Profiilikuvasi tarina?

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Profiilikuvasi tarina?

the dude

24.06.08 klo 00:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

Stalker iski niin kovaa, että oli pakko pistää tämä.

andy

02.07.08 klo 23:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

Yksinkertaisesti olen Lizzy Caplanin fani, koska tämä söpöläinen on niin sarkastinen ja kaunis-ääninen naisnäyttelijä.

Ale

03.07.08 klo 22:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Escape vaan on niin turkasen kova leffa ja Sneikki mitä loistavin hahmo. Samalla hän on perin kuvauksellinen ja tuntui soveltuvan erinomaisesti tykin tummasävyiseen ulkoasuun. Varsinainen kuva on jatko-osasta, koska vanhemmat miehet ovat rankemman näköisiä kuin pojut.

Scarface

05.07.08 klo 13:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

Humphrey Bogart, jonka Nosoki muinoin pienensi. Nosoki on paha tiedemies.

Tumppimies

05.07.08 klo 13:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Falco teki hyvää musiikkia.

BJ

06.07.08 klo 18:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pidän oluesta.

cuckaracha

07.07.08 klo 13:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

Francis Baconin "Screaming Pope"-sarjasta napattu ja shopattu versio(itse).

Arvostan.

The Wolf

07.07.08 klo 15:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

Bruno S. on tajuttoman kova luu.

Vasuri

07.07.08 klo 21:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nykyinen on avani on tietenkin ryhmäkuva The Beatlesistä lentokentällä. Tuo oli niin hyvä kuva että oli pakko laittaa. Ja arvostan muutenkin heidän musiikkiaan.

Rocky

28.07.08 klo 01:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tim Burton on suosikki ohjaajani.

Hiisi

28.07.08 klo 10:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

Marx veljesten jälkeen halusin jotain hillitympää ja Vincent Price on pirun karismaattinen näyttelijä.

kerpele

28.07.08 klo 13:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

He's Dave Chappelle, as Rick James, bitch.

EDIT. Paitsi että eipä ole enää. He's the goddamn Batman, Frank Millerin kirjoittamasta ja Jim Leen piirtämästä All Star Batman and Robin the Boy Wonderista.

Harmonica

29.07.08 klo 15:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

The Man Who Laughsista on tuo tämänhetkinen avatarini. Conrad Veidt siis kuvassa.

Vasuri

29.07.08 klo 21:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kaikki varmasti tunnista profiilikuvassani olevani hepun. Hän on tietysti James Dean... R.I.P. Hän oli mahtava näyttelijä ja hänen näyttelijänsuorituksensa oli hyvää työtä. Ihan tiedoksi, tää on mun itse muokkaamani kuva. On se alkuperäinen mustavalkokuvakin hyvä, mutta pidän enemmän tästä versiosta... siistin erikoinen! :D

Crawler

29.07.08 klo 22:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Harry Palmer määrää. :)

jonathan

30.07.08 klo 22:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Christopher Leehän se siinä. Jotenkin nuo vanhat Hammer-leffat ovat aina olleet lähellä sydäntä. Niitä tuppasi tulemaan lapsuudessa aina kesäisin telkkarista. Oli mahtava fiilis katsoa joku dracula-pätkä ja lähteä yöksi ulos telttaan nukkumaan. Silloin pelotti.

mbay

30.07.08 klo 23:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tällä hetkellä Vincent Pricen Matthew "Witchfinder General" Hopkins Withcfinder General -leffasta Withcfinder General -yhtyeen innoittamana. Sanoinko vaikeasti?

Makassu Pictures

03.08.08 klo 13:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Heath Ledgerin suoritus TDK: ssa niin maan upea, että valitsin koko elokuvahistorian merkittävistä hahmoista juuri Jokerin.

Tarantino

03.08.08 klo 13:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ichi the Killerin Kakihara, yksi elokuvahistorian sadomasokistisimpia hahmoja. Tällaiset tyypit uppoaa kuin häkä.