Päivän pulinat

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Päivän pulinat

31.03.18 klo 16:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hyvää pääsiäistä :)

31.03.18 klo 17:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sitä samaa doomsdaymachinelle ja muille tykkiläisille!

01.04.18 klo 14:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Heippa nyt kaikille lopullisesti. Olen päättänyt, että näppäilen sellaisen salasanan, etten tule sitä ikinä muistamaan. Minulla on todella paha olo. Kiitos kaikille jotka minusta joskus tykkäsivät tai ne harvat jotka edelleen tykkävät.

Tästä foorumista on tullut hyvin epäterve itselleni... olen kaikki tämän kuukauden viikot uskonnon omaisesti päivystänyt taukoamatta täällä leffatykissä, kun nyt pitäisi keskittyä omaan tulevaisuuteen ja niiden suunnitelmiin. En osaa lopettaa tänne tulemista ja olemista, jos en estä itseäni tulemasta tänne. Emme tapaa enään leffatykin merkeissä, emmekä varmasti ikinä muutenkaan.

Kaikkea hyvää teille. Moikka. :(

01.04.18 klo 16:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

Masentavaa, mutta jos uskot tämän olevan oikea ratkaisu, niin teet tietysti tahtosi mukaan. Pirpana II on toki aina tervetullut foorumille.

02.04.18 klo 14:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Todella harmillista. Tuskin enää luet tätä mutta kaikkea hyvää sinulle!

Masu

02.04.18 klo 16:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kaikkea hyvää teille. Moikka. :(

Postattu aprillipäivänä 🙀
onko meitä höynäytetty 😯

Andy Kreist

03.04.18 klo 22:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hoh hoo ja hah haa, pirpana malttoi olla pois keskusteluista hätäiset kaksi vuorokautta ja sekin aika taisi mennä lähinnä tätä hänen uutta "perseilyhahmoaan", Von Herpeniusta suunnitellessa :D:D

03.04.18 klo 22:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joo meinasi vinukat lentää väärään kurkkuun.. Von Herpenius :D

03.04.18 klo 23:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mulla ainakin meni keppanat väärään kurkkuun kun luin tota profiilin kuvausta, ihan hulvaton veto!

04.04.18 klo 09:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

Iltapäivälehdistä.

Ilta-paskan harrastamat listaukset ovat itsestäänselvyyksien jauhamisessa ennätyksellisiä myötähäpeän herättäjiä.

-Siivoa nämä pois jääkaapistasi heti! ( = Pilaantuneet ruuat..)
-Älä käytä tulipalon sammutukseen helposti syttyvää tavaraa,jne,jne.

Tavallisilla ihmisillä on ainakin jonkinasteinen ylpeys omasta työstään.
Tuskin kukaan hyvällä omallatunnolla päästää sutta ja sekundaa oman työpisteensä läpi.

Mikähän mahtaa olla tilanne näiden paskalistoja kasaavien toimittajien keskuudessa?

Katsooko siellä Annaliisat ja Jounit vuoden lopussa juttukoostettaan sydän rinnassa ylpeydestä pamppaillen?

Vai onko fiilis hieman häpeilevä,ja "Kaikkea sitä rahasta tekeekin"-tyylistä?

Vaikka ne listakasaajat olisivatkin aloittelevia toimittajia ja ruokaketjun alapäässä,luulisi silti että joku itsesensuurisuodatin heilläkin olisi.

Ilmeisesti ei ole.

( Jääkaappijuttu avattiin siinä luulossa että onko nyt todettu pitkäaikaista käyttöä ajatellen vaikkapa Espanjalaisissa tomaateissa liikaa tinneriä,piimässä silikoonia tai muuta vastaavaa.)

EDIT: Vuosien takaa tulee mieleen ehdoton huippu parin kuuman kesäpäivän jälkeen :

Miten selviät helteistä.

-Piti muistaa juoda runsaasti,Ei kuitenkaan viinaa!

-Asunnon yhteydessä olevaa saunaa ei kannata lämmittää,eikä takkaa! Jumalauta!
(Kannattaako sähköpattereita silti pitää täysillä?)

Gregory Von Herpenius

04.04.18 klo 09:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

No okei okei okei minä olen pirpana... olin aluksi ihan tosissani lähdöstäni. En minä vaan halua jättää näin hyvää väkeä taakseni. Asiaa auttoi masun teksti, kun olin aprillipäivänä (tietämättäni/muistamattani) tekstin postannut, ja hän kyseenalaisti sen tosiaitouden. Sekä tietysti Miihkalin hienovarainen vihjaus " Pirpan II (toinen) on aina tervetullut foorumille", tulkitsin tuon niin, että kun sumu on laskeutunut ja aikaa on mennyt eteenpäin niin kannattaa yrittää tänne toisella nimikkeellä... no tulin tänne aivan liian pian. Ajattelin, että on nyt helvetin raukkamaista ja draamakuningatarmaista jos rupeisin taas tänne kirjoittaan tuollaisen ylidramaattisen tekstin jälkeen, mutta masu vei tekstiltä sen pohjan pois ja muunsi sen leikkimieliseksi... jos tämä olikin vain pilaa. Mulla tuli teitä aivan liian ikävä, ja jos teitä ei täällä olis en minä olisi ihan aikuisten oikeasti täällä. Ajattelin, että sniikkaan sisään huomaamatta ja aloitan puhtaalta pöydältä... voitan teidät yksitellen takaisin puolelleni, ja lähestyn asioita aivan eri perspektiivistä. Luin tekstejäni ja analysoin niitä ja päättelin pääni puhki miten voisin tulla takaisin foorumille ettei kukaan huomaisi että olisin pirpana...

Mutta joo... myöhäiset iloiset HYVÄÄ APRILLIPÄIVÄÄ toivotukset ja vitsit naamallenne! Menetin ainoan tilaisuuteni lähteä kunniallisesti ja arvokkuudella... ja tulin tänne entistä määrätietoisempana!

Onko comebackini tervetullutta? Miten helvetissä huomasitte, että olen pirpana? Ja mitä teen Gregory Von Herpeniuksen suhteen !? :D

04.04.18 klo 09:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ SUKSI VITTUUN SIITÄ GREGORY !

04.04.18 klo 10:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Von Herppes hylkyyn ja Pirpana (Isolla P:llä) tms.rekisteriin.

Tervetuloa takaisin,senkin vanha DramaQueen. :)

04.04.18 klo 10:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

04.04.18 klo 11:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

Näin tällaisissa foorumin jättämispäätöksissä tuppaa aina lopulta käymään. Tervetuloa takaisin, vaikket koskaan varsinaisesti poissa ollutkaan.

Jos Internet-riippuvuus uhkaa, suosittelen älypuhelimen vaihtamista ns. kapulamalliin. Tein itse näin juuri eilen.

04.04.18 klo 12:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Gregory Von Herpenius kirjoitti:

Miten helvetissä huomasitte, että olen pirpana?

Kivenkovalla loogisella päättelyllä + intuitiolla. Kaveri "jättää hyvästit" ja pari päivää myöhemmin ilmestyy joku random Gregory soittamaan suutansa ekana kirjautumispäivänään foorumipuolella. Fanitus vielä tuohon päälle niin yhtälö on valmis.

Täytyy sanoa että ennen hovinarrin ilmestymistä otin tekstisi tosissani, vaikka olikin kirjoitettu aprillipäivänä. :)

04.04.18 klo 12:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ Glad to be back baby! :)

Tähän väliin täytyy vielä kysäistä josko Pirpanalla on useampiakin alter egoja? Pari on ollut epäilyn alaisena jo pitemmän aikaa. Yksi lopetti pisteyttämisen ja kommentoinnin samalla hetkellä kun von Herpes ja uudestisyntynyt Pirpana ilmestyi.

04.04.18 klo 14:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Brutus kirjoitti:

^ Glad to be back baby! :)

Siis tuo kuva on jotain aivan mahtavaa. Kiitos! Olen aivan fiiliksissä!

Vannon käsi sydämmellä, että minulla ei ole muita alter egoja.

13.04.18 klo 16:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sattui äsken hassu juttu. Sain puhelun tuntemattomasta numerosta, ja soittaja esittäytyi olevansa THL:stä. Mietin, että mitä ne nyt Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksesta minulle soittelevat ja varsinkaan perjantai-iltana virastoajan ulkopuolella. Loppujen lopuksi selvisi, että tyyppi olikin DHL:stä ja toimittamassa ulkomailta tilatun paketin.

DHL:n asiakkaana on sikäli rasittavaa olla, että ne yleensä ilmoittavat tuovansa paketin siinä aamukymmenen ja iltayhdeksän välillä, tai jotain vastaavaa. Luultavasti se paketti myöhästyy vielä siitäkin. Maksaisin ihan mielelläni vähän ylimääräistä hiukan jämptimmästä toiminnasta. Mutta kaipa tärkeintä on, että kusti polkee ja posti kulkee.

26.04.18 klo 18:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

abneri kirjoitti:
abneri kirjoitti:

Missä vaiheessa kuluvaa 2018-vuotta Nelosen Leffaputki esittää: Kaikki Bondit? Entä Pirates of Caribbean-leffat?
Vai joko olisi aika uusia Alaston Ase-Trilogia?
Hobbitit tai Sormusten Herrat?
Mission Impossible?

*Huokaus..*

Nelosen leffaputki ylpeänä esittää:

4.2. Hobitti-Odottamaton Matka.

23.2. Mies ja alaston ase.

En ihmettelisi vaikka 30.6. mennessä Nelonen olisi esittänyt nuo kaikki aikaisemmin esillenostamani,tuhanteen kertaan näytetyt leffat.

Komiaa !

*Toinen huokaus*

28.ja 29.4. tulleepi Mission Impossible-leffoja, 1.6. Alkaa vaihteeksi sarja Pirates of..kyllä te tiedätte..

Tuleekohan vielä kesäkuussa..Kaikki Bondit? Ei.Voi.Tulla.

Eihän..?