Profiilikuvasi tarina?

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Profiilikuvasi tarina?

Key

01.01.19 klo 13:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tämän vuotinen profiilikuvani on elokuvasta, johon myös nimimerkkini liittyy. Profiilikuvanani on ennenkin ollut hahmoja tai muita kuvia samaisesta elokuvasta, mutta valitsin tämän kuvan siksi, että tänä vuonna tulee kuluneeksi kymmenen vuotta siitä, kun liityin Leffatykkiin.

Kuva on siis elokuvasta The Skeleton Key ja kuvan hahmo on Kate Hudsonin näyttelemä nuori sairaanhoitaja Caroline Ellis.

01.01.19 klo 13:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

Oma lärvi käynee ristinolla aiheenaan tykkiin. Klassikot kunniaan!

01.01.19 klo 17:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Key kirjoitti:

On muuten kaikenkaikkiaan erittäin mainio kauhufilmi, tykkäsin kovasti. Pitäis ehdottomasti katsella uudestaan jokukerta. Pirun hyvä tunnelma ja mielenkiintoinen teemoiltaan.

Key

01.01.19 klo 22:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Oletko Joku nähnyt Jordan Peelen ohjaaman Get Outin? Se on aika lailla samaa maata kuin The Skeleton Key, mutta ei mielestäni ihan yhtä hyvä.

02.01.19 klo 00:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

Juu oon! Se oli vähän samanhenkinen kyllä. Kyllä mä itsekkin sanoisin, että Skeleton Key on ehkä hippusen verran parempi. Noihan vois itseasiassa joskus katsoo vähän niinkun double-featurena peräkanaa kummatkin.