Päivän pulinat

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Päivän pulinat

Leffa Timppa

24.12.19 klo 21:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hyvää joulua tosiaan kaikille minunkin puolestani! Täällä on lähdössä pian käyntiin omalta osaltani ensikatsaus Painajainen Elm Street -elokuviin pienimuotoisen maratoonin muodossa.

Tuli tuossa viime päivinä myös katsottua joulumielen kohottamiseksi näinä haikeina lumettomina aikoina The Hateful Eight jälleen uudelleen. On se upea leffa, paljon lunta tupruttaa ja joulunpunaista väriä, mikäs muukaan sitä paremmin kohottaa joulun tunnelmaa.

07.02.20 klo 23:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tuossa kriitikoiden oikeassa olossa on se iso omituisuus että valtaosa Leffatykin kirjoittajista ovat kriitikoita ja ennen kaikkea elokuvakriitikoita. Muistettava on se että ainoastaan pitkällä aikavälillä elokuvan arvo tulee selväksi sijoittajien saatua tulonsa tai tappionsa aika nopeasti. Erinomaisen monitaitoinen John Carpenter taisi sanoa että maksava yleisö on ainoa luotettava kriitikko. Ei ole mitään väliä että kaikki kriitikot rakastavat leffaasi jos vain he sen katsovat.

JuicyFruity

08.02.20 klo 00:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

Huuliharppukostaja hollywoodissa

Aivan loistavan jäätävä suuomennos. Itse en ole vielä kyseistä elokuvaa katsonut, mutta on listalla