Profiilikuvasi tarina?

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Profiilikuvasi tarina?

13.08.11 klo 21:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tämän kertaisen avatarini tarina on omaperäinen. Katsoin netissä kuvia Ismo Alangosta ja tämän tapainen tuli vastaan. Tein siitä itse avatarin kuvankäsittelyohjelmalla muokkaamalla sen negatiivikuvaksi ja muuttamalla kuvan koon muotoon 100x100.

Yulle

15.09.11 klo 15:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Antti

02.10.11 klo 17:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

Entisen hylkäsin ja pistin tilalle tällaisen kuvan, jossa näkyy, miltä smurffi näyttäisi todellisuudessa (tai siis vain pää, koko kuvan näkee täältä [dome.fi]). Smurffifani en ole, mutta tykästyin kuvaan tolkuttomasti ja sen koko on myös mielestäni sopiva.

Sininen pikkumies siis vallatkoon nyt profiilini aitiopaikan!

wickedwoman

03.11.11 klo 00:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olen kauhuelokuvien ystävä ja halusin,että profiilikuvastani näkyy se,että olen tummahiuksinen nainen kuten tosielämässäkin.Yhtä kaunis en valitettavasti ole..

James_Bond

03.11.11 klo 08:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Enemmän pidän Roger Mooresta Bond -näyttelijänä, mutta muistan aina jostain syystä pitäneeni tästä kuvasta, missä Sean Connery yrittää ampua Blofeldia elokuvassa Timantit ovat ikuisia. Tässä kuvassa on sellaista voimaa ja hienotunteisuutta. Sean Connery edustaa muutenkin itselleni toisteksi parhainta 007 -näyttelijää ja on se alkuperäinen 007. Jotenkin tuntui luontevalta valita hänet profiilikuvakseni. Nimenihän on Bond...James Bond.

04.11.11 klo 00:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Valitsin tämän kuvan, kun Huuliharppukostaja teki minuun unohtumattoman vaikutuksen. Tämä on paras kuva Bronsonin huuliharppua soittavasta pyssysankarista. Aion pitää tätä mahdollisimman kauan, enkä ehkä löydäkään muuta yhtä hyvää kuvaa tämän tilalle.

Dorothy

07.11.11 klo 10:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Aivan oma kuvani. :)

Key

01.01.12 klo 11:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Uusivuosi..., uudet kujeet ja uusi profiilikuva!

Vaihdoin Phenomenasta napatun kuvan Castle Freakin sairaaseen pahikseen Giorgioon. Jos nyt en enää innostu vaihtamaan profiilikuvaa uuteen, tämä saa pysyä koko vuoden. Nyt kun muistelee niitä aikoja kun liittyi tänne Leffatykkiin niin on ollut kuvana ainakin kynttilöitä, Marttyyreita, Sawia ja Skeleton keytä, jne. Tämä kuva sopii itselleni mainiosti vaikka se muistuttaakin edellistä. Mitäs mieltä te muut tykkiläiset olette tästä?

hebbu

01.01.12 klo 20:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

Profiilikuvani on elokuvasta Bullitt. Otin sen profiilikuvaksi,koskan pidän vanhoista jenkkiautoista.

02.03.12 klo 00:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tuli tarve vaihtaa avataria. Vaikka Charles Bronson huuliharpun kanssa onkin kova kuva, niin joskus siihen kyllästyy. Nykyinen kuvani ei kai kaipaa esittelyjä, sehän on vanha kunnon James Dean elokuvasta Rebel Without a Cause. Hieno kuva mielestäni. Tarinaan liittyy vielä sekin, että kuva oli alunperin melko kehno ulkonäöllisesti, mutta muokkasin sen noin hyväksi.

Grinch

08.04.12 klo 11:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kalpea ratsastaja oli muinoin VHS:llä kovassa kulutuksessa.

10.04.12 klo 22:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

Marmorikuulia tämän kuvan innoittamana. http://media.riemurasia.n...3404/normal_698841229.jpg

13.05.12 klo 02:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Omatekoinen TMNT-henkinen Raphael-kuva. Perusmoukkaukset, rajaukset ja pienentäminen ja voilá, kuva on valmis. Pikkasen oli mietittävää kontrastissa ja rajaamisessa, mutta kunnialla niistäkin selvittiin. Upea kuva tuokin. Raphael on siis suosikkini kilppareista. Mielestäni hahmon alkuperäiskielinen nimi on parempi ja coolimpi kuin suomalainen vastineensa.

14.05.12 klo 00:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vaihdoin Katy Perryyn, Koska Katy on hottis.

02.08.12 klo 03:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Iski Barbarella-villitys. Leffan viime kertaisesta katselusta on kulunut turhankin pitkä aika, ja sen kummitellassa mielessäni laitoin siihen sopivan avatarin profiiliini. Mulla tuntuu olevan tapana juhlistaa joku tietty merkityksellinen leffa-villitys profiilikuvalla. Pidän muuten tosi paljon tuosta kuvasta, parhaita kuvia Jane Fondasta. Ja on se Barbarellakin näkemisen arvoinen - jos vain scifistä sattuu pitämään.

12.10.12 klo 16:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

Barbarella vaihtui nyt A.W. Yrjänään, jota olen ihaillut jo aika kauan. Miehen laulu ääni ja kyky sanoittaa omintakeisia lyriikoita on omaa luokkaansa. CMX:n musiikista voidaan olla eri mieltä, mutta minusta se on mukavan vaihtelee ja yleensä isommassa kuuntelussani ovat kappaleet jotka eivät ole hittejä (mutta kyllä niitäkin välillä kuuntelee). Ne kun ovat välillä turhankin helppoa kuunneltavaa. A.W. soittaa myös tosi hienosti bassoa, siitä isot kehut.

elpadre81

12.10.12 klo 19:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

Yhtä "komea" jätkä kuin minä.

Goredom

17.10.12 klo 14:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Oma kuvani on tuttu varmasti suurimmalleosalle täällä resident evil peli ja elokuvasarjasta. Kuva päätyi siksi profiilikuvaksi koska olen pienestä pojankoltiaisesta asti rakastanut kyseistä peli/elokuva sarjaa ja yleensäkkin zombieaihetta, ehkä se selittää miksi olen tälläinen :D

Takistanikin voi bongata kyseisen "firman" hihamerkit, jumaliste kuinka ylpeä olen niistä :D

17.10.12 klo 21:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Muokkasin vanhan avatarin kantamaan kultakruunua. Olen kirjoittanut eniten arvosteluita tälle sivulle, joten saan kantaa kruunua.

Tumppimies

18.10.12 klo 08:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

Minun kuvani on Fred Olen Ray, joka on erittäin hieno mies. Olen myös miettinyt, että voisin vaihtaa sen Cüneyt Arkinin kuvaan, joka on vieläkin hienompi mies.

EDIT:
Nyt se on vaihdettu. Olen tyytyväinen, koska en ole enää Ray.