Päivän pulinat

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Päivän pulinat

24.12.18 klo 22:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hyvää joulua kaikille.

Tuli lahjojakin saatua. Minä sain pyyhkijänsulat autoon, liköörikonvehdin, pähkinöitä ja valkoisen t-paidan. Sekä paketin Reagania (presidentti kahvia)

abneri

29.12.18 klo 08:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jaahans Tykkiläiset.

Nyt on nautittu ensimmäinen kokemus "Interaktiivisesta" elokuvasta.

Kyseessä on Netflix-uutuus Bandersnatch.

Siinä katsoja valitsee kahdesta vaihtoehdosta mihin suuntaan tarina etenee,alkaen aamiaismurojen valinnasta ja korvalappustereoihin laitettavasta kasetista.

Myöhemmin valinnat ovat toki suuremmin tapahtumiin vaikuttavia MUTTA..

Jumalauta että ne valintatilanteet kävi ärsyttäviksi vähä sitte tavallisen nopeesti.Ei helvetti..

Olikohan vaikutusta sillä että katsoin Pleikkarin kautta sitä leffaa ja valintatilanteissa ohjain värisi aina voimakkaasti.Jokatapauksessa ne valintatilanteet katkaisivat leffan "Kulkemisen" ja veivät ainakin minulta tyystin sen nautinnon mitä leffoista haen.

Lisäksi kaikki uudelleenvalinnat ja "Yritä uudelleen"-jutut rikkoivat koko homman raskaaksi,sekavaksi ja vastenmieliseksi pakkopullaksi josta vain odotti koko paskan loppumista ettei se jää "Jatka Katsomista"-riviin kummittelemaan..

Todella tökkivä,epätasainen,tarinanrikkova ja minulle sopimaton tapa katsoa (ja esittää) leffaa, 0/5.

Ei todellakaan ole mun juttu tuo.

P:S: C Moren Go-palvelussa olis vuokrattavana Meg,
Jason Stathamin IsoHai-leffa.
Vaikuttaisi trailerin perusteella todella viihdyttävältä Aivot Narikkaan-pätkältä,pitänee se ihan pään kalibroinnin vuoksi illalla katsoa.

29.12.18 klo 10:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jahas Nintendo Wii ei lähde ohjaimen kautta käyntiin, vaikka painelen kuinka Wireless crtl nappuloita. Varmasti joku osa vielä puuttuu, kun ostin syssyllä ohjaimen eli piuha tai adapteri. Mario Kartia ja Driveria olisi ollut hienoa päästä kokeilemaan. Toinen Korvatyyny myös puuttuu isoista kuulokkeista ja eilen hankitut kaverilta saatu nappikuuloke systeemi on kanssa vailla pientä korvatyynyä. Myyköhän alan liikkeet noita ohjaimen piuhoja tai kuulokkeisiin tulevia ns. "tyynyjä". Heitin roskikseen ison kasan toimimattomia kuulokkeita, joista olisi korvanpäällynen irronnut ja minulla oli pussillinen niitä ennestään. Aina ei mene nallekaramellit tasan. =)

Key

31.12.18 klo 23:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hyvää uutta vuotta!

01.01.19 klo 00:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Uusi vuosi alkoi ja olen pessimisti kuten aina. Löysin kuitenkin arkistojen kätköistä medianomi-aikojen lyhytelokuvan ja on se aika roskaa.

20.01.19 klo 14:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Juhlapäivä. Virallisesti eilen ja oikeastaan jo vuosi sitten, mutta ei se mitään.

20.01.19 klo 18:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

sulo kirjoitti: