Kuinka pitkiä ootte?

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Kuinka pitkiä ootte?

ricksaw

27.08.09 klo 16:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

187cm ja 22 vuotta. Ihan hyvän pituinen mielestäni.

Kookosbanaani

27.08.09 klo 20:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

milkman

27.08.09 klo 22:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

Noin 180 cm. Ikä 22.

Mulla ois kysymys. Miksi luin vielä about viikko sitten profiilistasi, että olet 15-vuotias? :D

VierasTalo

27.08.09 klo 22:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

milkman kirjoitti:

Noin 180 cm. Ikä 22.

Ja Kookosbanaanin rofiilissa oleva linkki hänen omaan wikipediaprofiiliinsa osoittaa myös hänen olevan tuon ikäinen, kun hän siellä sanoo "Olen tavallinen yläasteelainen." http://fi.wikipedia.org/w...ki/Käyttäjä:Kookosbanaani

EDIT: Ja itse olen n. 170cm, vaikka en pitkään aikaan olekaan mittaamaan joutunut. Olisi mukava vielä pari senttiä kasvaa, sillä en vieläkään yllä keksihyllylle täysin :(

27.08.09 klo 22:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ Heppu on muuttunut yhtäkkiä 7 vuotta vanhemmaksi. Ehkä hän haluaa vain vaikuttaa kypsemmältä ja asiantuntevammalta, tai sitten kyseessä on vakava mielen jakautuminen, kuin Psykossa ikään. Hehheh, vitsit sikseen. Jos saisimme itse kookosbanaanilta vastauksen tähän pulmaan? :D

28.08.09 klo 17:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kookosbanaani kirjoitti:

Alussa luulin, että vain yläasteikäiset hengailevat tällä sivustolla, mutta kun huomasin, että täällä on aikuisiakin ihmisiä, niin kerroin todellisen ikäni. Luulin, että tulisin toimeen vain silloin, jos on samanikäistä porukkaa. Sama juttu myös Wikipediassa. Pituus on myös totta, kasvoin näet yläasteikäisenä huimaa vauhtia.

Ihan sama millä perustelet ikäsi valehtelua, niin ei se sinusta kovin hyvää kuvaa anna. Kunnon pedofiili touhua kertoa nettifoorumilla olevansa nuorempi, kuin mitä oikeasti onkaan. Sillä perusteella että " yläasteikäisten kanssa tulee paremmin toimeen".

Ei ikää ole pakko mihinkään laittaa tai paljastaa jos ei halua.

Trinity

28.08.09 klo 18:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kookosbanaani kirjoitti:

Minäkö pedofiili? Sitä paitsi maalaisjärki kertoo jo, jos tuntuu siltä, että näppäimistön luona on pedofiili. Uskokaa tai älkää, mutta omasta mielestäni se on nyt näin. Sitä paitsi kyseessä on Leffatykki eikä mikään Pedofiilitykki.

:D

Omasta mielestäsi tuntuu nyt että maalaisjärki kertoo että näppäimistön takana istuu pedofiili? Okkei, hyvä kun selvisi.

Mutta kai sitten täytyy vastata aiheeseenkin, ikää 18 ja pituudeksi taisi jäädä 175.

28.08.09 klo 21:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ Ihmettelen vain miksi valehdella ikänsä, vain koska luulee, että Tykki on täynnä teinejä ja sinua saatettaisiin jopa "kiusata" kypsän ikäsi takia? Esimerkiksi käyttäjä Vomppa on 11-vuotias ja ei ole peitellyt sitä, vain koska muut saattaisivat haukkua häntä kakaraksi. Todellisuudessa hän on erittäin kypsä henkilö ikäisekseen (tai ainakin jos vertaan häntä itseeni tuossa iässä). Itse siis olisin ylpeästi erilainen, vaikka sitten se 22-vuotias yläasteelaisten joukossa, tai pentu nelikymppisten foorumeilla. Täällä on porukkaa laidasta laitaan, eikä ikärasismia ole näkynyt tähän asti.

Mieleen tuli myös yksi toinen vaihtoehto: mitä jos oletkin oikeasti se yläasteelainen pulliainen, mutta sanot nyt iäksesi 22, jotta saisit enemmän "rispektiä" ja painoarvoa viesteillesi? :D

28.08.09 klo 21:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Niin se vaan menee, että kun on valehdellut jostain, niin miten voi olla varma siitä ettei hän valehtele kokoajan. Uskottavuus kärsii.

Ei kyllä kuulosta 22v touhulta tuollanen iän kanssa kikkailu.

-mirco-

28.08.09 klo 22:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eikai täällä ole pakko totta puhua? Minäkin voin olla täällä 8v-tyttö jos haluan.

EDIT: ^Mitä tuosta viestistäsi muistan, niin se oli ihan asiallinen. Miten se on saanut viisi miinusta?

Jaaha

28.08.09 klo 22:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jos saa 5 miinusta, viesti poistetaan.

Jaaha

28.08.09 klo 22:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

Höh, mites tohon ehti tulla kommentti väliin? no jaa...
E: ja miksi ihmeessä kirjoitin uuden viestin kun olisin voinnut editoida?

VierasTalo

28.08.09 klo 22:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kookosbanaani kirjoitti:

Olen yksinäinen sielu, ja viihdyn parhaiten yksin. Siitä kaiketi johtuu minun ikävaihteluni, olen näet melko arka ja ujo tyyppi.

Olen minäkin ujo ihminen, mutten ole vielä huomannut kokevani Tom Hanksin Big-kohtaloa internetmuodossa edes silloin nuorempana.

28.08.09 klo 22:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

.................

Pistipä teidän totuuskikkailut hiljaiseksi. Oikeata ikääni en kerro, ette te muutenkaan sitä uskoisi. Nöyrimmät anteeksipyyntöni, jos raivostutin teitä.

P.S: Mihin mun edellinen viestini katosi?

Eli et nyt ole 15, etkä kuitenkaan 22? Ei raivostuttavaa, mutta takuulla hämmentävää. Just be yourself!

jonathan

29.08.09 klo 04:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kookosbanaani kirjoitti:

Voi herran jumala. Minäkin olen yksinäinen sielu ja viihdyn hyvin yksin, mutta en silti valehtele ikinä enkä missään tilanteessa. Jos edes täällä ei uskalla olla oma itsensä niin missä sitten..?

Jotta ei ihan mee off topikiks niin ite oon 180cm, ja luultavasti siihen jää koska ikää on 32v.