Päivän pulinat

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Päivän pulinat

16.06.18 klo 19:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

pirpana kirjoitti:

^ Muthei Abneri kerroppas sitten kun Bond maratooni tulee. Se menee aina huomaamatta minulta ohi. Aina sitten kiroilen kun on mennyt ohi. Onneksi meillä on Abneri... tuo leffatykin ikioma tv-tarjonnan poliisikoira (profiilikuvaas viittaan :) )

PIIIIRRPANAAAA ! ! !

16.7. Alkaen Nelonen ylpeänä esittää....

Kaikki Bondit.

16.06.18 klo 19:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

abneri kirjoitti:

Neloselta ja sisarkanaviltaan on nyt lähiaikoina tullut National Treasure-leffat jokuseen kertaan,mistä tuleekin mieleen:

Missä vaiheessa kuluvaa 2018-vuotta Nelosen Leffaputki esittää: Kaikki Bondit? Entä Pirates of Caribbean-leffat?
Vai joko olisi aika uusia Alaston Ase-Trilogia?
Hobbitit tai Sormusten Herrat?
Mission Impossible?

11.01-18 Esitin tuon sarkastisen ja tympääntyneen ennustukseni Nelosen vatipäiden tarjoamista leffoista.

Nostaisin nyt esille että kaikki muuthan on jo taas kertaalleen näytetty,Bond-maratoonin alkaminen ylittyy vain parilla viikolla jossaki viestissä ounastelemastani (Kaikki leffasarjat uusintaesitetty 30.6. mennessä..)

Lisäksi,National Treasure-leffat tulee taas,Ja tietysti Alastomat aseet toiseen (Vai kolmanteen??) kertaan sitten tammikuun.

Ja osaahan se Kolmonenkin: Kesällä kaikki Uuno Turhapuro-leffat..Voi luoja..

Key

22.06.18 klo 11:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hyvää juhannusta!

Pelimies

06.07.18 klo 16:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

loppusumma oli aika jännä: 6,66 :D

Itse sain kerran veronpalautusta 666 €.

Minullekin kävi sama juttu tänään, kun kävin taikaseinästä nostamassa 100€, niin tilille jäi viellä 666€ Hauskempi juttu tämäkin olisi ollut, jos olisin tehnyt tämän viikn kuluttua, sillä silloin on jälleen kerran Perjantai 13.päivä.

06.07.18 klo 16:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Aavemaista!

06.07.18 klo 20:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ei vittu, toi äijä sanoo tossa videon alussa "Makkara...kabanossi"

:D

06.07.18 klo 21:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joku kirjoitti:

Ei vittu, toi äijä sanoo tossa videon alussa "Makkara...kabanossi"

:D

Maggara Kaba-Nozzi. :)

15.07.18 klo 09:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tänään opin että se onkin Downton Abbey, eikä Downtown. Silmät aina lisänny siihen automaattisesti sen ylimääräisen w:n. Sitäkin sarjaa pitäisi kokeilla.

Uytp7

15.07.18 klo 19:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

dbgirl kirjoitti:

Kiitos viestisi minäkin opin tämän. On se mieli jännä sanojen muodostuksessa ;)

15.07.18 klo 20:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Uytp7 kirjoitti:
dbgirl kirjoitti:

Kiitos viestisi minäkin opin tämän. On se mieli jännä sanojen muodostuksessa ;)

Ole hyvä =) Viime vuonna kävi samoin, löysin sanan jonka olin vuosikausia lukenu aina väärin. Mieli/silmät korjaa jotenkin jännästi aina kaikki aukkokohdatkin. Jännä ilmiö.

15.07.18 klo 22:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

Elokuvia keräävät toverini. Älkää "tilan puutteen" takia hävittäkö elokuvienne koteloja ja kansipapereita, kuten linkittämäni tori.fi myyjä. Vaikka kuinka kuvittelette pitävänne kokoelmanne aina itsellänne, niin eihän sitä koskaan tiedä, jos niistä haluaakin joskus luopua. Tuo myyjä ei tule saamaan niistä edes 50 senttiä kappaleelta, kun ei ne kelpaa edes jälleenmyyjille. Voit pistää dj-laukkusi Päijänteeseen.

16.07.18 klo 00:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joo, mikähän älynväläys tossakin on ollu. Tuskin kukaan haluaa pelkkiä levyjä. Ton kassin arvo on samaa luokkaa kun kassillisella sekajätettä. Tähän vois sanoo klassisen sanonnan, valoja päälle!

16.07.18 klo 19:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mahtaisi olla hankala tehtävä etsiä yksi elokuva tuollaisen laukun sisältä. Kuin etsisi neulaa heinäsuovasta.

16.07.18 klo 22:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ne on kato aakkosjärjestyksessä ohjaajittain.

16.08.18 klo 20:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kaatui läppärin näppiksen päälle vesilasi ja käy ilmi, että himassa ei ole laisinkaan elokuvia pyörittävää devari soitinta. Toisessa läppärissä ei ole kuin kotelon paikka, johon asentaa ja pöytäkone ei jostain kumman syystä jaksa moista pyöräyttää käyntiin. Voihan turmio mihin tämä maailma on menossakaan.

Ilahduttaa kuitenkin rockstarin aktivoituminen ja sarja uutukaiset, jos löytyisi aikaa jostain tai milloin aikaansaamattomuus vie miestä kuin pässiä narussa.

19.08.18 klo 20:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Note to myself: Ennen kuin alan pämppäämään kunnolla, niin pidän huolen siitä että ennen sitä on syöty kunnolla. Pääsee helpommalla seuraavalla päivällä.

Tai sitten sitä viinaa vähemmän.

20.08.18 klo 11:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Siskolla oli kiltakaveri, joka oli esittäytynyt ensitapaamisessa jotakuinkin näin: ”Kuten jotkut teistä tietävätkin, olen tällainen viinaanmenevä kaveri. Niin että, viina kyllä maistuu!”

Keräilijä

26.08.18 klo 01:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

En tiedä sivistänkö itseäni vai olenko vain urpo. Katson kaikki leffatykin top 50 elokuvat. Syy tähän on yksinkertaisesti se että suurin osa näistä elokuvista on sellaisia joita en ikinä ole nähnyt. Haluan sivistää itseäni. Kiinnostaa etenkin se mikä on yleisesti ottaen ihmisten mielestä hyvä elokuva. En nyt tässä ala avautumaan asiasta enempää koska avautumiseni saattaisi nostattaa yleistä hatutusta. Arvostaisin jos saisin teiltä arvon elokuvakuluttajapersoonilta elokuvien nimiä jotka pitäisi nähdä ainakin kerran elämässä.

xoxo

26.08.18 klo 12:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Leffatykin käyttäjäkunnan tavattoman alhaisen sivistystason huomioon ottaen parhaiden 50 elokuvan lista on varsin laadukas ja monipuolinen. Kyllä ne kannattaa katsoa, tosin osa (esim. The Shawshank Redemption) ehkä pikemminkin yleissivistyksen kuin aidon taiteellisen merkittävyyden ansiosta.

Keräilijä

28.08.18 klo 13:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olet oikeassa Miihkali. Katsoin juuri Hitchcockin Rear Windowin. Aivan uskomaton elokuva. Miten niin vähällä saa niin paljon. Olen aina ollut skeptinen vanhoja elokuvia kohtaan. Tästä lähtien katson myös vanhoja elokuvia.