Kuinka pitkiä ootte?

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Kuinka pitkiä ootte?

Viisas
Käyttäjä
2454 viestiä

09.06.04 klo 18:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Screwball kirjoitti:

Mähän oon isoveljeeni ja isääni pidempi xD

Sama täällä. Isä jää taakse melkein 10 sentillä, äiti jäi jo 20 senttiä sitten ja isoveli parilla, vaikken olekaan yhtään normaalia pidempi. Johnny Deppin kanssa ollaan samoissa mitoissa :P

Ascaris
Käyttäjä
379 viestiä

09.06.04 klo 18:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Isäukko on 190-191cm, joten meikäläinen jää jonkin verran hukkapätkäksi häneen verrattuna. Minun mielestäni on yhdentekevää minkä pituinen on.

Viisas
Käyttäjä
2454 viestiä

09.06.04 klo 20:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ascaris kirjoitti:

Minun mielestäni on yhdentekevää minkä pituinen on.

Niinpä. Onko sillä pituudella sitten jotai "käyttöä"? Jokainen on oman kokoisensa, ja hyvä niin.

TheShining
Käyttäjä
1309 viestiä

09.06.04 klo 23:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viisas kirjoitti:
Ascaris kirjoitti:

Minun mielestäni on yhdentekevää minkä pituinen on.

Niinpä. Onko sillä pituudella sitten jotai "käyttöä"?

Jos on todella pitkä niin voi pelotella pienempiä :lol:.

ji
Käyttäjä
3800 viestiä

10.06.04 klo 01:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ehkä jossain ala-asteella :)

Ascaris
Käyttäjä
379 viestiä

10.06.04 klo 01:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olihan se niin antoisaa ja mahtavaa olla aina luokan pidempien joukossa ja päästä pätemään sillä faktalla. Niin monta kertaa aina rehenneltiin, että minäpäs olen sinua pidempi ja mun isoveli on kovempi kuin sun isoveli. :lol: Minulla ei tosin ole isoveljeä. Heh.

Tosielämässä pituus ei merkkaa mitään. Miehen mitta on sitten jotain aivan muuta.

Juhani Sementti

10.06.04 klo 14:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viisas kirjoitti:

No, miesten kohdalla täytyy muistaakkseni olla... 177 cm pitkä, jotta pääsee poliisiksi. Eli jos vaikka minä tahotisin poliisiksi, vaikka en todellakaan tahdo niin tällä varrella se ei todellakaan onnistu. Ja se oli vain esimerkki.

ji
Käyttäjä
3800 viestiä

10.06.04 klo 15:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Juhani Sementti kirjoitti:
Viisas kirjoitti:

No, miesten kohdalla täytyy muistaakkseni olla... 177 cm pitkä, jotta pääsee poliisiksi. Eli jos vaikka minä tahotisin poliisiksi, vaikka en todellakaan tahdo niin tällä varrella se ei todellakaan onnistu. Ja se oli vain esimerkki.

Se on kai yli 180..cm ... intissähän nuo asiat käydään myös läpi. 180 + on lisäpisteiden arvoista, mutta ei sinua hylätä pituuden takia, kyllä sinne otetaan, mutta on eri asia mihin hommiin sinut loppupelissä pisteittäisiin.

Screwball
Käyttäjä
2932 viestiä

10.06.04 klo 18:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

ji kirjoitti:
Juhani Sementti kirjoitti:
Viisas kirjoitti:

Se on kai yli 180..cm ... intissähän nuo asiat käydään myös läpi. 180 + on lisäpisteiden arvoista, mutta ei sinua hylätä pituuden takia, kyllä sinne otetaan, mutta on eri asia mihin hommiin sinut loppupelissä pisteittäisiin.

Ei ei kuulkaas, minimipituus on poliiseilla 175 cm, ja tämä on fakta. Ja jos oot alle niin et pääse. Siis tämä raja on miehillä, naisilla on alempi.

mp40
Käyttäjä
820 viestiä

10.06.04 klo 18:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

enää sentti lisää pituutta niin pääsis polliisikouluun...

ji
Käyttäjä
3800 viestiä

10.06.04 klo 19:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

mp40 kirjoitti:

Ei kannata muuten sitten ottaa mitään sakkoja, sillä poliisiksi ei ole mitään asiaa jos löytyy sakkolappusia arkistoista :)

mp40
Käyttäjä
820 viestiä

10.06.04 klo 22:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

ji kirjoitti:
mp40 kirjoitti:

Ei kannata muuten sitten ottaa mitään sakkoja, sillä poliisiksi ei ole mitään asiaa jos löytyy sakkolappusia arkistoista :)

tiukkaa, tiukkaa...
Mutta niin se pitää ollakkin.

gggolem
Käyttäjä
1346 viestiä

25.08.04 klo 23:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

Oon 170 cm. Mutta oikeasti mun kuuluis olla 169. Mun toisessa polvessa on vähän häikkää, niin oon sen takia 170. Tyypillistä...

TheShining
Käyttäjä
1309 viestiä

26.08.04 klo 19:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Uuden mittauksen perusteella olen kasvanut hiukan, nyt pituus on siis 172 ja puoli.

Jakke 29
Käyttäjä
1934 viestiä

26.08.04 klo 22:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

TheShining kirjoitti:

Uuden mittauksen perusteella olen kasvanut hiukan, nyt pituus on siis 172 ja puoli.

Samoissa mitoissa olen minä.....

Scuzzball
Käyttäjä
757 viestiä

26.08.04 klo 22:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Arviolta, sekä pariin tyyppiin verraten vähän päälle 180. Viime mittauksesta on aikaa niin en tarkasti voi sanoa. Seiskalla taisin olla tasan 175.

ji
Käyttäjä
3800 viestiä

27.08.04 klo 14:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

mp40 kirjoitti:
ji kirjoitti:
mp40 kirjoitti:

tiukkaa, tiukkaa...
Mutta niin se pitää ollakkin.

Minun mielestäni sakkolappuset menee jo ihan yli. Jos on tuomioita ja syytteitä, niin ehkä sitten...

Ascaris
Käyttäjä
379 viestiä

27.08.04 klo 15:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Faktatietoa; Jos olet muuten pätevä tai osoitat suurta halukkuutta (pätevyytesi lisäksi) niin sakkolappuset eivät merkitse poliisiksi pääsyyn. Ehkä se joskus oli kriittisempää, mutta ei enää tänä päivänä. Eräs poliisi sanoi minulle, että se ei välttämättä ole hylkäämisen peruste. Riippuu tietenkin sakkoon johtaneesta syystä, mutta ehkä kaltaiseni 2 ylinopeussakon saanut kaveri on ehdolla ensin, kuin pahoinpitelysyytteen saanut. :) Ei muuta kuin liikkuvaan hakemaan. :arrow:

ji
Käyttäjä
3800 viestiä

28.08.04 klo 19:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Uusimman mittauksen mukaan, joka toteutettiin tänään oli: 183 cm.

DELETED

29.08.04 klo 23:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

DELETED

Keskustelut