariksi tarkoitettu tissityttö niin kyllä mun puolesta saisi olla. Tuo on hiton ruma, hyi saatana.

29.11.08 klo 23:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ Ei oo ees kovin seksikäs kroppa tolla. Kui se nyt tommosen kuvan on valinnu. Ois ottanu mieluummin tän kuvan:

Ville

30.11.08 klo 06:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

NitroPupu kirjoitti:

siinähän on avatar :)

Eipä kyllä tuollaiset kuvat mielestäni sovi tälle saittille. Menee kyllä jo aika tavalla pornon puolelle. Täällä kuitenkin liikuu alaikäisiäkin ja tykki nyt ei ole pornosivusto, niin tuo on varsin kyseenalainen avatar.

vomppa

30.11.08 klo 10:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vaihdoinpahan sinihai-kuvani tähän Allosaurukseen. Hieno kuva.

30.11.08 klo 12:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ville kirjoitti:
NitroPupu kirjoitti:

siinähän on avatar :)

Aivan samaa mieltä, ei leffatykkiin tuollaisia. Olen kuitenkin lähes 100% varma että tuon avatarin omistaja on kuitenkin itsekin alaikäinen. En usko että kukaan aikuiskäyttäjistä laittaisi tuollaista avtaria tälläiselle sivustolle, olenko oikeassa ? Kuten rillijulle mainitsi, niin kyllä munkin puolesta joka taiteellinen nainen yläosattomissa olisi ihan siisti, mutta ei mitään pornokuvia.

Hän

30.11.08 klo 14:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

True Bloodin ensimmäinen kausi oli yllättävän mukava kyllä. Kesällä on kuulemma tulossa toinen kausi.

Vaihdoinpa avatarin omaan värkkiini.

02.12.08 klo 15:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

Googlen haulla löytyi tämä kuva, josta pidän todella paljon. John Malkovichin suoritus Burn After Readingissa oli todella mainio !

Joo kuulin että tulee uus kausi. Todella mukavaa, True Blood kyllä pamautti täysillä ja tykkään siitä aivan sairaasti. Tunnarikin on todella hyvä, yksi parhaista mitä tiedän.

JiiÄr

02.12.08 klo 21:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Blairoid

02.12.08 klo 22:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

En voi oikein muuta sanoa, että jos nyt katsoisin peilistä, näkisin siellä tutun kuvajaisen eli itseni. Sama juttu tämän kanssa, kun katson tätä profiilikuvaa.

Jaa... jos kukaan ei tajunnut tuota, niin hyvä on; minun omakuvanihan se siinä, tuijottaa ruudun läpi sinua paraikaa. 8)

The Wolf

03.12.08 klo 10:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ Aika helvetin pelottava tuijotus. Ja jotenkin kinky.