Päivän pulinat

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Päivän pulinat

26.04.18 klo 18:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ Muthei Abneri kerroppas sitten kun Bond maratooni tulee. Se menee aina huomaamatta minulta ohi. Aina sitten kiroilen kun on mennyt ohi. Onneksi meillä on Abneri... tuo leffatykin ikioma tv-tarjonnan poliisikoira (profiilikuvaas viittaan :) )

29.04.18 klo 15:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Springsteen-fani kirjoitti:

Jotenkin tuntuu että tämä foorumi on kuollut. Missä ovat Sementin, Raadon, Arsin ja Johnin legendaariset eripurat, legendat ja tokaisut? Missä on huippuvilkkaat illan keskusteluaiheet? Missä on loistava tunnelma? Onko ongelma keskusteluaiheiden puutteessa ja yleisessä kyllästymisessä? Huolestuttavaa. Päivän aikana tulee 10+ uutta viestiä kun luvun pitäisi olla huomattavasti korkeampi.

Masentaa, ei muuta.

Tämä kommentti on kirjoitettu juuri tänäpäivänä 11 vuotta sitten, eli vuodelta 2007. Eli onko foorumi ollut jo yli 11 vuotta näin vitun verkkaista keskustelu sosialisointi meininkiä... ?

Springsteen-fani kirjoitti:

^Hahahahahaha... 10+ viestiä päivän aikana vähän!? OLEN RATKETA NAURUSTA! HAHAHAHAH! Vain Pirpana vetää tollaisia hyvinä päivinä.... HAHAHAHAHHAH! Tämä foorumi olisi kuollut ilman Pirpanaa... sitä ei käy kiistämään. Pirpana on leffatykin foorumin Defibrillaattori.

Vittu, että on paska päivä minulla tänään. Vittu että vituttaa niin saatanasti! VITTUKUN VITUTTAA! Eli kyllä se minun biisini se on.. se https://www.youtube.com/watch?v=_PbWsF-8aJU . :)

01.05.18 klo 11:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hyvää vappua kaikille! :)

03.05.18 klo 17:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tulipahan voitettua 81 euroa pelikoneesta. Jippii!

05.05.18 klo 07:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lueskelen tässä Helsingin Sanomia. Tässä lyhyt sitaatti Kuukausiliitteen tämänpäiväisestä artikkelista:

”Teurasjätteistä on tehty muovituoleja.”

Asiasta toiseen. Puolassa on muistaakseni valmistettu vodkaa kalanperkeistä ja kivihiilestä. Kivihiiliprojekti tosin taisi osoittautua pettymykseksi.

05.05.18 klo 08:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Suomessakin keiteltiin [fi.wikipedia.org] joskus margariinia teurasjätteestä ja auton alle jääneiden eläinten mm. kissojen raadoista. Aku Ankan Kattivaaran margariinitehdas on saanut nimensä tästä jutusta.

05.05.18 klo 14:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tuossa onkin melkoisen sivistysillallisen resepti. Teurasjätteistä tehdyllä muovituolilla istuskellen voi särpiä teurasjätteistä tislattua vodkaa ja jos nälkä iskee, niin sen voi tietysti karkottaa teurasjätteistä keitellyllä margariinilla.

Nukahtamisvaikeuksista johtuen unet jäivät viime yönä kokonaan välistä. Sille ei tietenkään mitään mahda eikä muutenkaan ollut ensimmäinen kerta. Työnkuvastani (henkilökohtainen avustaja) johtuen päädyin kuitenkin tänään tivoliin ensimmäistä kertaa vuosikausiin. Univaje yhdistettynä kummitusjunaan oli yllättävän hurja yhdistelmä. En nyt voi sanoa suosittelevani, mutta olihan se mielenkiintoista.

05.05.18 klo 15:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lantaa on käytetty myöskin pontikan valmistamisessa rankissa. Kuulemma kun sitä hiero käsiinsä niin sen pysty haistaan, että se on lantamäskistä. Maussa ei mitään eroo ollu muuhunkaan ponantsaan.

abneri

20.05.18 klo 12:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nyt tulee pikkusen ajatuksen harhailua ja esimerkki vahingonilosta mutta se kai sallitaan tässä ketjussa?

Joten :

Vuosia.vuosia sitten jouduin jalan teloneena tekemään pitkän matkan poikkeuksellisesti linja-autolla oman auton sijaan.

Etukäteen poikkesin Matkahuollosta oikein paikkalipun ostamassa,eturiviin koska siinä oli enemmän jalkatilaa jäykkäpolvelle.Sainkin vielä sen yksikköpaikan etuoven vierestä,hienoa.

Ja matkapäivänä sitten kapsäkki bussin säilytystilaan ja äijä könkkäs sisälle autoon.
Siellä oli 5-6 matkustajaa ja tietysti siinä minun paikalla keski-ikäinen nainen usean kassin ja laukun kanssa.(Miksei niitä voinut jättää sinne säilytystilaan ?)

Herrasmiesmäisesti toivottelin hyvät huomenet rouvalle ja esitin epäilykseni että paikka saattaa kuulua minulle..

Helvetin hapan " JAA..Saako näihin paikkoja ostettua muka?"-toteamus tuli takaisin,johon bussikuski siinä paikalleen asettuessa vastasi asian juuri näin olevan.

No,rouvahan alkoi tekemään muuttoa ähkien korostetusti ja tehden selväksi että aika paskiainen olen kun maksamalleni paikalle haluan tulla istumaan.

Liikkeelle päästiin ja muutama kyytiläinen tuli lisää,nou hämminki.

Seuraavasta kaupungista sitten kyytiin nousi toistakymmentä ihmistä,ja yllättäen siellä takanani käytiin sama keskustelu kuin minun kanssa.."Anteeksi,oliskohan mun paikka?-JAA,saako paikat muka ostaa?" Ähinää,puhinaa ja kahinaa,paikanvaihto..ja lähes heti perään sama juttu! "Anteeksi..JAA,saako.." Tiedätte kyllä..

Minä tunsin ilkeämielistä vahingoniloa kassiensa kanssa häädöstä häätöön joutuvaa nyrpeää naista kohtaan,vaan arvaattekohan miksi??

Niissä bussin niskatuissa oli valkoiset kankaiset suojahuput.

Ja joissakin luki isoin mustin kirjaimin : VARATTU.

Heti autoon noustessa näki selvästi mitkä paikat olivat vapaita.
(Kyseiselle rouvalle vihje : Ne joissa Ei lue VARATTU)

Uytp7

20.05.18 klo 13:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hauska tarina abnerilla, pisti hymyilyttämään. Onhan noita puhisijoita joka lähtöön kaikissa julkisissa, viimeksi joku valitti suureen ääneen nuorison möykkää junavaunussa. Muuten hyvä, mutta osastossa oli melkein hiljaisempaa kuin huopatossutehtaassa. Kerran tein itse sen virheen etten ostanut lippua etukäteen. Niinpä sitten sain vaihtaa paikkaa kolmesti matkan aikana (junassa). Onneksi ei ollut kuin vähän matkatavaroita ja ihmiset olivat ymmärtäväisiä, joskin kyllähän tuollainen säätö vähän ärsytti. Sen jälkeen olen ostanut lipun aina etukäteen ja linnoittautunut paikalleni ilmeenkään värähtämättä.

John117

21.05.18 klo 22:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ei jumalauta, onneksi kaikki Poliisiopisto leffat tulevat jälleen Neloselta. Nyt kyllä repäisivät ja kunnolla. Toivottavasti tuo luova väki päättää näyttää syksylläkin uudestaan jos joku osa jää harmittavasti väliin.

21.05.18 klo 22:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kai sieltä kuitenkin on luvattu myös Pirates of the Caribbeanit, Hobitit, Alastomat aseet ja James Bondit taas uusintana? Ihan jännäkakka tässä tulee, ikinä nähnyt ennen.

22.05.18 klo 16:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

John117 kirjoitti:

Ihan yhtä varmaa kuin koirankakkakeskustelu keväällä, on Poliisiopisto-uusinnat ja valitus uusinnoista :)

Söin tänään torilla kesän ekan jätskin kiskalta. Päätin repäistä ja otin päärynän vaikka viimeiset 10 vuotta olen aina alottanut kesän rommirusinalla. Oli todella hyvää! Siihen päälle sopivan lämmin ilma, tori, satama ja rääkyvät lokit. Kesä alkoi minulle virallisesti siis tänään :)

Pelimies

22.05.18 klo 19:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Siksi Poliisiopistot sun muut tulevat jatkuvana loopina, koska niden esitysoikeudet ovat huokeampia kuin harvinaisten elokuvien esittäminen ja kyllä minuakin kyrsii jatkuvat uusinnat sekä suuret urheilutapahtumat, koska niiden takia tietyt ohjelmat jäävät tauolle. Hyvänä esimerkkinä talviolympialaisten takia Pulmuset jäivät pitkäksi aikaa tauolle ja sekoö vasta kyrsikin. Onneksi ovat tulleet TV5 jo pidempään aikaan taas.

22.05.18 klo 19:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

^Niin se bisnes toimii. Tuota mahdollisimman halvalla ja mahdollisimman paljon, mahdollisimman suuren keskivertoyleisön keskivertosuosikkeja ja rahasta oikein kunnolla. Periaatteessa ainoastaan verorahoitteisen Ylen kannattaa näyttää jotain tosi kovia ja kalliita pienen yleisön harvinaisuuksia.

Onneksi on kaikki ilmaiset public domain -leffat, suoratoistopalvelut, oma kokoelma ja kirjastojen laadukkaat julkiset leffatarjonnat niin voi nauttia myös omaan tahtiin leffoista ilman että täytyisi kärvistellä sen saman loputtomien uusintojen rottarallin kanssa.

22.05.18 klo 19:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ei kerkiä uusinnat häiritteen, kun kesällä ei tuu telkkaria juuri avattua, no toki leffoja katson kun huvittaa. Tänään tuli oltua viitisen tuntia vetämässä haukee järvellä. Kyllä kelpaa näillä keleillä, kalakin söi hyvin ja onhan ne pirteitä perkeleitä kun vesi ei oo liikaa vielä lämmenny!

15.06.18 klo 19:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tapahtuipa eräällä Abc ketjun huoltoaseman pihalla tankkauskatoksen alla tänään.

Olin mennyt tankkaamaan ja oli jo suojauttanut automaattiin pari 20€ seteliä, juuri sillä hetkellä minua lähestyi eräs maahanmuuttaja (lähi-idästä kai) ja alkoi vinkumaan minulta rahaa. Sanoin ettei ole yhtään ja aloin tankkaan autoa. Ajoin auton pois tankkauksen jälkeen ja kävin Abc:n sisällä vessassa. Matkalla sisään tämä sama vonkari tuli taas luokseni vinkumaan rahaa. Olin kuin en olisi huomannutkaan.

Pelimies

15.06.18 klo 21:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

doomsdaymachine kirjoitti:

Jumalauta oikeasti, mihin on maailma menossa.

Niinpä. Sanos muuta. Tästäkin tapauksesta voimme kiittää Sipilän hallitusta.

15.06.18 klo 22:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pelimies kirjoitti:
doomsdaymachine kirjoitti:

Jumalauta oikeasti, mihin on maailma menossa.

Niinpä. Sanos muuta. Tästäkin tapauksesta voimme kiittää Sipilän hallitusta.

Sipilän hallitusta en tästä lähtisi syyttämään. Ihmisten vaan pitäisi ottaa itseään niskasta kiinni.

Sipilän hallitus sentään hieman patistaa köyhiä ja työttömiä tekemään jotain. Demarien mukaan kaikki pitää saada ilmaiseksi. Ja muutkin puolueet kanssa.

Suomi tarvitsee omat Reaganit ja Tatcherit tekemään työstä kannattavaa.

Leffa Timppa

16.06.18 klo 17:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vaikka kuinka rakastinkin olla tuolla tämän vuoden kesäleirillä, jalkani turposivat hyttysen paukamista tunnistamattomiksi. Teltta oli aivan täynnä hyttysiä, joita sitten olikin mukava ruokkia koko yö. Mutta olihan se sen arvoista, sillä mikään ei voita makkaran paistoa, uimista, telttasaunaa ja paljua.