Päivän pulinat

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Päivän pulinat

arska

14.12.03 klo 14:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jaa. Siitäkö tuo sun lempinimi tulee. On se ainakin parempi kuin Pelti, Tomari, Virveli, Basari, Tuplapedaali tai Kapula.

15.12.03 klo 15:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ei oo enää kokeita jäljellä ja KOLMEN viikon joululoma

Filmer

15.12.03 klo 16:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jes, viimeinkin sain typerän inka tutkielman pois päiväjärjestyksestä ja voin palata elokuvien ihmeelliseen maailmaan. Seuraavaksi olisi katsastuksessa Takashi Miiken The City of Lost Souls, mutta säästetään se yöksi.

Juhani Sementti

15.12.03 klo 16:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Noo, mää sain tänään kasi plussan kaupallisten kokeesta ja sitten me katottiin tunti sen nimistä elokuvaa kuin Tsatsuki, mutsi ja poliisi. Ei keretty kattoo loppuun joten tykitystä ei odotettavissa.

JarkkoK

15.12.03 klo 16:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

Oli muuten kiva ku tänn eteläänkin tuli lumet :D

Joo, tännekin taisi eilen tulla lumi maahan. Varmaan sulaa tälläkin kertaa pois.

Cuomi

15.12.03 klo 16:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tuppukylästä..bzzt...ei mitään uutta... Skolessa oli täydellisen tavallinen päivä.Ja kotopuolessa ei ole tapahtuna mitään erikoista. Olen vaan istuna tässä koneella ja kirjotellu vähän kaikkialle. Mitään uusia leffoja ei katottu... arvosteluja ei lähipäivinä tiedossa....over..bzzt...

Filmer

15.12.03 klo 16:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jaqqe Nakuttaja kirjoitti:

Oli muuten kiva ku tänn eteläänkin tuli lumet :D

Tänne pimeään Turkuun on tänään tullut hemmetisti lunta. Alkaa viimeinkin näyttämään joululta.

15.12.03 klo 19:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Katoin muuten eilen terminator3:sen
oli aika hyvä

Cuomi

15.12.03 klo 20:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

Täälläkin alkaa olla jo aika jouluista. Lumea on tullut ja on niin hiton kylmä.

15.12.03 klo 20:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hyvä etä tuli nyt lumet maahan. Meinasin jo masentua kun ei tuntunut yhtään joululta.

ji

16.12.03 klo 00:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eteläiseen Lahteenkin ripotteli lunta...jee. Eiköhän nuo ala pikkuhiljaa pysymään maassa.

16.12.03 klo 14:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

täytyy toivoa että ne lumet pysyy maassa, ettei tulis mustaa joulua. Pakkasta ei vaan tarvis tulla yhtään enempää

16.12.03 klo 14:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itse olin sunnuntaina kolme päivää lum itöissä kun äiti käski: "John, vähän liikuntaa ja raitista ilmaa." Hoaahhhh......... :) :evil:

Kapa

16.12.03 klo 19:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kyllä jouluna saa pakkasta olla mieluiten jotain -25C :wink:

Kaiser

16.12.03 klo 22:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Paras joulusää on sellainen pieni pakkanen (n. -5C), tyyni ilma ja tietenkin lunta pitää sataa. Tai ainakin maassa pitää olla paljon lunta! 8)

Kiitos muuten kaikille, jotka ehdottivat sen puheen aiheita. Päätin tehdä sen Kummisetä -trilogiasta. Huomenna nähään, kelpaako mun puhe opettajalle :D

Jaahas.. Neloselta alkais klo 23:20 elokuva nimeltä Gattaca.. onko kukaan nähnyt? Pitäisköhän kattoo. Hmm.. :?:

ji

16.12.03 klo 22:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hyvä joulusää on sellainen 10 astetta pakkasta ja lunta pitää sataa hennosti! Eikä mitään älytöntä tuulta. Pakkanen on aina positiivinen asia, mutta täyty sanoa, että meni lähestulkoon viime uusivuosi pilalle kun asteita oli LAHDESSA 30!! Huhu, terve... ja aina kun tuuli niin se oli kuin kuolemaa... ei sellaista joulusäätä/uuttavuotta enää, kiitos.

17.12.03 klo 12:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viime uuden vuoden pakkanen oli kyl hirvee -30 tääl nahkelassakin, ei silloin voinu mitää rakettejea ampuu :(

17.12.03 klo 12:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

mikäs koira iskela tossa sun avataressas on, allekirjootus on ainakin hyvä( meil on 4 huskyy ja ne kusee paljon)

17.12.03 klo 15:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Haxu kirjoitti:

( meil on 4 huskyy ja ne kusee paljon)

Älä? Luulitko että niistä tulee kenties vadelmamehua ulos? :? Kerroppas lisää arjestasi. Tämän takia tämä topicci on jokseenkin turha, siis minun mielestäni. Keskustelu luisuu hiukan joutavanpäiväisille raiteille. Toivoisin että tilanpuutteen uhatessa tällaiset topicit deletoitaisiin ensimmäisenä. Plus tietenkin Sanaletka.

17.12.03 klo 15:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tämän topicin alkuperäiseksi nimeksi pitikin tull pulinaboksi, mutta en halunnut apinoida legendaloota nimeä niin paljon, joten nimestä tuli päivän pulinat.
Näyttää muuten hieman siltä että lumet voisi sulaa pojes :cry: .. täytyy toivoa, että tulisi pakkasta