Kuinka pitkiä ootte?

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Kuinka pitkiä ootte?

Viisas

09.06.04 klo 18:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Screwball kirjoitti:

Mähän oon isoveljeeni ja isääni pidempi xD

Sama täällä. Isä jää taakse melkein 10 sentillä, äiti jäi jo 20 senttiä sitten ja isoveli parilla, vaikken olekaan yhtään normaalia pidempi. Johnny Deppin kanssa ollaan samoissa mitoissa :P

09.06.04 klo 18:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Isäukko on 190-191cm, joten meikäläinen jää jonkin verran hukkapätkäksi häneen verrattuna. Minun mielestäni on yhdentekevää minkä pituinen on.

Viisas

09.06.04 klo 20:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ascaris kirjoitti:

Minun mielestäni on yhdentekevää minkä pituinen on.

Niinpä. Onko sillä pituudella sitten jotai "käyttöä"? Jokainen on oman kokoisensa, ja hyvä niin.

TheShining

09.06.04 klo 23:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ascaris kirjoitti:

Minun mielestäni on yhdentekevää minkä pituinen on.

Niinpä. Onko sillä pituudella sitten jotai "käyttöä"?

Jos on todella pitkä niin voi pelotella pienempiä :lol:.

10.06.04 klo 01:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ehkä jossain ala-asteella :)

10.06.04 klo 01:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olihan se niin antoisaa ja mahtavaa olla aina luokan pidempien joukossa ja päästä pätemään sillä faktalla. Niin monta kertaa aina rehenneltiin, että minäpäs olen sinua pidempi ja mun isoveli on kovempi kuin sun isoveli. :lol: Minulla ei tosin ole isoveljeä. Heh.

Tosielämässä pituus ei merkkaa mitään. Miehen mitta on sitten jotain aivan muuta.

Juhani Sementti

10.06.04 klo 14:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Niinpä. Onko sillä pituudella sitten jotai "käyttöä"?

No, miesten kohdalla täytyy muistaakkseni olla... 177 cm pitkä, jotta pääsee poliisiksi. Eli jos vaikka minä tahotisin poliisiksi, vaikka en todellakaan tahdo niin tällä varrella se ei todellakaan onnistu. Ja se oli vain esimerkki.

10.06.04 klo 15:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Juhani Sementti kirjoitti:

Niinpä. Onko sillä pituudella sitten jotai "käyttöä"?

Se on kai yli 180..cm ... intissähän nuo asiat käydään myös läpi. 180 + on lisäpisteiden arvoista, mutta ei sinua hylätä pituuden takia, kyllä sinne otetaan, mutta on eri asia mihin hommiin sinut loppupelissä pisteittäisiin.

Screwball

10.06.04 klo 18:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

Juhani Sementti kirjoitti:

Niinpä. Onko sillä pituudella sitten jotai "käyttöä"?

Ei ei kuulkaas, minimipituus on poliiseilla 175 cm, ja tämä on fakta. Ja jos oot alle niin et pääse. Siis tämä raja on miehillä, naisilla on alempi.

mp40

10.06.04 klo 18:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

10.06.04 klo 19:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

enää sentti lisää pituutta niin pääsis polliisikouluun...

Ei kannata muuten sitten ottaa mitään sakkoja, sillä poliisiksi ei ole mitään asiaa jos löytyy sakkolappusia arkistoista :)

mp40

10.06.04 klo 22:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

tiukkaa, tiukkaa...
Mutta niin se pitää ollakkin.

gggolem

25.08.04 klo 23:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

Oon 170 cm. Mutta oikeasti mun kuuluis olla 169. Mun toisessa polvessa on vähän häikkää, niin oon sen takia 170. Tyypillistä...

TheShining

26.08.04 klo 19:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Uuden mittauksen perusteella olen kasvanut hiukan, nyt pituus on siis 172 ja puoli.

Jakke 29
1934 viestiä

26.08.04 klo 22:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

TheShining kirjoitti:

Samoissa mitoissa olen minä.....

Scuzzball

26.08.04 klo 22:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Arviolta, sekä pariin tyyppiin verraten vähän päälle 180. Viime mittauksesta on aikaa niin en tarkasti voi sanoa. Seiskalla taisin olla tasan 175.

27.08.04 klo 14:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

tiukkaa, tiukkaa...
Mutta niin se pitää ollakkin.

Minun mielestäni sakkolappuset menee jo ihan yli. Jos on tuomioita ja syytteitä, niin ehkä sitten...

27.08.04 klo 15:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Faktatietoa; Jos olet muuten pätevä tai osoitat suurta halukkuutta (pätevyytesi lisäksi) niin sakkolappuset eivät merkitse poliisiksi pääsyyn. Ehkä se joskus oli kriittisempää, mutta ei enää tänä päivänä. Eräs poliisi sanoi minulle, että se ei välttämättä ole hylkäämisen peruste. Riippuu tietenkin sakkoon johtaneesta syystä, mutta ehkä kaltaiseni 2 ylinopeussakon saanut kaveri on ehdolla ensin, kuin pahoinpitelysyytteen saanut. :) Ei muuta kuin liikkuvaan hakemaan. :arrow:

28.08.04 klo 19:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Uusimman mittauksen mukaan, joka toteutettiin tänään oli: 183 cm.

DELETED

29.08.04 klo 23:01 - linkitä tähän kommenttiin: #