Päivän pulinat

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Päivän pulinat

Steambull

01.11.04 klo 09:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ihan kiva määrä. Itselläni tuli DVD-ostoennätys jos kuukausina ajatellaan. Viime kuussa yht. 13 elokuvaa, ja meikäpojalle se on aika paljon.

Arsi T. Elokolikko

01.11.04 klo 14:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Population1 kirjoitti:

Tulipa tuossa tehtyä jälleen oma henkilökohtainen ennätys. Lokakuun aikana 42 katsottua elokuvaa. Entinen ennätys oli 37. Eli tuollainen 80 tuntia leffaa. Siihen mahtuu jos jonkinmoista. Olisihan se tosin kiva jos olisi elämä... :wink:

Mäkin tein enkkani. Otin nääs teemaksi, että tykitän jokaisen lokakuussa katsomani elokuvan, ja sen myös tein. Tykityksistä se on myös helppo laskea, eli 36 kpl. Se on samalla myös oma tykitysenkka. :P

01.11.04 klo 20:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Arsi T. Elokolikko kirjoitti:
Population1 kirjoitti:

Et jääny paljoa meikäläisestä jälkeen leffoissa. Aika hyvä. Tänään oon kattonu jo 4 elokuvaa ja on vasta kuun 1.päivä. :D

Kapa

01.11.04 klo 20:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Arsi T. Elokolikko kirjoitti:
Population1 kirjoitti:

Miten helvetissä tuo on mahdollista :roll:.Perkele olisipa itselläkin enemmän aikaa katsella leffoja,nykyään ehtii katsoa 3-7elokuvaa viikossa.

01.11.04 klo 20:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kapa kirjoitti:

Mietinpä ihan samaa. Eihän tossa enää ees nauti niistä leffoista, ku ne vaan kattoo alta pois siks, että "täytyy pitää tahtia yllä". Jos miettii, et jokainen n. 2h, niin sillonhan Pop1 on kattonu tänään 8 tuntia leffoja. Mitä muuta siinä ehtii päivässä enää tekemään, jos pitää syödä, nukkua ja käydä töissä/koulussa? Tietenkin jos ei oo työ/koulu velvotteita, niin asia on erikseen, mut siitä huolimatta 4 leffaa päivässä!? Hyvä jos ite ehtii kattomaan 4 leffaa viikossa...

Steambull

01.11.04 klo 20:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kyllä 4 elokuvaa päivässä kesällä menisi, mutta arki on todellakin toinen juttu. Töissäkö se Pop1 niitä katselee? Itse laskin juuri katsottujen elokuvien määrän (muistiin olen merkannut) heinäkuun kahdeksannesta eiliseen, yhteensä 102 elokuvaa. Eli noin 6 elokuvaa viikossa on katselutahtini.

01.11.04 klo 22:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Steambull kirjoitti:

Populationilla on samanlainen unirytmi kuin lepakoilla. Öisin valvotaan, ja päivisin käydään koulussa, ei siinä paljon nukuta. Onko kukaan muuten nähnyt hyvin koulutettuja lepakkoja? :?

Olen merkannut jokaisen näkemäni elokuvan vuoden 2000 alusta. Mukava määrä on kertynyt. En tiedä mikä siinä on, mutta joka kerta vaan on pakko merkata katsottu leffa ja antaa pistetys. Pakkomielle, I suppose.

Ja kun joku sanoi että ei enää nauti elokuvista kun katsoo niitä niin monta, niin ei pidä paikkaansa. Nautin nyt enemmän elokuvien katselemisesta kuin vuosiin. Ja pitänee selventää. En siis katsonut 8 tuntia elokuvia, vaan katsoin 2 elokuvaa kokonaan, ja 2 oli jäänyt hieman kesken, joten katsoin nekin. Yhteensä siitä tulee 4 elokuvaa merkattua katsotuksi ja arvosteltua. Ja katsoin nuo kaikki keskiyön ja aamu seitsemän välissä, kyllä siinä kerkeää vielä kouluunkin yhdeksi tunneille. Eikä mulla varsinaisesti ole mitään "tavotetta" että on pakko katsoa esim.elokuva päivässä ja pitää tahtia yllä. Ei tosiaankaan. Ei vain kotona ollessa ole muuta tekemistä kuin istua koneella tai sitten katsoa elokuvia. On ollut sellaisiakin aikoja että olen katsonut vain esimerkiksi 10 elokuvaa kuukaudessa, ja eihän se ole kovin paljon. Nyt tällä hetkellä vain tahti on kiihtynyt kun on paljon lainannut kavereilta elokuvia ja katsellut vanhoja kaapista joita ei ole vuosiin nähnyt. Että ihan terve mies minä olen. Luulisin :?

Filmer

02.11.04 klo 07:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jessus, että ehditte katsomaan noin monta leffaa viikossa. Itsellä käy tuuri, jos ehdin katsomaan n. 3 leffaa viikosssa.

gggolem

02.11.04 klo 11:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

En kans ymmärrä.... Miten ehtii katsoa noin paljon leffoja? Mä kun luulin että mulla ei oo elämää :D

Ale

02.11.04 klo 11:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

gggolem kirjoitti:

Parasta elämää on leffojen kahtominen! :D
Itse katson keskimäärin ehkä 3-5 leffaa viikossa. Luku tietysti kasvaa jos pitää maratonin, ja silloin tällöin tulee viikkoja jolloin en välttämättä katso leffan leffaa.

Kapa

04.11.04 klo 14:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

No niin,nyt on kutsunnatkin hoidettu alta pois.Pikkasen meinasi hymyilyttää ne filmit mitä ne siellä näytti,aivan kuin intti olisi joku lomaparatiisi jossa kaikilla on hauskaa :lol:.Sodankylään pistivät,pioneeriksi yritin kajaaniin mutta oli jo niin täynä että piti tyytyä sodankylään.Tammikuussa 2006 olisi sitten lähtö.

Viisas

04.11.04 klo 17:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ei ole taitelijan elämä helppoa: http://www.mesta.net/leffat/uutiset/?aid=9119 :?

Viisas

04.11.04 klo 20:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mihin katosi sellainen äänestyslaatikko, jossa äänestettiin parasta leffassa pyörivää leffaa??

04.11.04 klo 20:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ville kirjoitti:

Samaa minäkin ihmettelen.

Niin minäkin. Hei mistä me nyt puhutaan? :lol:

04.11.04 klo 20:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Foorumilla oli hetken aikaa joku uusi keskustelualue, mutta nyt se on jo hävinnyt.

Scuzzball

04.11.04 klo 20:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Migelo kirjoitti:

Mäkin huomasin, mutten uskaltanut ottaa osaa äänestykseen. Idea kuitenkin oli mun mielestä hyvä. Eli jos joku ei nähnyt, niin siinä äänestettiin kuukauden parasta teattereissa pyörinyttä elokuvaa.

04.11.04 klo 20:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Utelisin, että kukas tuon topicin sitten perusti?

Arsi T. Elokolikko

04.11.04 klo 20:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kyseessä ei ollut topikki, vaan kokonaan uusi osio, jota ei otettukaan käyttöön vielä. Uskonpa, että Sohvapotaatit pukkaavat tuon ulos myöhemmin entistä kehittyneempänä. 8)

Ja koska en tiedä, onko tämä asiani mahtavaa vai kurjaa, tilitän tänne: imuroin juuri 75 kärpästä keittiöstä! Tuli vähän Ghostbustersfiilis kun imuri kädessä hyppeli ja syöksyi mutanttikärpästen perässä ja toisella kädellä samalla huitoi niitä linttaan. :D
Ja, että mistäkä ne olivat keittiöön ilmestyneet? Syytän jätehuollossa sattunutta pientä sekaannusta...