Profiilikuvasi tarina?

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Profiilikuvasi tarina?

DVD_DUDE

03.08.08 klo 15:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

Death Proofista tuttu kuva : )

03.08.08 klo 16:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kuvassani on kaikkein tärkein, eli

Söpö kirjoitti:

Tämä nykyinen profiilikuvani on leikkaamaton versio omasta pärstästäni. Tehosteena on kivoja tietokone-efektejä.

Eli sama vika minun kohdallani... :D

03.08.08 klo 23:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

Leon vaan on niin saakelin loistava leffa ja tämä on vallan hieno kuva Leonista itsestään.

4chanista joskus aikoinaan löysin.

Emperor

03.08.08 klo 23:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Reservoir dogs on vain niin hieno elokuva. Jotenkin se vain osui ensinnä kohdalle ja onhan tuossa kuvassa tyyliä... ainakin minun mielestä

Boy From Shadows

05.08.08 klo 12:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

Oman pärstän tuohon länttäsin kaikkien kauhuksi. Mutta eipä tuo jostain syystä siinä näy? :D Ei taida soveltua kaikkein nuorimpien käyttäjien silmille..

Thogo

05.08.08 klo 12:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pulp Fiction on ehdottomasti yks parhaist leffoist ja löysin tollasen vähän erikoisemman kuvan Julesista ja Vincentistä!

MadMike

05.08.08 klo 14:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

Maestro itse, niin monta unohtumatonta roolisuoritusta, joista viimeisimpänä aivan hillitön rooli The Departedissa.

JiiÄr

05.08.08 klo 19:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

System of a Downin esikoislevyn kansi. Suosikkiyhtyeeni, ja kansi on myös hieno.

MiiCa

13.08.08 klo 19:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Katsoin tässä hiljattain elokuvat Batman Returns ja The Dark Knight, ja molemmat tekivät suuren vaikutuksen. Päätinpä sitten laittaa profiilikuvakseni Batmanin.

LadyDedlock

13.08.08 klo 20:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kuvassa on yksi maailman parhaista näyttelijättäristä eli Greta Garbo. Vaikka neitokaista ei mielestäni kuvasta tunnista. Joka tapauksessa kaunis kuva kauniista naisesta.

arska

14.08.08 klo 20:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

Päätin vaihtaa kuvan Wayne's World leffasta tuttuun kaveriin. Jotenkin tuo kuva kuvastaa meikäläistä niin hyvin.

11.09.08 klo 11:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

markus aki berg kirjoitti:

Sain Medal Of Honor pelin niin ajattelin laittaa siitä kuvan tuohon.

Olet siis trolli. Kuka pontikankeittäjä saa pelejä? Luulin aluksi, että olet jotain 20 ja tyhmä, mutta taidat olla vain 12 ja tyhmempi.

katusutariina

12.09.08 klo 00:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olen aina tykännyt disneyn leffoista, sekä varsinkin Helinä-keijusta. Se perinteinen ei kuitenkaan kuvaa oikeastaan millään tavalla minua, mutta tämä..

MiiCa

12.09.08 klo 14:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

rillijulle kirjoitti:
markus aki berg kirjoitti:

Sain Medal Of Honor pelin niin ajattelin laittaa siitä kuvan tuohon.

Itse ajattelin muuten ihan samaa :)

Itselläni kuvassa komeilee tiikerin silmä. Valitsin kuvan sen salaperäisyyden takia. Kuvan värejäkin tullut hieman muunneltua, mutta kyllä tuo purppura on juuri sopiva ja silmää rasittamaton kuva.

Boy From Shadows

13.09.08 klo 20:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

Oma pärstä muuttui gunnareiden logoon ja syy tottakai on se että kyseessä maailman paras bändi ja logohan on legendaarisen upea.

Vasuri

17.09.08 klo 16:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Indiana Jones ihan ite. Tilasin dvd-boxina kaikki kolme ekaa, ja nyt ne on jo suosikkieni joukossa... Joo-o, ajatella. Ja muuten, Harrison Ford teki hienoa näyttelytyötä.

Tumppimies

30.09.08 klo 14:43 - linkitä tähän kommenttiin: #