Päivän pulinat

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Päivän pulinat

OneNiceUser
Käyttäjä
2016 viestiä

13.07.04 klo 18:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Screwball kirjoitti:
OneNiceUser kirjoitti:
OneNiceUser kirjoitti:

Odotan innolla uuttavuotta. Toivon, että siitä tulee vähintään yhtä hyvä vuosi kuin tämä vuosi. :D

Tähän mennessä parempi :D

No ark, tämä topikki on periaatteessa: Mahtavaa ja Valitusta ruikutusta toisen perään kombo

Niin on... kui sit tälläsii laitetaan (tai jätetään) tänne, jos kerran on jo samanlaisii valmiiks :?:

:arrow: Tarviiko sun puuttuu kokoajan mun teksteihin?

Screwball
Käyttäjä
2932 viestiä

13.07.04 klo 18:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

OneNiceUser kirjoitti:
Screwball kirjoitti:
OneNiceUser kirjoitti:
OneNiceUser kirjoitti:

Odotan innolla uuttavuotta. Toivon, että siitä tulee vähintään yhtä hyvä vuosi kuin tämä vuosi. :D

No ark, tämä topikki on periaatteessa: Mahtavaa ja Valitusta ruikutusta toisen perään kombo

Kun kerran kysyt niin itse asiassa hivenen ärsyttää turha postailu kaikkialla.

ji
Käyttäjä
3800 viestiä

13.07.04 klo 18:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Screwball kirjoitti:
OneNiceUser kirjoitti:
Screwball kirjoitti:
OneNiceUser kirjoitti:
OneNiceUser kirjoitti:

Kun kerran kysyt niin itse asiassa hivenen ärsyttää turha postailu kaikkialla.

Ohhoh... :)

Eiköhän nyt keskitytä jokainen omiin postailuihin ja anneta moderaattoreiden hoitaa hommansa jos jokin asia sitä vaatii.

Screwball
Käyttäjä
2932 viestiä

13.07.04 klo 18:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

You got my blessing, mr. Issakainen, or what-eva. Täytyy vain purkaa johonkin tätä teiniangstia :lol:

ji
Käyttäjä
3800 viestiä

13.07.04 klo 18:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

Screwball kirjoitti:

You got my blessing, mr. Issakainen, or what-eva. Täytyy vain purkaa johonkin tätä teiniangstia :lol:

Jeps, kyllä sitä itsekin tekisi mieli aina huomautella, mutta täällä on oikeasti ihmiset sitä varten. Tietenkin jokainen osaa varmasti itsekin käyttää järkeä mitä mihinkin pistää.

->
Päivän löpinöitä: Tuli herättyä jossain puoli yhden aikaa päivällä. Keittelin kahvit, söin muutaman leivän. Kuuntelin koneella Sentencediä ja lueskelin forumia :) jonka jälkeen broidin kanssa päätettiin katsastaa tuo mahtava Paholaisen Asianajaja taas jälleen kerran...sen jälkeen onkin ollut aikamoista jumitusta ja kiroilua kun täällä on niin perkeleen kuuma! :oops:

Gerba
Käyttäjä
654 viestiä

13.07.04 klo 19:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

OneNiceUser kirjoitti:

Puutun myöskin tähän, mutten mitenkään pahalla. Mielestäni yksinkirjoitusta varten on olemassa päiväkirjat ja forumeilla on ideana kommentoida muiden mielipiteitä sekä keskustella asioista.

ji
Käyttäjä
3800 viestiä

13.07.04 klo 19:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Gerba kirjoitti:
OneNiceUser kirjoitti:

Puutun myöskin tähän, mutten mitenkään pahalla. Mielestäni yksinkirjoitusta varten on olemassa päiväkirjat ja forumeilla on ideana kommentoida muiden mielipiteitä sekä keskustella asioista.

Ei me silti voida määrätä mitä topicceja tähän forumiin saa luoda ja ei saa luoda. Jos minä päättäisin mitkä lähtee, niin ei tämä silti olisi ensimmäisenä listalla...

Ei tähän tarvitse mitään kirjoittaa.

Gerba
Käyttäjä
654 viestiä

13.07.04 klo 20:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

ji kirjoitti:
Gerba kirjoitti:
OneNiceUser kirjoitti:

Ei me silti voida määrätä mitä topicceja tähän forumiin saa luoda ja ei saa luoda. Jos minä päättäisin mitkä lähtee, niin ei tämä silti olisi ensimmäisenä listalla...

Sattui vähän huonoon topicciin tämä kommenttini. Ei tätä aihetta vastaan ole mitään, mutta kyllä toisten kirjoituksia saa kommentoida, eikä niistä kommenteista tarvitse pahoittaa mieltään.

Aiheeseen liittyen. Hieno ilma ollut tänään ja vaikuttaa mahdolliselta terassikeikalta loppuillan ohjelma.

OneNiceUser
Käyttäjä
2016 viestiä

14.07.04 klo 08:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

Gerba kirjoitti:
ji kirjoitti:
Gerba kirjoitti:
OneNiceUser kirjoitti:

Sattui vähän huonoon topicciin tämä kommenttini. Ei tätä aihetta vastaan ole mitään, mutta kyllä toisten kirjoituksia saa kommentoida, eikä niistä kommenteista tarvitse pahoittaa mieltään.

Aiheeseen liittyen. Hieno ilma ollut tänään ja vaikuttaa mahdolliselta terassikeikalta loppuillan ohjelma.

Yritin vaan alottaa keskustelua. Äh. Ei oo tarkotuksena mikään yksinpuhelu :oops: Joo, kyllä toisten kirjotuksia saa kommentoida ja keskustella muutenkin. Sehän on foorumin tarkoitus.. Eh, no en mä pahotakkaa mieltäni näistä, vaikka välillä se tuntuukin (myös itsestäni).

Tällä hetkellä on hyvä keli, vois kyl paistaa aurinko oikein kunnolla. Kunhan ei oo sit koht 30+ astetta :? Joku 20-25 celsiusta ois ihan kiva.

terwapiru
Käyttäjä
859 viestiä

17.07.04 klo 01:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tulipa vietettyä pitkästä aikaa perjantaiehtoota ihan vaan kotona maaten ja (tietysti) foorumia lueskellen. Ei vaan jaksanut lähteä mihinkään ja hyvinhän se ilta näinkin meni :)

OneNiceUser
Käyttäjä
2016 viestiä

17.07.04 klo 08:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

terwapiru kirjoitti:

Tulipa vietettyä pitkästä aikaa perjantaiehtoota ihan vaan kotona maaten ja (tietysti) foorumia lueskellen. Ei vaan jaksanut lähteä mihinkään ja hyvinhän se ilta näinkin meni :)

Joo-o, kyllähän se tolleenkin "koti-iltana" menee. Ite myös vietän kotoo paljon aikaa. Vaikka nyt lomalla ois kiva mennä jonnekkin lomalle.

IdigN1
Tähtääjä
4372 viestiä

20.10.04 klo 20:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mites tällainenkin pitäisi haussa löytää? Sori että tein samanlaisen "sekalaista" topikin, mutta en tosiaan tällaista löytänyt. Pahoittelen. Tämä on hyvä.

JarkkoK
Käyttäjä
3402 viestiä

20.10.04 klo 20:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Population1 kirjoitti:

Mites tällainenkin pitäisi haussa löytää? Sori että tein samanlaisen "sekalaista" topikin, mutta en tosiaan tällaista löytänyt. Pahoittelen. Tämä on hyvä.

Ei kukaan varmaan oletakaan että kaikki uudet tulokkaat heti löytää kaikki, mutta siitä ei pidä uuden tulokkaan ottaa nokkinsa jos joku huomauttaa samanaiheisesta topikista. Varsin moni tuntuu imaisevan huomautuksesta herneen nenään (en puhu sinusta).

Juu hyvä, rauha maassa (Suomessa) ja kansalla hyvä mieli :-)

IdigN1
Tähtääjä
4372 viestiä

20.10.04 klo 21:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sain tuossa käsiini sellaiset elokuvat kuin:

The Big Shave (Scorsese 1967 lyhyt elokuva)
Vincent(Burtonin lyhytelokuva)
Within the woods (Raimi, prequel Evil Dead elokuviin)
Darkened Room (Lynch 2002)
Day of the Fight(Kubrick 1951)
The Killing (Kubrick 1956)
Fallen Angels (Duoluo Tianshi 1995)
The Flying Padre (Kubrick 1951)

Onko ketään nähnyt kyseisiä ja jos on niin mitä sanottavaa?

DELETED

20.10.04 klo 21:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

DELETED

IdigN1
Tähtääjä
4372 viestiä

20.10.04 klo 23:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nelisilmä kirjoitti:
Population1 kirjoitti:

Ensiksi kysymys: Mistä sait noin hienoja harvinaisuuksia suurilta ohjaajilta?

Killingin olen nähnyt. Ehkä pitäisi tsekata toiseen kertaan, kun ei oikein kolahtanut.

Mulla on lähteeni :wink:

Spideart
Käyttäjä
140 viestiä

21.10.04 klo 00:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

Population1 kirjoitti:
Nelisilmä kirjoitti:
Population1 kirjoitti:

Ensiksi kysymys: Mistä sait noin hienoja harvinaisuuksia suurilta ohjaajilta?

Killingin olen nähnyt. Ehkä pitäisi tsekata toiseen kertaan, kun ei oikein kolahtanut.

Mulla on lähteeni :wink:

Sun lähtees taas tiedetään :E Nojoo, eipä ole valittamista jos ei ole muutenkaan saatavilla. Esim. Kubrick fanikamaahan tuossa nyt lähinnä vain on.

DELETED

22.10.04 klo 16:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

DELETED

Juhani Sementti

22.10.04 klo 16:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nelisilmä kirjoitti:

Heti kun kapinoi, on automaattisesti kiinnostava.

Oi, aivoissani muotoutuu jo kymmeniä eria tapoja hankkia hieman yleistä kiinnostusta Leffatykille :wink:

Raato-A
Tykittäjä
5294 viestiä

22.10.04 klo 18:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nelisilmä kirjoitti:

Vituttaa, kun nykyään eletään niin tylsiä aikoja. Katoin Valo-lehdestä kymmentä Suomen kaikkien aikojen kapinoijaa. Listassa oli mm. Eugen Schauman, Rosa Meriläinen, Pelle Miljoona, Arndt Pekurinen, Pertti Linkola ja Aki Kaurismäki. Kaikki noi on mielestäni poikkeuksellisen kiinnostavia tyyppejä kapinoidessaan jotakin vastaan ja ei tule mieleen hirveästi muita suomalaisia, jotka olisi tuollaisia. Tylsien ihmisten täyttämä maailma kaipaisi tuollaisia persoonia enemmän. Heti kun kapinoi, on automaattisesti kiinnostava.

PS. En tarkoita, että pitäisi ampua joku, niinkuin ensimmäinen esimerkkini teki, mutta ymmärrätte varmaan pointtini.

Mitä Rosa Meriläinen tuolla listalla tekee? Onko se hurjaa kapinointia, jos nainen polttelee pilveä ja sanoo lehdessä: "No kaikkihan sitä polttaa." Minusta se on vain äärettömän tyhmää.

Keskustelut