Hauskoja linkkejä!

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Hauskoja linkkejä!

JustinHenryFan

01.03.18 klo 08:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Päivitys aiemmin julkaistuun viestiin:
Äänestys suljettu vastausten paljouden ansiosta. Kiitos kaikille osallistuneille!

JustinHenryFan

23.01.19 klo 15:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

Osallistu Oscar-äänestykseen!
Tuolla toisella palstalla näyttääkin olevan kommentointi käynnissä Oscar-ehdokkuuksista. Koska en halunnut spämättä, jaan tämän nyt tässä keskustelussa!

Osallistu Cinema Lozenge-blogin järjestämään Oscar-äänestykseen! Anna oman äänesi vaikuttaa tuloksiin ja äänestä suosikkiasi! Ei tarvitse sitten valittaa, että itse olisin valinnut toisin.

- Ei haittaa vaikka ei ole elokuvia nähnyt, vastaa mututuntumalla!
- Kuka tahansa saa osallistua, nimettömänä tai nimen kanssa
- Deadline on 22.2.

OSALLISTU TÄÄLLÄ: https://goo.gl/forms/AX05eWdqfT3isYVL2

08.09.19 klo 01:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pitkästä aikaa meinasin tukehtua nauruuni, joten annanpa ihan sen kunniaksi hyvän kiertää.

Sattumalta youtubesta osui silmään tällainen [www.youtube.com] Star Warsista tehty laadukas parodia, jossa puheet on yksinkertaisesti dubattu uusiksi ja kohtaukset leikelty vähän uuteen järjestykseen. Idea on äärimmäisen yksinkertainen, mutta parhaimmillaan niitä tekijöiden omituisia ja yllättäviä aivopieruja saa nauraa ihan ääneen.

"What am I doing here R2!? I was ready to stay home and binge-watch Netflix, but somehow I let them to talk me into this... thing. Birthday parties don't make any sense, like you were born, you have met the bare minimum requirement of existence, congratulations. This is it, were about to enter the den of filth and gluttony that transcends the realm of nightmares. This is my chance to live out my childhood I never actually had."

Näitä on kokonainen eeppinen sarja jokaisesta saagan leffasta, yhteensä monen tunnin edestä. Taitaa mennä koko yö näiden parissa.

12.09.19 klo 12:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tässä spekuloidaan 5 mahdollisuutta miten ihmiset voivat kehittyä kaukana tulevaisuudessa.

Niin epäuskottavia ennustuksia että lähinnä naurattaa. Etenkin väsyneenä.