Kauheimmat leffakohtaukset

Foorumin päävalikkoonLeffat yleisesti › Kauheimmat leffakohtaukset

Miihkali
Moderaattori
2496 viestiä

18.12.08 klo 17:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kenties Cannibal Holocaustin alun raiskaus- ja tappokohtaus. Aivan hirveää katsottavaa, ja ennenkaikkea sielua raastava musiikki [www.youtube.com]. Kun näin kohtauksen, niin monta kertaa sen jälkeen kun vain kuulinin tuon biisin tai jotain siitä muistuttavaa alkoi heti huohottaa ja tulla huono olo. Karmea kohtaus, melkein toivon ettei sitä olisi ikinä filmattu.

Toinen kauhea elokuvakohtaus nähdään Dark Floorsissa kun Awa ilmestyy ensi kerran paikalle, kuuluu vähän ujellusta ja näkyy aavemaista CGI:tä. ”Se on Scream Queen!” huudahtaa yksi hahmoista. Kertakaikkisen kauheaa.

Debbie
Käyttäjä
212 viestiä

20.01.09 klo 21:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Quentin Tarantinon melkein kaikissa elokuvissa on jotain aivan kauheita kohtauksia, jotka saavat aivan oksentamaan.

Sitten on vielä yhdessä ulkomaalaisessa elokuvassa (jonka nimeä en nyt muista) aivan hirveitä kohtauksia jotka saavat voimaan todella pahoin:

Sellainen ukko vaan nauraa kokoajan jollekkin miehelle jossakin baarissa, ja se mies siitä suivaantuneena ottaa jonku betoni möhkäleen ja alkaa hakkaamaan sen ukon kasvoja sillä ihan mäsäksi, ja se ukko vaan nauraa edelleen, vaikka se naama on aivan muussina. No lopulta se kuitenkin lopettaa sen nauramisen..

Toinen kauhe kohtaus on tästä samasta elokuvasta sellainen, jossa joku nainen kävelee jostain bileistä pois, punaista käytävää pitkin ja joku mies kävelee sitä vastaan. Se mies kaataa sen naisen maahan ja alkaa hakkaamaan sen päätä täysillä lattiaan ja raiskaa hänet todella väkivaltaisesti ja raasti..

Doc
Käyttäjä
952 viestiä

20.01.09 klo 21:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

^Gaspar Noen Irreversible, uskoisin.

TheNameless
Käyttäjä
602 viestiä

20.01.09 klo 22:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

^^Jep, Irréversible.
Pakko sanoa vaan, että se ei ole betonimöhkäle vaan vaahtosammutin.

Jorde
Käyttäjä
126 viestiä

21.01.09 klo 15:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ei tuu nyt kyllä mieleen, paitsi onhan se kova,
kun Hartigan vetää Sin Cityssä Yellow Bastardilta mulkun irti!! :D

Debbie
Käyttäjä
212 viestiä

21.01.09 klo 17:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

TheNameless kirjoitti:

^^Jep, Irréversible.
Pakko sanoa vaan, että se ei ole betonimöhkäle vaan vaahtosammutin.

No niin nythän minä muistankin! :D

Norelski
Käyttäjä
147 viestiä

26.02.09 klo 11:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Butaani kirjoitti:

Cannibal Holocaustissa olen nähnyt ällöimmät kohtaukset tähän asti. Mm. kilpikonnan nylkeminen ja raiskaus puupalikalla. :/

Minuakin melkeen oksetti se puupalikalla raiskaus! Tosin ei se varmasti vielä kauheinta ole mitä on tullut leffoissa nähtyä. Kaiken näköiset pedofiilijutut leffoissa ovat todella kuvottavia

Ataru
Käyttäjä
384 viestiä

26.02.09 klo 11:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kim Ki-Dukin The Islessa kaks kertaa käytetään sellasta systeemiä mihin saa 5 tai 6 ongenkoukkua. Kerran menee suuhun ja kerran naisen sukupuolielimeen ja repäistään kauheet haavat. Vielä pahempaa on se, kun näytetää osittain kun niitä otetaan vielä pois jälkikäteen.

doomsdaymachine
Käyttäjä
1561 viestiä

07.08.09 klo 22:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Elokuvassa videodrome oli aika karmea se kohtaus jossa se erään juontajan pää turposi ja hajosi sitten kahtia runsaan veren kanssa.On se david gronenberg melkoinen äijä.

VierasTalo
Moderaattori
988 viestiä

07.08.09 klo 22:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

doomsdaymachine kirjoitti:

Elokuvassa videodrome oli aika karmea se kohtaus jossa se erään juontajan pää turposi ja hajosi sitten kahtia runsaan veren kanssa.On se david gronenberg melkoinen äijä.

Voin toki olla väärässä, koska en Videodromesta mitään muista, mutta eikö tuo kohtaus kuitenkin ole Scannersissa eikä Videodromessa?

doomsdaymachine
Käyttäjä
1561 viestiä

07.08.09 klo 22:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

VierasTalo kirjoitti:
doomsdaymachine kirjoitti:

Voin toki olla väärässä, koska en Videodromesta mitään muista, mutta eikö tuo kohtaus kuitenkin ole Scannersissa eikä Videodromessa?

Kyllä scanners elokuvassa oli päänräjähdys kohtaus
mutta videodromessa pää ei räjähtänyt.Se vain halkesi kahtia.

haxor
Käyttäjä
59 viestiä

08.08.09 klo 23:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Cannibal Holocaust leffassa on kyllä monta kohtausta jotka pistää voimaan pahoin mutta leffan loppu ja alun raiskaus kohtaus ovat kyllä kaikista kuvottavinta katsottavaa mitä olen leffoissa nähnyt.

soliantu
Käyttäjä
24 viestiä

11.08.09 klo 11:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tällä hetkellä kamalin kohtaus mitä oon nähny on Hostel 2:sesta. Se kidutuskohtaus jossa muija roikkuu alastomana katosta. Leffan nähneet kyllä tietävät mikä kohtaus on kyseessä.
Se on vain jotenkin niin häiriintynyt ja kuvottava kohtaus että ei mitään rajaa.
Tiedän että monien mielestä Hostelit on lällyjä ja tylsiä,mut mun mielestä ne on ihan onnistuneita.

Niin ja Cannibal holocaustia en oo nähnyt, mutta tiedän kyllä leffan. Oon jättänyt suosiolla katsomatta, koska en kestä katsella tajutonta kidutusta. Mulle se ei oo enää viihdyttävää.

banaanipalmu
Käyttäjä
321 viestiä

22.08.09 klo 13:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ Sä spoilaat. Mä varmaan lähettäisin jonkun hitmanin sun perään jos en olis ennen tuota viestin lukemista katsonut Psychoa ja Shiningiä.

Keskustelut