halvin nettikauppa

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › halvin nettikauppa

Filmer

14.08.03 klo 19:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

olen pyöriskellyt ympäri nettiä ettien sitä halvinta nettikauppaa joka myy dvdlevyjä. toki jenkkien nettikaupasta halvalla saa mutta sitten kun se tulliin kiinni.

tietääkö joku halpoja nettikauppoja?

JarkkoK

14.08.03 klo 19:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

"Sitä halvinta" ei ole nyt, eikä tulevaisuudessa, olemassakaan. Filmien hinnat heittelevät niin, että se kauppa mikä tällä viikolla myy halvimmalla, voikin ensi viikolla olla kalliimmasta päästä.

Filmer

14.08.03 klo 19:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

totta puhut jaqqe. mutta olis kiva juttu jos olisi sellane halpa paikka

Juhani Sementti

14.08.03 klo 19:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Niinpä. anttilassa on hyviä tarjouksia, mutta on niitä muuallakin.

Jarski

14.08.03 klo 19:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kuten jo jossakin toisessa ketjussa selvitinkin, niin paljon on tullut ostetuksi dvd-elokuvia Anttilan alelaareista. Siis kun maalla asun niin netAnttilan dvd-elokuvalistojen selailu on jokapäiväinen rutiini.

Ihan uusia, juuri julkaistuja filmejä etsiessäni käytän yleensä hintahakua:
http://www.hintahaku.com/ tai

Ja onhan ulkomailla niitä paikkoja, mutta jotenkin itse pidän siitä, jos ostamassani elokuvassa on kannetkin kotimaan kielellä. Pari musiikkivideota olen ostanut Amazon.comista. Toinen oli Nightwishin saksan markkinoille tehty dvd-single, jota ei kotomaasta saanut. Eikä ollut erityisen halpa.

arska

14.08.03 klo 22:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tosiaankin tuo hintapuoli vähän heittelee päivän, sään ja kellonajan mukaan. www.play.com :ssa on melko halpoja lättyjä ja osasta löytyy suomitekstit. Postimaksut on mukana hinnoissa. Tullin kanssa saa olla tarkkana ettei tullausrajat ylity kun levyt tulee Jerseyn saarilta, euroopan talousalueen ulkopuolelta... nois se muistaakseni oli.

Suomessa halvimmat hinnat selviää tosiaan www.hintahaku.com :lla. Tosin ei kannata sokeasti luottaa listalla olevien tuotteiden hintaan kokonaisuutena. Kannattaa tarkastella haun palauttamien liikkeiden toimitusehtoja. Melko kirjavaa tuo pakkaus- ja toimituskulupuoli. Jos DVD maksaakin 9.95e, niin pakkauskulut voi olla sitten 5-10e... Hyvin saa sijoitusta hintahakuun kun pakkauskulut ei ole laskurissa mukana.