Kauheimmat leffakohtaukset

Foorumin päävalikkoonLeffat yleisesti › Kauheimmat leffakohtaukset

28.06.06 klo 18:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sano mitä sanot kirjoitti:

Ja menetät aimoannoksen kovaa yhteiskunnallista kritiikkiä.

...ja aitoja eläintappoja. Minäkin vedän rajan tuohon, vaikka yleensä veristen roskaleffojen fani olenkin.

mokoma

28.06.06 klo 22:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sano mitä sanot kirjoitti:
mokoma kirjoitti:
Moviemaster kirjoitti:
Ale kirjoitti:

Cannibal Holocaustin jokainen oikea eläintappo.

Samoilla linjoilla ollaan täälläkin. Varsinkin Kilpikonnan tappo oli karua katseltavaa.

Tämä on sitten se splatteri-leffa jota en ole koskaan nähnyt ja jos siinä on tuommoista niin taitaa jäädä väliin. Sairasta !!!

Öhöm, ei splatter vaan gore. Ja menetät aimoannoksen kovaa yhteiskunnallista kritiikkiä.

Olen kyllä tuon viestin jälkeen jo päätynyt siihen päätökseen että olen hankkimassa kyseisen Cannibal Holocaust elokuvan Filmifriikistä.

Vänski

02.07.06 klo 01:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Siinä hohdon (!!!SPOILAA!!!) "karhupuku" kohtauksessa elokuvan loppupuolella, eka kertaa kun katsoin elokuvan, kyseinen kohtaus pisti puntin tutisemaan. Aluksi ihmettelin, että mitä hittoa tossa tapahtuu, sitten kamera zoomasin siihen äijjään ja siinä vaiheessa alko karmimaan ja sai samalla sellaisen"Oh my god! What the hell is that!?!" tunteen päälle.

Ilmestyskirjanpitäjä

02.07.06 klo 20:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vanhassa Chainsaw Massacressa oli se kohtaus jossa tyttö laitettiin riippumaan elävältä siihen lihakoukkuun. Se tuntui aika karulta, varsinkin sillä filmilaadulla.

Andalusialaisessa koirassa se terä + silmä oli aika inhottava myös.

[offtopic]Avarassa luonnossa on ollut kanssa aika karuja juttuja...[/offtopic]

07.10.06 klo 15:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Menee TV:n puolelle; Rigetin nelosjakson päätöskohtaus, jossa Judithin abortti menee "hiukan" pieleen oli aivan hemmetin piinaava ja pelottava kohtaus.

Hush-hush

20.11.06 klo 17:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pikku Kakkosen lopussa näytettävä varokaa heikkoa jäätä -episodi on karmaiseva. Eli siis se jossa nalle lähtee kävelemään lammen jäätä pitkin, en viitsi spoilata loppua. Hyvä että edes joku opetuspätkä on tehonnut!

Herman Tottooro

20.11.06 klo 20:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hush-hush kirjoitti:

Todellakin on. Pienempänä se pelotti ihan sairaasti, mutta menipähän viesti perille.

20.11.06 klo 22:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hush-hush kirjoitti:

Muistan aina, miten itseäni suorastaan vihastutti kyseisen animaation tekninen toteutus. se oli niin halvan näköinen verrattuna Disney-animaatioihin... Heikot jäät kiersin kaukaa ihan vain sen takia, etten olisi joutunut niihin pudottuani katsomaan mokomaa pätkää sairaalasängystä käsin tuhat ja viisi kertaa (ihan kuin jäihin putoaminen olisi sairaalasänkyyn vienyt).

Einherjer

21.11.06 klo 22:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kun nyt tälle linjalle lähdettiin, niin kuinka moni vielä muistaa Muumeista sen mörkökohtauksen ? Joku vanhempi jakso, missä mörkö tulee sinne muumitalon luo. Pienenä oli todella traumaattinen pari minuuttinen tämä.

mbay

21.11.06 klo 22:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

Einherjer kirjoitti:

Kun nyt tälle linjalle lähdettiin, niin kuinka moni vielä muistaa Muumeista sen mörkökohtauksen ? Joku vanhempi jakso, missä mörkö tulee sinne muumitalon luo. Pienenä oli todella traumaattinen pariminuuttinen tämä.

Vieläkin jaksaa sisarukset muistuttaa kuinka hypin tässä kohdassa sohvan taakse piiloon :D

villeri

29.11.06 klo 15:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kheldar kirjoitti:
messenjah14 kirjoitti:

Irreversiblen palosammuttimella naama tohjoksi hakkaaminen on mielestäni melko oksettava.

Tuossa olen täysin samaa mieltä, todella kauhia kohtaus.

Joo mullekki meinas tulla huono olo ku sitä katto. Meni vähä yli siinä kohtaa. :?

Jammar

05.12.06 klo 19:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

- King of the Ants: "Feed me Sean... I'm so hungry Sean, feed me!"
Noin tuhatkilonen mikälie otus syö omaa paskaansa samaan tahtiin kun ulostaa sitä.

- Braindead: Vanukaskohtaus
Tyyppi syö vanukasta johon mummozombilta putoaa korva, verta ja jotain limaa. Iyy.

- Shining: Huoneen 217 naikkonen
Normaalin näköinen naikkonen muuttuu mädäksi mummoksi, jota Jack vielä suutelee.

Lisää laitan jahka tulee jotain mieleen.

mbay

05.12.06 klo 20:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itselläni ainakin alkoi tehdä pahaa Sympathy for Mr. Vengeancen kohtaus aika alussa, jossa joku mies viiltelee omaan mahaansa pitkiä viiltoja veitsellä ja sit siinä vaan vuoti rauhassa ja sit aika lopussa akillesjänne poikki veitsellä.

Schwarzenegger

05.12.06 klo 22:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

The Shining: muija muuttuu mätäneväksi mummoksi joka taisi nauraa karmivasti.
Samasta elokuvasta käytävillä ilmestyvät pikkulikat

Ei tuu mitään muuta mieleen...

02.01.07 klo 05:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

villeri kirjoitti:
Kheldar kirjoitti:
messenjah14 kirjoitti:

Tuossa olen täysin samaa mieltä, todella kauhia kohtaus.

Kyllähän se oli sinänsä järkyttävän näköistä, mutta kyllä sairas virne oli naamalla sitä katsoessa :twisted:. Samasta elokuvasta puhuttaessa täytyy mainita palosammutinkohtausta pohjustanut homobaari-selkkaus, joka on varmasti yksi ahdistavimmista kohtauksista mitä mieleen tulee. Hc-homopornoa elpkuvassa, joka ei ole pornoa tulee pienoisena yllätyksenä ja järkytyksenä.

Korpijaakko

09.02.07 klo 20:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Yksi hirvittävimpiä kohtauksia on Pan's Labyrinthissä, kun erään talonpojan naama hakataan kasaan pullonpohjalla. Hyi hitto! Normaalisti elokuvaväkivalta ei juuri hetkauta, koska se on yleensä niin epärealistista. Lisäksi Pelastakaa stm. Ryanissa oksettaa ja heikottaa kohtaus, jossa lääkintämies Waden mahassa olevaa luodinreikää koetetaan paikata ja sitä verta tursuu ulos kuin pistetystä siasta. Ja Kill Bill kakkosessa se Elle Driverin silmän ulos repiminen sai voimaan lievästi pahoin.

Alkku

13.02.07 klo 08:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pahassa maassa kun Isto (Mikko Kouki) nai sitä akkaa hotellihuoneessa ja Teukka (Sulevi Peltola) katsoo vierestä. Sitten kun Sulevi ottaa pölynimurin ja tappaa molemmat. Aika raaka ja ikävä kohtaus.
Yököttävin oli myös kun se homo nai Jasper Pääkköstä.

V2:ssa kun Veko (Jussi Lampi) pahoinpiteli sen miehen Silja Linen vessassa. Kun Käppärän pojat nai ruotsalaisia huoria mökissä.

Levottomat 1:ssä oli monta kohtausta. Yököttävin oli polttarit, jossa miehet r*nkkasi ja nai... PERVOOO!!!!!

13.02.07 klo 14:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Spoilereiden peittäminen ei olisi huono ajatus. :?

Alkku

13.02.07 klo 14:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

The Wolf kirjoitti:

Spoilereiden peittäminen ei olisi huono ajatus. :?

Kannattaisiko kommentoida aihetta eikä muiden kirjoitustapaa :mrgreen: . Mikä spoilereissa ärsyttää?

Harmonica

13.02.07 klo 14:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Alkku kirjoitti:

Mikä spoilereissa ärsyttää?

Onpas kummallinen kysymys. :roll:

Jos jotain vihaan foorumeilla, niin juuri sitä että joudun lukemaan viestejä äärimmäisen varovaisesti spoilaantumispelossa.