Profiilikuvasi tarina?

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Profiilikuvasi tarina?

Pette
Käyttäjä
63 viestiä

30.09.08 klo 18:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

Elokuvahistorian suurimpia merkkiteoksia omalla maailmankatsomuksellani: The Deer Hunter ja Robert De Niro. Kiva kuva.

arkistomies
Käyttäjä
145 viestiä

30.09.08 klo 20:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

Yksi maailman parhaita elokuvia jossa Al Pacino tekee loisto suorituksen ja kaiken päälle kuva on vielä pirun siisti.

kerpele
Käyttäjä
3486 viestiä

01.10.08 klo 02:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sidney Poitier leffasta In the Heat of the Night. Sidney vetelee noita teidän Pacinoja ja De Niroja tuolla kepillä b-rappuun. Nuo jätkät tuossa taustalla näyttää valoa.

The Wolf
Tähtääjä
2949 viestiä

01.10.08 klo 09:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Peilistä löytyisi niin paljon muitakin tyylikkäitä otoksia, joista yhtä (sitä kaikkein kuuluisinta) jo jonkun aikaa käytinkin, mutta tämä sopii mielestäin väriensä puolesta tälle uudistetulle tummanpuhuvalle foorumille jotenkin paremmin.

rillijulle
Moderaattori
3843 viestiä

01.10.08 klo 23:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lähti kuva vaihtoon.

Rambo vaan on niin saakelin kova jätkä ja tässä on vaan niin saakelin hieno kuva. Sopii mielestäni foorumin värimaailmaan hyvin.

Kivilärvi
Käyttäjä
410 viestiä

02.10.08 klo 02:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vanhassa profiilikuvassa olin minä mustavalkoisena. Uudessa profiilikuvassani olen minä värillisenä. Taidan olla hieman rakastunut itseeni. No, joka tapauksessa, tässä uudessa kuvassa hiusteniväri pääsee häikäisemään, ainakin minut. Aah, minä <3<3<3<3.

micco
Käyttäjä
574 viestiä

02.10.08 klo 12:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jokeri vaihtui takaisin omaan pärstään. Lievästi muokkailtu kuva.

Tarantino
Käyttäjä
174 viestiä

12.10.08 klo 00:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

Profiilikuvieni teema ei ole muuttunut, mutta väriskaala kylläkin. Aiemmat pistivät silmään kirkkaan valkoisella taustallaan.

Harmonica
Käyttäjä
2264 viestiä

14.10.08 klo 11:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Yritin pistää Nosokin kukkahattu-avataria paremmaksi.

vomppa
Käyttäjä
663 viestiä

29.10.08 klo 18:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kuvani tarina on tällainen:
Olen aina ollut luonto-friikki, ja kalojen tarkkailu on kivaa. Joten kun tuo kuvaton profiili alkoi tympiä, niin tämä hai näytti hyvältä.

Chrattac
Tykittäjä
773 viestiä

29.10.08 klo 18:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Rosette-sumu – astronomia ja kosmologia ovat lähellä sydäntäin.

NitroPupu
Käyttäjä
1054 viestiä

30.10.08 klo 21:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mel Gibsonin pärstä vaihtui tähän räjähdykseen. Jotain tämäntapaista haeskelin, löytyi juuri sopiva. Eipä mitään syvällisempää ole kuin että hieno on tämä kuva mielestäni. :D

NitroPupu
Käyttäjä
1054 viestiä

14.11.08 klo 11:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jälleen kerran vaihtui kuva. Ajattelin laitta jonkinlaisen porkkanansyöjän avatariksi (Pupu- osaan nickistäni viitaten), ja pinkkiin playboy- kaniin sitten päädyin !

rillijulle
Moderaattori
3843 viestiä

14.11.08 klo 14:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itsekin vaihdoin vasta kuvan. Ostin Maniacin ja kansi on niin vaikuttava, ettei sitä voi liikaa kehua. Pidän tästä todella.

petokoira
Käyttäjä
99 viestiä

16.11.08 klo 05:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mulla oli ekana Jack Nicholsonin kuva, mutta päätin vaihtaa sen tähän Brion Jamesiin. Jamesin rooli mustasukkaisena aviomiehenä Tales from the Cryptan Split Second(1991) -jaksosta jäi jotenkin mieleen.
Myöhemmin bongasin Jamesin Jokikyttä-leffasta, josta sain hänen nimensä selville.
Äijä muuten kuoli 1999 sydäriin vain 54-vuotiaana.

Ps. Se Cryptan jakso oli muuten hyvä! =)

JiiÄr

17.11.08 klo 13:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

CMX:n ja System of a Downin albumin kannet päällekkäin. Tehty Paintilla.

Vasuri
Käyttäjä
1315 viestiä

18.11.08 klo 21:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

JiiÄr kirjoitti:

CMX:n ja System of a Downin albumin kannet päällekkäin. Tehty Paintilla.

On sulla kyllä omaperäinen kuva, kun ottaa sen syntymisen huomioon. Minusta on hienoa kun ihminen osaa olla kekseliäs.

Tarantino
Käyttäjä
174 viestiä

18.11.08 klo 21:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tajusin jo kuudenen kerran miten hieno elokuva suspiria on. Sulautuu miltei saumattomasti sivuston väriskaalaan.

Keskustelut