Kuinka pitkiä ootte?

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Kuinka pitkiä ootte?

Piikittäjä

18.08.11 klo 21:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

doomsdaymachine kirjoitti:
moberghietanen kirjoitti:

Muutenkaan naisten ei yleensä kuulu olla läheskään miehen mittaisia, siis 170-185 cm välillä. Naisten kuuluu olla 150-169 cm välillä. Kun itse oon melko pitkä 180 cm. Pituutta tulee vielä ainakin muutama sentti lisää, sinne 183 cm asti.

Mitä jos nainen ylittää tuon 169 cm pituuden? Sirkkelin läpi? Leikataanko nainen päästä vai jaloista?

Meikäläinen ei ole tietänyt tarkkaa pituutaansa vuosikausiin, sillä kun viime kerralla ylä-asteen terkkari mittasi pituuteni, mitta ei riittänyt. Silloin olin noin 185 cm. Nykyään pituutta on ehkä noin 195 cm ja paino jossain 93-96 välillä.

Muistaakseni keisari Caligulalla oli tapana lyhentää häntä pidemmät henkilöt ja useimmiten päästä päin. Mut ei siinä mitään

19.08.11 klo 08:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

jööra kirjoitti:

Meikäläinenhän on oikea sintti :D Pituutta vaan n.165 cm :D Ja ikä on 17, no ei voi mitään.

21.08.11 klo 12:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

No mitä miinustettavaa tällaisessakin viestissä on ?

No voisitteko tekin joskus vastata jotain, kun aina vaan muka miinustellaan ja ei sanota mitään :/

Lonkero

21.08.11 klo 12:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

Varma tapa kerätä miinuksia on valittaa niistä, vielä varmempi tapa provosoitumalla niistä.

21.08.11 klo 21:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

No mitä miinustettavaa tällaisessakin viestissä on ?

Yleinen tapa leffatykissä. Kun joku tekee vääryyttä, ei saa ilmeisesti puolustautua. Viestin sisältöön panostamalla asiaa voi ehkä tosin muuttaa.

22.08.11 klo 20:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

doomsdaymachine kirjoitti:

No voi Jösses

Jöpö

23.08.11 klo 17:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

menenkö nyt peräti kärkeen: 199,5 cm ja ikää 20. kaks metrii taitaa kyllä jäädä kaukaseks haaveeks :(

Yulle

28.10.11 klo 18:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

28.10.11 klo 19:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Yulle kirjoitti:

Silloin tällöin poltan, mutta se ei ole minulle niinkään tärkeää nykyään, kuin se oli vuosia sitten.

155 cm ja ylpeä siitä.

Hetken jo luulin että tänne on eksynyt joku hurjaakin hurjempi kutosluokkalainen, mutta onneksi totuus osoittautuikin kauniimman sukupuolen edustajaksi. Tervetuloa foorumille!

Yulle

28.10.11 klo 19:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Maximus

29.10.11 klo 11:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

155 cm ja ylpeä siitä.

Tännekin päin numeroa!

Ja pituutta löytyy 180 senttimetriä.

Amis

29.10.11 klo 12:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Täälläpäin ollaan noin 173-175cm. Tarkkaa mittaa ei ole vähään aikaan otettu. Viimeksi armeijassa mittasivat 175cm, mutta noihin tuloksiin en paljon luottaisi.
Niin ja ikää löytyy jo 20-vuotta eli tuskin tästä enää venytäään. :(

Maximus

29.10.11 klo 16:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

Amis kirjoitti:

Niin ja ikää löytyy jo 20-vuotta eli tuskin tästä enää venytäään. :(

Armeijan tulokset heittelevät kyllä katosta lattiaan. Kummasti minäkin kesken armeijan lyhenin viisi senttiä ja yhtäkkiä taas kasvoin viisi senttiä siinä loppupäässä.

jännämies

29.10.11 klo 16:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Edellinen mittaus tehty noin vuosi sitten ja silloin mitattiin 177 senttimetriä. Nyt olen ehkä noin 2-3 senttiä pidempi ken tietää.

ji

29.10.11 klo 20:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Maximus kirjoitti:

Muistelen itse, että taisi pitää aika hyvin kutinsa Parolassa '05. Siellä mitattiin 180cm ja olen karvan vajaa 181 cm. Voi tämäkin johtua siitä, että mittajaana meillä toimi vajaa kaksi metrinen karpaasi, joka näki tuloksen oikeasti ilman penkkiä.

Aikalailla meidän suvussa miehet olleet minun pituisia, mutta on tuo vanhempi veli 187cm, joten liekö saanut enemmän puuroa aamuisin kuin minä.

Spuge

29.10.11 klo 20:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pituutta viime mittausta uskoen on ~169 senttimetriä, vielä pitäisi ainakin sinne sataankahdesaankymmentä-viiteen senttiin päästä. Ikää oli sen 13.

Jamii

02.11.11 klo 16:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

184 cm.

mr.random

02.11.11 klo 17:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ottaa päähän kun kaikki pojat meidän luokalla on noin 184cm pitkiä ja oon itse noin 167cm.Tosin terkkari sanoi että minusta pitäisi tulla noin 180cm ja karu totuus on että terkkarin "ennustukset kuinka pitkä sinusta tulee" ei pidä aivan paikkansa.

wickedwoman

03.11.11 klo 00:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

169 cm.Taidan olla hyvin lyhyt naiseksi.Haluaisin olla pidempi. :/

kerpele

03.11.11 klo 06:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

wickedwoman kirjoitti:

169 cm.Taidan olla hyvin lyhyt naiseksi.

Et suinkaan:

Kansallisen (Finriski 2007) -tutkimuksen yhteydessä tehtyjen mittausten mukaan 25-34 -vuotiaiden suomalaisten miesten keskipituus oli 179 cm ja naisten 165 cm

12.07.09 kerpele kirjoitti:
27.09.06 kerpele kirjoitti:

190 senttiä, plusmiinus 0,5cm.

Edelleen 190cm. :( Oli muuten eka viesti tälle foorumille tuo.

Yhä 190cm. Pituuskasvuni on tainnut lopullisesti tyrehtyä. Neuvolassa kuulemma ennustettiin, että kasvaisin noin 196-senttiseksi. Sikäli omituista, että vanhemmat ovat apaut keskivertopitkiä (180cm/165cm) ja seuraavaksi pisin sukulainen on jotain 5cm lyhyempi. Tässä on varmaan käynyt nyt niin, että mut on adoptoitu tai vaihdettu laitoksella. :( Oon aika varmasti jonkin upporikkaan eurooppalaisen kuningasperheen kauan kadoksissa ollut vesa.