Päivän pulinat

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Päivän pulinat

mäskipää

22.11.18 klo 20:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

Masu kirjoitti:

Suosituksia myös filippiiniläisistä artisteista ja leffoista otetaan vastaan! Tässä vielä pari vuorokautta aikaa kuitenkin tutustua popkulttuuriin :D

Meni varmaan liian myöhäiseksi vastaus Masun matkaa silmällä pitäen, mutta jos jatkossa filippiiniläinen elokuva sattuu kiinnostamaan, niin taide-elokuvan puolelta olen törmännyt Lav Diazin nimeen.

Nimenomaan nimeen, sillä Diaz on erikoistunut ns. hitaaseen elokuvaan, ja hänen pisimmät elokuvat kestävät 9 tuntia. Oman elokuvamaun tuntien tuskin nykykärsivällisyydellä löytyisi tarpeeksi mielenkiintoa tuollaisten elokuvien katseluun, mutta toki täytyy ohjaajan paneutumista aiheeseen kunnioittaa.

Tässä esimerkkiluettavaksi Laajakuvan arvostelu Heremias-elokuvasta: www.laajakuva.com/heremias-2006/

22.11.18 klo 22:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tuohan kuulostaa oikeasti tosi kiinnostavalta tuttavuudelta! Kiitos tästä vaikkei viesti varsinaisesti itselle osoitettu ollutkaan.

29.11.18 klo 09:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kun nyt lisääntyy vapaa-aika kuukauden ajaksi taas loman vuoksi hetkellisesti, koetan saattaa käsistäni mahdollisimman paljon meneillään olevia arvosteluprojekteja sun muita valmiiksi että pääsee ensi vuonna aloittamaan mahdollisimman puhtaalta pöydältä. Pian alkaa siis tulla uutta ja vanhaa shittiä kuin Stalinin uruista, eli ei kannata sitten hämmentyä.

Toki saa muutkin tulla tähän riehaan mukaan. Pääasia että tulee tasokasta lisäsisältöä tänne ja vauhdilla.

LEFFATYKKI CHRISTMAS MADNESS 2018!!!1

Katmand0r

30.11.18 klo 22:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

Heippa hei kaikki. Puolen vuoden spontaani tykitystauko takana ja meitsi taas kehissä.

04.12.18 klo 21:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Voi perkele, katoin tänää Mike Judgen elokuvan Office Space. Loistava elokuva, mutta arvatkaapa miten suomentaja oli päättäny suomentaa "duden"? Duudsoni. Vittu duudsoni!

06.12.18 klo 15:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille.

abneri

07.12.18 klo 09:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tiedättekö mikä olisi todella,todella mahtavaa?

Kun kuntosalin kuntopyöristä muutama olisi keulimisasennossa!

Nautinnon maksimointi vaatisi kyllä sen että sarvia (Ja etupyörää) voisi todella liikutella "tasapainon" hakemiseksi..

07.12.18 klo 14:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Toinen kova idea olis kanssa sellainen yksipyöräinen sarveton malli. Tai käsin poljettava "malli pyörätuoli".

07.12.18 klo 22:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tositarina btw.

Minua lyötiin lyömiseen tarkoitettulla putkella, jossa eräänlaiset väkäset takaraivoon. Niin joku nistiksi paljastunut hullu kävi kimppuun ja löi käteen ja rintaan kahdesti lyömäaseella raukka. Tein rikosilmarin ja soitin asiamiehelle, joka hoitaa tapausta vähintään törkeänä ja ehkäpä tapon yrityksenä. Kuusi tikkiä pääkoppaan muistona. :)

Here To Stay - Korn

07.12.18 klo 22:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Suomen rangaistukset on liian lieviä. Barroksen kimppuun käynyt tyyppi pääsee luultavasti helpolla, joko ehdollinen tai sakko. Jos sakot tulee niin kuitenkin todetaan varattomaksi ja ei sitten joudu mitään tekemään.

Suomen oikeusjärjestelmä tarvitsee muutoksia. Sakkojen muuntorangaistus takaisin, käyttöön voitaisiin ottaa 30-50 vuoden vankeusrangaistukset. Pakkotyö voisi olla kans yksi hyvä. Samoin kuolemanrangaistus takaisin pahimmille murhaajille.

07.12.18 klo 23:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

Väkäsellinen lyömäase ainakin kuulostaa ihan ihmisen tappamiseen kelpaavalta kalulta. Mulla oli perhepiirissä joku vuosi sitten yksi tapaus jossa joku tyyppi oli käynyt kaatamassa kattoa kunnostaneen ukon tikapuut ja pelkästään siitä tuli tapon yrityksestä tuomio, joten eiköhän tuommoisesta ihan astalolla hakkaamisestakin.

08.12.18 klo 00:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Puhumatta toisen osapuolen tekijöistä, joilla oli metkut mielessä rikottujen silmälasieni suhteen. Kiitos asiasta puhuneille kanssaeläjille! Olin 1,5 viikkoa osastolla tarkastelujaksolla tapauksen johdosta, enkä päässyt tänne mölisemään aiemmin. :)

kymmenen päivän päästä on kuitenkin synddärikemut, joissa vettä virtaa ahkerasti aivan ;salee

08.12.18 klo 14:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

Toi on aina paha kun lähetään kättä pidemmän kanssa heiluun, liian monta tarinaa kun toinen on päässy hengestään.

08.12.18 klo 18:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pitkät vankeusrangaistukset ei ehkäise rikoksia vaan pahimmassa tapauksessa jopa lisäävät niitä, niin käänteiseltä kuin se kuulostaakin. Se on vaan hukkaan heitettyä rahaa, ellei sitten näe ankaria rangaistuksia itsetarkoituksena.

Perseestä tuo mukilointi. Toivottavasti vammat paranee kunnolla ja nopeasti.

22.12.18 klo 20:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mahtaiskohan tuo afta hävitä nielurisasta ennen joulua. Olisi hieman hankalaa varoa syömistä ajankohtana kun saisi mässäillä hyvällä omalla tunnolla.

Vai onkohan se herpes......

22.12.18 klo 21:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

doomsdaymachine kirjoitti:

Mahtaiskohan tuo afta hävitä nielurisasta ennen joulua.

Ei perkele, itellä oli just kans ihan muutamapäivä sitten vielä ihan järkyttävä afta tossa kurkun tietämillä. Helvetin kipee ja vittumainen tapaus. Kärvistelin sitä muutaman päivän, sitten totesin et haen apteekista tabletteja. Seuraavana päivänä aattelin et tästä alkaa kuuri, niin eikös se ryökäle ollu jo parantunu siinä kohtaa.

Key

23.12.18 klo 22:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hyvää joulua!

24.12.18 klo 13:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Batman, Robin, Alfred ja Brutus toivottavat hyvää joulua kaikille Leffatykin käyttäjille.

24.12.18 klo 18:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hyvää joulua kaikille! =)

24.12.18 klo 21:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kyllä se kesti noin kymmenisen vuotta. Kolmepualisataa kommenttia tykitetty!"!2 Nykäskää hihasta, jos haluatte leffantekijät lisää. ;)