Profiilikuvasi tarina?

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Profiilikuvasi tarina?

27.07.17 klo 10:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nosfecoff kirjoitti:
pirpana kirjoitti:

Richard Nixon... koska ...... syyt.

Onhan se hieno kuva.

Suunniteltiin kaverin kanssa joskus slasher, jossa punaniskamurhaajalla on Nixon-naamari.

18.11.17 klo 14:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Arvaako kukaan proffakuvani hahmoa?

18.11.17 klo 14:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

Näyttää Rembrandtin maalaukselta. Henkilöä en tunnista. Luultavasti joku Raamatun hahmo.

18.11.17 klo 14:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

Näyttää jostain renessanssimaalauksesta repäistyltä. Rafaelin Ateenan koulustako?

Edit. Eikun sehän on tietysti Juudas Iskariot Leonardon Viimeisestä ehtoollisesta.

18.11.17 klo 14:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

Juudas Iskariot on aivan oikein. :)

18.11.17 klo 14:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Juutas!

Leffa Timppa

18.11.17 klo 19:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

Valitsin profiilikuvakseni James Bondista tutun asepiippukohtauksen, koska olen aikamoinen Bond-fani.

18.11.17 klo 20:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mulla oli pitkään kuvana yhdestä suosikki kauhupätkästäni tuttu Leatherface. Ajattelin kuitenkin tossa hiljattain vaihtaa, ja pistinkin kuvakseni Filmationin Haamujengistä tutun Futuran. Tai kenelle on tuttu ja kenelle ei. Itelle nää Filmationin Haamujengit oli iso osa lapsuutta niiden ihan "aitojen" leffojen ohella.

21.11.17 klo 12:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Leffa Timppa kirjoitti:

Valitsin profiilikuvakseni James Bondista tutun asepiippukohtauksen, koska Bondit on ollut osa elämääni jo kauan.

Täytyy kyllä tunnustaa, olen BOND FANI. Olen aivan pienestä junnusta asti katsonut BOND elokuvia. Minä vaikutuin nimenomaan BOND hahmosta ja hänen elämäntyylistään. Toki Bondin agentti välineet ja autot/muut helvetin siistit kulkuvälineet ovat iso osa BONDIA, mutta ei nekään pääsisi oikeuksiinsa ilman Jamesta. Naiset haluavat Jamesta, ja miehet haluavat olla kuin James.

Onneksi BOND elokuvasarja selvisi kylmän sodan päättymisestä ja BROSNAN välivaiheesta, joka yritti pitää kiinni kylmänsodan asetelmasta hyvin tarrautuneesti, venäläiset pahiksina oli jo silloin hyvin OUTDATED.

Minä rankkaan Bond näyttelijät mielestäni parhaimmasta huonompaan:

1. Roger Moore
2. Sean Connery
3. Daniel Craig
4. Pierce Brosnan
5. George Lazenby
6. Timothy Dalton

Dansku alkaa olla jo niin nähty, joten puolestani UUTTA NÄYTTELIJÄÄ KEHIIN!

29.11.17 klo 23:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nosfecoff! Vaihda jo helvetti profiilikuvaasi! En enää kestä tuota omahyväisesti virnuilevaa baijerilaista!

29.11.17 klo 23:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ehdokkaita on kymmeniä ellei satoja. Yhdellä muistitikuistani on kokonainen kansio leffoista ottamiani naamakuvia varten. Katsotaan mitä voin asialle lähipäivien aikana tehdä...

Ajattele asiaa näin: kuinka monelta leffasivustolta löydät käyttäjän, jonka kuvassa on jonkun Arnoldatorin tai Clintin sijaan tuntematon ja kyvytön näyttelijä Sensuelasta? Sehän kertoo vain rakkaudesta aitoa kulttuuria kohtaan!

30.11.17 klo 00:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

Muistutan että minulla on valta poistaa käyttäjiä. Kyseinen nappula ei tosin toimi, mutta älkää mainitko asiasta Nosfecoffille.

Key

01.01.18 klo 12:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Valitsin tämän vuotisen profiilikuvani juuri viime vuonna edesmenneen Tobe Hooperin Kummitusjuna (The Funhouse) -elokuvasta. Kuvassa on leffan pahishahmo, Gunther.

24.03.18 klo 19:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ajattelin ottaa tän hupsunnäköisen karvahattumiehen profiilikuvaksi, koska "7th annual leffatykki awardseissa" sain paljon positiivista palautteta, niin ajattelin että tänä vuonna aion olla foorumilla iloisempi ja positiivisempi. No minkäs sitä luonnolleen mahtaa. :)... onkin aika vaihtaa itselleni sopivampi proffakuva.

edit. löyty :)

27.04.18 klo 13:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

NO nyt on kyllä Sex Appealia! Mikseivät naiset tykkää miesten viiksistä? :)

John117

27.04.18 klo 14:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Noniin nyt on komeat pensselit! Pitävätköhän naiset nenästäni?

27.04.18 klo 14:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

John117 kirjoitti:

Pitävätköhän naiset nenästäni?

Leikeissä nenäni tulee hyvään käyttöön... älä huoli. Niin hyvin käy flaksi tässä 1,3 miljardin maassa... katos on niin paljon valinnanvaraa. Naiset eivät erehdy kun ryhtyvät leikkiin kanssani. Kamasutra on veressäni. :)

Edit. Oops! Luin väärin. Naiset eivät varmasti heti ekana katso sinun nenääsi. :)

28.04.18 klo 00:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vittu meillä tulee samantein sanomista jos kasvattaa vähän himorunkkarinviiksee naamaan. Tietysti sellaset selleckit olis hienot, kunnon räkäjarrut. Vois kyllä olla että vaimo lakkais tulemasta kainaloon sitte, mut olishan ne miehekkäät. Kunnon reisiharjat :D

28.04.18 klo 00:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joku kirjoitti:

Tietysti sellaset selleckit olis hienot

Mitään Selleckkejä ruveta kasvattaan, vaan kunnon Ron Jeremy viiksut!

Kyllä sit vaimokin rupee tykkäämään! :)

28.04.18 klo 10:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

No kyllähän Jeremyllä on pornot viikset. Kirjaimellisesti!