Profiilikuvasi tarina?

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Profiilikuvasi tarina?

Dickey
Käyttäjä
20 viestiä

02.01.16 klo 20:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itsellä on kuvana kohtaus Amores perros leffasta, joka on 2000-luvun paras elokuva. Vaihtuu sitä mukaa kun joku leffa tai siinä näyttelevä henkilö tekee, niin hyvän vaikutuksen mitä pääsee harvoin kokemaan..

Nosfecoff
Käyttäjä
731 viestiä

03.01.16 klo 12:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nosfecoff kirjoitti:

Minä olen vähän aikaa sitten löytänyt kuvan, jonka toivon pysyvän kanssani ikuisesti. En haluaisi paljastaa salaisuutta, mutta otin tämän jakoavainta heiluttavan rillipään kuvan pari vuotta sitten elokuvasta Vaara kulkee kiskoilla . Elokuvan suomenkieliseen nimeen viitaten annoin tuntemattomalle miehelle nimen Timo Kiskovaara, ja omasta mielestäni Timppa näyttää pikkukuvassa todella hyvältä ja taitaa sopia käyttäjän luonteeseenkin. Timpassa on se hyvä puoli, ettei hän ole mikään suuri filmitähti, jonka jokainen tunnistaa.

Kokonainen vuosi on vierähtänyt, joten mikäli muita foorumilaisia on käynyt ärsyttämään karjuva meisselinheiluttelijani, niin olen kyllä valmis vaihtamaan sen pois. Ehdokkaani ovat alla:

vasara88
Käyttäjä
581 viestiä

03.01.16 klo 16:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ Kaikki on hyviä, mutta älä ainaskaan 5 tai 4 kuvaa laita.

the grandi-ma
Käyttäjä
178 viestiä

03.01.16 klo 17:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nosfecoff kirjoitti:
Nosfecoff kirjoitti:

Minä olen vähän aikaa sitten löytänyt kuvan, jonka toivon pysyvän kanssani ikuisesti. En haluaisi paljastaa salaisuutta, mutta otin tämän jakoavainta heiluttavan rillipään kuvan pari vuotta sitten elokuvasta Vaara kulkee kiskoilla . Elokuvan suomenkieliseen nimeen viitaten annoin tuntemattomalle miehelle nimen Timo Kiskovaara, ja omasta mielestäni Timppa näyttää pikkukuvassa todella hyvältä ja taitaa sopia käyttäjän luonteeseenkin. Timpassa on se hyvä puoli, ettei hän ole mikään suuri filmitähti, jonka jokainen tunnistaa.

Kokonainen vuosi on vierähtänyt, joten mikäli muita foorumilaisia on käynyt ärsyttämään karjuva meisselinheiluttelijani, niin olen kyllä valmis vaihtamaan sen pois. Ehdokkaani ovat alla:

9:ssä on jotain maagista. Ota se.

Nosfecoff
Käyttäjä
731 viestiä

03.01.16 klo 22:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kiitän palautteesta. Ohessa aikaansaamani hirvitys.

Miihkali
Moderaattori
2395 viestiä

02.02.16 klo 20:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nosfecoff kirjoitti:

hirvitys

the grandi-ma
Käyttäjä
178 viestiä

01.03.16 klo 16:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vaihdettu on taas. Muska rupesi tympimään, vaihdoin animehahmosta animehahmoon: One Piecen Monkey D. Luffyyn. Kyseisellä hahmolla on pähkähullut kasvonpiirteet, joten vaihdoin tähän.

Brutus
Käyttäjä
694 viestiä

15.05.16 klo 18:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Alunperin profiilikuvanani oli vuosikausia "Cesare" Tohtori Caligarin kabinetista, siinä oli vähän sellaista hassua ja tahatonta ironiaa mukana. Jossain vaiheessa kyllästyin ja vaihdoin sen suosikki Looney Tunes -hahmoni Pepen tai suomalaisittain Henrin kuvaan. Pepe on siis se pahalta haiseva kissoja raiskaava ranskalainen haisunäätä. Hahmossa kai tavallaan tiivistyy moni miehisen sielunelämän perusasia vähän samalla tavalla kuin tekniikkausko ja naiivi optimismi Kelju Kojootissa. Vaikeatahan Pepestä on olla pitämättä.

Key
Käyttäjä
1238 viestiä

01.01.17 klo 12:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tämän vuotinen profiilikuvani on peräisin John Watersin hulvattoman hauskasta Sarjamurhaajamutsista, joka on yksi suosikkikomedioistani. Kuvassa on Kathleen Turnerin esittämä, sekopäinen perheenäiti Beverly R. Sutphin.

Pelimies
Käyttäjä
353 viestiä

27.02.17 klo 01:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kiitos Subin, kun vähensivät Simpsoneiden esityksiä, niin olen retkahtanut Family Guyhin, vaikka ei senkään hullumpi sarja ole ja paljon hauskempi kuin Simpsonit.

Profiilikuvassani siis poseera suosikkihahmoni sarjasta elikkä pyörätuolistaan poliisin töitään jatkava Joe Swanson

Minulla ja Joe Swansonila on hieman yhteisiä piirteitäkin. Meitsikin hukuttaa murheensa pämpättämiseen ja huudan aika usein.

Että silleen🚔

pirpana
Käyttäjä
825 viestiä

23.04.17 klo 00:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

Richard Nixon... koska ...... syyt.

:):):):):):):):):):):):):):):):)

https://www.youtube.com/watch?v=DRMBxnxWiNQ

Nosfecoff
Käyttäjä
731 viestiä

23.04.17 klo 14:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

pirpana kirjoitti:

Onhan se hieno kuva. Minun kuvassa on Geddy Lee kaksikaulausen bassokitaran kanssa... koska ...... prog rock :):)

pirpana
Käyttäjä
825 viestiä

23.04.17 klo 14:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nosfecoff kirjoitti:
pirpana kirjoitti:

Onhan se hieno kuva. Minun kuvassa on Geddy Lee kaksikaulausen bassokitaran kanssa... koska ...... prog rock :) :)

RUSH on aivan loistava bändi, oon ollu keikallakin. Hyvä valinta :)

Ja mitä tohon Proge rokkiin tulee niin aivan loistavaa musiikkia.

Onksulle PEKKA POHJOLAN tuotanto tuttuu?

https://www.youtube.com/w...5yt35miANLB-Mv5hRUiS3ryxp

Nosfecoff
Käyttäjä
731 viestiä

23.04.17 klo 16:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pekka oli aivan huikea mies. Menehtyi liian aikaisin. Soolotuotanto on hienoa kuin myös hänen aikainen Wigwam. Ei häntä syyttä sanota "bassokenraaliksi". Puolustusvoimissahan neljästä leijonamerkistä tunnistettava kenraali on kaikkein korkein arvo.
(Korjatkaa jos olen väärässä, palveluksestani on jo puolitoista vuotta aikaa..)

pirpana
Käyttäjä
825 viestiä

23.04.17 klo 17:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mua on mietityttänyt että miksi joillakin on NAINEN profiilikuvanaan, vaikka ovat profiili statuksen mukaan miehiä. Miksi?

Edit. Osasyy Nixonin valintaan profiilikuvaksi oli se että tää on ARVOSTUSTA HERÄTTÄVÄ kuva, ja kukaanhan ei vittuile Nixonille! Nixon pistää agentit talolles ja laittaa vakoilulaitteet pystyyn. Sitten kiristää sua hankkimillaan tiedoilla. Olise ovela ja kiero ketku se pikku Rikhardi.

:)

pirpana
Käyttäjä
825 viestiä

30.04.17 klo 23:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

doomsdaymachine
Käyttäjä
1546 viestiä

30.04.17 klo 23:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nixon ei ollut mitään.

Ronald Reagan taas laittoi Neusvostoliiton nurin ja teki työnsä kunnialla, vaikka alzheimerin ensimmäiset oireet alkoivatkin piinata häntä presidenttikauden aikana. Manitsen tämän siksi koska Reagan on ollut joskus minulla profiilikuvana.

pirpana
Käyttäjä
825 viestiä

01.05.17 klo 14:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

doomsdaymachine kirjoitti:

Nixon ei ollut mitään.

Ronald Reagan taas laittoi Neusvostoliiton nurin ja teki työnsä kunnialla, vaikka alzheimerin ensimmäiset oireet alkoivatkin piinata häntä presidenttikauden aikana. Manitsen tämän siksi koska Reagan on ollut joskus minulla profiilikuvana.

Nussi oman maansa talouden ja teki SUURIMMAN VARALLISUUDEN SIIRRON 1%:lle. Oli hiljaa AIDSIN raivotessa maassa, ja otti asian vasta sitten esille kunsen perkeleen kamu Rock Hudson kuoli. Vanha ääriuskonnollinen seniili. Laimea ankka presidentti, joka oli rahamaailman vietävissä... neuvontajana oli Merryl Lynchin investointipankin toimitusjohtaja. Ylipatriotrioottinen sokea idealisti. Agressiivinen interventionisti, joka kalisteli penistään Yhdyvaltain armeijalla.

En ole fani, mutta ei kumminkaan niin surkea kuin George Walker Bush Jr.

pirpana
Käyttäjä
825 viestiä

01.05.17 klo 14:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ei jaksa aina jauhaa politiikkaa.

mäskipää
Käyttäjä
150 viestiä

25.07.17 klo 13:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Muokattu 21.1.2018: Liikaa profiilikuvamuutoksia päivitetty tämän viestin yhteyteen, joten viesti muodostui aika sekavaksi lukea. Pahoittelut tästä ja katsotaan, miten kauan mitäkin kuvaa jaksaa nimimerkin päällä katsella.

Keskustelut