Kuinka pitkiä ootte?

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Kuinka pitkiä ootte?

Kivilärvi

29.08.09 klo 11:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

jonathan kirjoitti:

Jos edes täällä ei uskalla olla oma itsensä niin missä sitten..?

Habbo Hotellissa.

Omaa pituutta en osaa tarkalleen sanoa, mutta n. 170cm olen ja ikää on se 21. Lyhyeksi jäin, mutta minkäs teet.

P.S. Olen jo joskus aiemmin vastannut tähän ketjuun, mutta ajattelin vielä muistuttaa olemassaolostani, koska olen maailmannapa.

29.08.09 klo 11:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kivilärvi kirjoitti:
jonathan kirjoitti:

Jos edes täällä ei uskalla olla oma itsensä niin missä sitten..?

Habbo Hotellissa.

Tai ainakin navan korkeudella. KÄÄPIÖ.

Jaakoppi

27.09.09 klo 01:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pituutta tällä hetkellä löytyy 195,5cm ja painoakin on viittä vaille satanen.

banaanipalmu

27.09.09 klo 01:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mahtaapi olla siinä 178-180 cm:n paikkeilla ja ikäähän on tosiaan tuo 15 vuotta. Porukat oon ohittanut noin vuosi sitten ja vissiin tästä vielä sentin tai pari tuun kasvamaan, oliskohan ennustus ollut jossain 185 cm:n huiteilla.

30.09.09 klo 04:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ikivanha haaska 27:n iässä (siinä että tietää seuraavan yhtä monen tapahtumien perusluonteen) ja mittaa 172 (keskimäärin). Joka haukkuu minua kääpiöksi tai muuten vinoilee pituudestani saa oppia kumartamaan pahalla.

moberghietanen

13.12.09 klo 10:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

moberghietanen

29.06.11 klo 14:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

arvasin

29.06.11 klo 16:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tuli kyllä toisessa ketjussa jo sanottua, mutta ne jotka eivät vielä tiedä niin olen 187 cm. Hyvin epätodennäköistä että tulisi vielä lisää pituutta, mutta saahan sitä ihminen toivoa.

Jaaha

29.06.11 klo 16:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

164 cm. Tunnen itseni pieneksi pikku hobbitiksi. Ainoan lohdun tuovat 10 cm korot, joiden avulla itsetuntoni kasvaa huomattavasti.

E: Höh? Olen samaa mieltä suloisen Sulon & tuhoisan doomsdaymachinen kanssa. Pyh. Eli olen "oikean" pituinen. Jee. Toivottavasti Moperg tapaa unelmiensa naikkosen, joka on täydellistä täydellisempi ja kaksi metriä pitkä. Tai vaihtoehtoisesti alle metrin mittainen.

29.06.11 klo 17:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

moberghietanen kirjoitti:

Mitä ihmettä se Moberg taas höpöttää? Ihan itsekö olet miettinyt minkalainen naisten kuuluu olla. Sano nyt vielä minkä painoisia ja värisiä naisten kuuluu olla, niin päästään laittamaan väärän kokoset johonkin korpeen pois silmistä.

29.06.11 klo 17:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

moberghietanen kirjoitti:

Muutenkaan naisten ei yleensä kuulu olla läheskään miehen mittaisia, siis 170-185 cm välillä. Naisten kuuluu olla 150-169 cm välillä. Kun itse oon melko pitkä 180 cm. Pituutta tulee vielä ainakin muutama sentti lisää, sinne 183 cm asti.

Mitä jos nainen ylittää tuon 169 cm pituuden? Sirkkelin läpi? Leikataanko nainen päästä vai jaloista?

Meikäläinen ei ole tietänyt tarkkaa pituutaansa vuosikausiin, sillä kun viime kerralla ylä-asteen terkkari mittasi pituuteni, mitta ei riittänyt. Silloin olin noin 185 cm. Nykyään pituutta on ehkä noin 195 cm ja paino jossain 93-96 välillä.

Lonkero

29.06.11 klo 18:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

moberghietanen kirjoitti:

Mitä helvettiä? Säkö sen päätät kuinka pitkiä naisten kuuluu olla? Mun käsittääkseni ei ole mitään tiettyä määritelmää siitä kuinka pitkiä miesten ja naisten pitäisi keskimäärin olla, ihminen on sen pituinen kuin on.

Itsehän olen sellaiset 186cm ja tunnen naisen joka vielä minuakin pidempi, ehkä jopa 190cm, ehkä se on sitten joku luonnonoikku, en tiedä.

T-2000

01.07.11 klo 14:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

172cm tässä 13 vuoden iässä, elikkä kyllä sitä pituutta tulee vielä varmaan ainakin vähän lisää, ite toivosin jotai 10-15cm.

Selixi

01.07.11 klo 16:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

n. 180cm ja oon 17v, et en tiiä tuleeko viel pituutta.

Villetys

04.07.11 klo 01:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

168cm ja 19v. Lyhyeks jäätiin, mutta ei tässä mitään.

Sgt.Rane

04.07.11 klo 17:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mittaa löytyy sellaiset 198cm. Tuo kahden metrin haamuraja virnuilee ikävästi siellä yläilmoisssa. Ja ikää on 19 vuotta.

Xerafine

11.07.11 klo 13:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kehtaanko edes ilmoittaa teidän pitkien joukkoon pituuttani? No jaa taidankin. Jämähdin 156 cm:n pituuteen jo 3 vuotta sitten, enkä varmasti tule kasvamaan. Varmaankin äidiltäni olen perinyt lyhyyden, joka on ehkä n. 160 cm. Ja olen 16 vuotias.

May_Force_Be_With_U

11.07.11 klo 15:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Xerafine kirjoitti:

Oma äitinikin on sanalla sanoen kääpiö, about 153cm. Olin kutakuinkin sun kokonen sun ikäsenä, mutta nyt, 18-vuoden iässä mulle on tullut 6kk 5cm lisää (eli tällä hetkellä 168, wuhuu!) eli se pituuskasvu voi jatkua vielä yllättävän pitkäänkin. Varmaan 170 cm tulen, ja siihen sitten jäädään.

jööra

18.08.11 klo 11:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

Meikäläinenhän on oikea sintti :D Pituutta vaan n.165 cm :D Ja ikä on 17, no ei voi mitään.