Päivän pulinat

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Päivän pulinat

Ale

22.10.04 klo 18:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vou. Huomasin tossa joku aika sitten, että ilmeilen kuin Steven Seagal ylittäessäni katua tai jotain vastaavaa. Huh huh, pitäisiköhän jättää senkin äijän leffat vähemmälle.

22.10.04 klo 18:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

OneNiceUser
2016 viestiä

22.10.04 klo 18:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olen hakenut palkatonta työharjoittelupaikkaa koko päivän (koulussa kolmas vuosi menossa ja tarttis löytää harjottelupaikka). Jotkut sanoivat suoraan, että eivät ota, toiset otti mun tiedot ylös ja lupas ottaa yhteyttä, jos ja kun jotain sopivaa työtä löytyy. Kävin muutamassa paikassa. Soitin aika moneen paikkaan... Huomenna tarttis soitella lisää.....

Mun mielestä se on tyhmää, että sen TÄYTYY olla palkaton! Kukakohan senkin on keksiny :?

Juhani Sementti

22.10.04 klo 21:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nelisilmä kirjoitti:
Raato-A kirjoitti:
Nelisilmä kirjoitti:

Vituttaa, kun nykyään eletään niin tylsiä aikoja. Katoin Valo-lehdestä kymmentä Suomen kaikkien aikojen kapinoijaa. Listassa oli mm. Eugen Schauman, Rosa Meriläinen, Pelle Miljoona, Arndt Pekurinen, Pertti Linkola ja Aki Kaurismäki. Kaikki noi on mielestäni poikkeuksellisen kiinnostavia tyyppejä kapinoidessaan jotakin vastaan ja ei tule mieleen hirveästi muita suomalaisia, jotka olisi tuollaisia. Tylsien ihmisten täyttämä maailma kaipaisi tuollaisia persoonia enemmän. Heti kun kapinoi, on automaattisesti kiinnostava.

PS. En tarkoita, että pitäisi ampua joku, niinkuin ensimmäinen esimerkkini teki, mutta ymmärrätte varmaan pointtini.

Mitä Rosa Meriläinen tuolla listalla tekee? Onko se hurjaa kapinointia, jos nainen polttelee pilveä ja sanoo lehdessä: "No kaikkihan sitä polttaa." Minusta se on vain äärettömän tyhmää.

Kyllä Rosa on taistellut tylsyyttä vastaan eduskunnassa aika hyvin. On silti erittäin typerää sanoa Imagessa, että poltaa ruohoa, vaikka monet polttaakin. Mutta ei tuo nyt niin paha juttu ole. Mielestäni Tony Halme teki paljon pahempia juttuja runsas vuosi sitten.

Eikös Meriläinen saanut myös näpäytyksen liian lyhyeestä hameesta vai oliko se Merikukka?

22.10.04 klo 21:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

23.10.04 klo 22:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mielestäni mielenkiintoisia elokuvauutisia:

Uudessa Teräsmies elokuvassa Lex Luthoria(ekassa Hackman) esittää Kevin Spacey.
Peter Jacksonin ohjaaman uuden King Kong elokuvan kuvaukset ovat alkaneet.
Tulevan Silent Hill elokuvan käsikirjoitus on valmis.
Uuden Marvelin sarjakuvaan perustuvan The Avengers-elokuvan budjetti 700 miljoonaa dollaria.

26.10.04 klo 00:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Onko kukaan nähnyt tuota Jim Jarmuschin Coffee and Cigarettes-elokuvaa?Itse katsoin pikaisesti mikä on meininki ja hyvältä näytti. Down by Law on mielestäni loistava, ja jotenkin tosta Jarmuschin mustavalkokuvauksesta tulee erikoinen fiilis ja näyttää todella hienolta. Päätinkin, että jos joskus elokuvia alkaisin tekemään, olisivat ne mustavalkoisia. Mustavalkoisuus kunniaan! :D

Steambull

26.10.04 klo 00:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mielestäni mielenkiintoisia elokuvauutisia:

Uudessa Teräsmies elokuvassa Lex Luthoria(ekassa Hackman) esittää Kevin Spacey.
Peter Jacksonin ohjaaman uuden King Kong elokuvan kuvaukset ovat alkaneet.
Tulevan Silent Hill elokuvan käsikirjoitus on valmis.

Veikkaan, että nuo kaikki tulevat olemaan huonoja. King Kong saattaisi olla toinen juttu, mutta alkuperäisen varjoon jäämisestä tullaan varmasti mainitsemaan medioissa kyllästymiseen asti. Sama juttu kuin Burtonin Planet Of The Apes remaken kanssa.

ji

26.10.04 klo 00:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Remaket on kyllä 2000-luvun oma juttu, ohhoijaa.

26.10.04 klo 00:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mielestäni Burtonin Apinoiden planeetta oli ihan ok, 3 tähteä. Eihän noista alkuperäisistäkään ollu ku ensimmäinen hyvä ja loput olikin sitten jo aikamoista kuraa. king Kongia odotan innolla, Mad max 4, The Thing 2:sta ja Episode III:sta(vaikka varmasti ei kovin hyvä olekaan.)
Mä en ymmärrä tota remake-juttua. Varsinkin jos alkuperäinen elokuva on loistava niin miksi pitää aina tehdä uudemmilla tehosteilla uus versio. Toki hyviäkin remakeja on olemassa, mutta suurin osa on sontaa. Tekis ennemmin elokuvan jollaista ei ole jo tehty ja joka olisi ainutlaatuinen. Tosin luotan Peter Jacksoniin.

Steambull

26.10.04 klo 00:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mad max 4.

Meinataanko tuo muka tehdä? Olin käsittänyt, että projekti on peruttu tai ainakin pysäytetty kokonaan.

ji

26.10.04 klo 01:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Steambull kirjoitti:

Mad max 4.

Projekti suljettii joskus vuosi sitten pienien lavastus/kuvauspaikka -ongelmien takia, mutta olen kästtänyt, että nyt ne ongelmat ovat taas saatu ratkaistua ja Melli on antanut sellaista pientä infoa, että leffan tekeminen ei ole mahdoton tehtävä hänelle. Elikkä eipä kai se nyt sitten suljettu ole. Ainakaan ihan kokonaan.

OneNiceUser
2016 viestiä

26.10.04 klo 17:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Koulussa meni päivä ihan mainiosti. Ei valittamista. :D

26.10.04 klo 17:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Täällä sataa vettä.
En herännyt kouluun.
Koiralla alkoi juoksu.
Leffa/päivä tavoite tältä kuulta saavutettu.

Viisas

26.10.04 klo 17:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Taksvärkkipäivä eli haravointia 10 minuuttia. Ei koulua
Vettä, vettä, vettä... meni monet suunnitelmat pilalle. Onneksi kirjastoon ehti yhdessä välissä. Sopranos sentään lämmittä mieltä, vaikka pääkin on kipeä.

Spoon

26.10.04 klo 18:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jees, hyvä 8 tunnin koulupäivä takana :)
Täälläkin satoi, muttei haittaa yhtään 8)

TheShining

26.10.04 klo 18:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viisas kirjoitti:

pääkin on kipeä.

Minullakin oli pää jälleen kipeä joka johtui ilmeisesti siitä kun nukuin viime yön huonossa asennossa. Jäin tämän takia koulustakin pois kun ei asettunut, kun vasta parin tunnin tirsan päästä.

28.10.04 klo 00:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Huomenna ensimmäiset treenit uuden 2.kitaristin kanssa. Nyt tämä meidän heavymättö alkaa pikkuhiljaa toivottavasti saada tuulta siipiensä alle. Kaksi kitaraa on kyllä ehdoton tällaisessa musiikissa, ei siitä pääse mihinkään.

Jakke 29
1934 viestiä