Kauheimmat leffakohtaukset

Foorumin päävalikkoonLeffat yleisesti › Kauheimmat leffakohtaukset

Joey

04.02.06 klo 13:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

tähti kriitikko kirjoitti:

Saw leffassa yks ukko sahhoo kättäsä poekki ja yks akka ottaa puukon ja ettii ihmisen mahasta avaimen on muute hyvä leffa.

Eks se ollu jalka?

Jope Pitkäviha

04.02.06 klo 14:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

IdigN1 kirjoitti:
tähti kriitikko kirjoitti:

:lol:

[offtopic]Voi Juma, näin makeasti en ole nauranut pitkään aikaan. Kiitos, kriitikko. :lol: [/offtopic]

Arviomies

04.02.06 klo 15:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Saw on erittäin surkea leffa ja nuo kohtaukset (jalan sahaamiset jne.) tuntuvat lähinnä koomisilta, eikä leffassa ole aidon kauhun tuntoa ollenkaan. Alexandre Ajan Haute Tension kanttaa edelleenkin 2000-luvun parhaimman kauhuelokuvan titteliä.

mokoma

04.02.06 klo 16:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ale kirjoitti:

Koko helvetin Videodrome. Ehkä järkyttävin leffa, jonka olen katsonut ja samalla yksi parhaista. Kyllä muuten oli jumalattoman paha olo toisen katsomiskerran jälkeen...

Niin onhan tässä monta sellaista ahdistavaa kohtausta. Aika hämmentävä.

Ame

04.02.06 klo 23:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kummisetä III:

helikopteri-kohtaus. :|

e: siis tämä oli kauhea siksi että se on niin huono kohtaus, eikä sovi kummisetä-elokuvien tyyliin. :|

Laulunlapsi

05.02.06 klo 20:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

mokoma kirjoitti:
Ale kirjoitti:

Niin onhan tässä monta sellaista ahdistavaa kohtausta. Aika hämmentävä.

Tämän mielipiteen voin allekirjoittaa myös omalta kohdaltani. Kyseessä on mielestäni yksi kaikkien aikojen parhaista elokuvista.

Vänski

23.02.06 klo 23:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Robocopissa, jossa rosvojoukko ampuu murphyn aivan paskaksi. Sen käden ampuminen irti oli kaikista vaikein kohta katsottavana pienenä(olin 6v). Robocop oli minun eka k18 leffa jonka näin. :shock:

Screwball

23.02.06 klo 23:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ties missä mielentilassa olen taas ollut mutta The Islen koukut-kurkkuun kohtaus oli aika mykistyttävä. Teki jopa vähän pahaa, satuin samalla näet syömään huikopalaa.

SpaceCadet1

25.02.06 klo 00:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

No näin nopeasti funtsittuna Ocean's Twelven loppuratkaisu on kauheutta parhaimillaan :twisted:

kuujoo

24.04.06 klo 11:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

hmm..Silmiin kohdistuva väki valta saa kyllä sulkemaan silmät, sitä ei kestä katsoa. Muuten kyllä gore ja väkivalta ei puistata.

24.04.06 klo 14:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Yksi kohtaus joka oli melkoisen karua katsottavaa oli Gaspar Noen Irreversiblessä kohtaus jossa Monica Bellucci raiskataan. Tuohan on yhtä pitkää kohtausta ja kestää varmaan yli 10 minuuttia. Hieno näyttelijäntyötä tuo kohtaus, ei voi muuta sanoa. Noe osaa kyllä järkyttää katsojaa.

Luxi

24.04.06 klo 14:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

IdigN1 kirjoitti:

Se elokuva oli kyllä harvinaisen karua katsottavaa.

Ale

25.04.06 klo 11:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Melkoisen tyly on muuten Zombin (tai Zombie 2, Voodoo, Zombie Flesh-eaters) yli-kuuluisa tikkua-silmään-skenaario. Kun sitä on joka paikassa hehkutettu ja pidetty rajuna niin ajatteli aikoinaan sen olevan kesyä tavaraa. Eipä ollut...

Jope Pitkäviha

26.06.06 klo 20:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

Äsken katsomani King of the Ants [www.leffatykki.com] olikin rajuin pätkä vähään aikaan. Kohtaus, jossa aivan tohjoksi hakattu Sean näkee hallusinaatioina sen penis-naisen ja Daven, on kyllä uskomattoman shokeerava. Myös golfmailalla hakkaaminen päähän ja pään irrottaminen jäätyneestä ruumiista kirveellä olivat kyllä aika pirun karmivia.

PS: Jos omistatte dvd:llä leffan, katsokaa ihmeessä ekstravalikkoa. :twisted:

messenjah14

26.06.06 klo 21:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Irreversiblen palosammuttimella naama tohjoksi hakkaaminen on mielestäni melko oksettava. Hostelin kantapääleikkaus oli myös "ällö."

Kheldar

26.06.06 klo 23:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

messenjah14 kirjoitti:

Tuossa olen täysin samaa mieltä, todella kauhia kohtaus.

The Wolf

27.06.06 klo 13:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eräs mieleenpainuvista oli juuri tuo Hohdon

poskiotto nallepuvussa

Auditionin loppu oli myös harvinaisen kauhistuttava.

Syvän joen

raiskauskohtaus

oli erittäin hirvittävä, varsinkin onnistuneen kuvauksen takia kyseisestä kohtauksesta tuli eräs painostavimmista, mitä olen nähnyt.

Eikä Oldboyn

"hammaslääkärikohtauskaan"

mitään kevyttä ollut.

Last House on the Leftin

"suolten hyväilyt"

loksautti leuat auki.

Ja yleensäkin raiskauskohtaukset ovat kauheita, mutta mikään ei vedä vertoja sille kun mies joutuu raiskatuksi.

Jackie

28.06.06 klo 15:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

SpinalCrap kirjoitti:

Kill Bill vol.2:
silmä irti neulalla

ja myös Kill Bill vol. 1
Alku,kun morsian pahoinpidellään koomaan. se on minun mielstäni kauhea

crazi

28.06.06 klo 18:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

mokoma kirjoitti:
Moviemaster kirjoitti:
Ale kirjoitti:

Cannibal Holocaustin jokainen oikea eläintappo.

Samoilla linjoilla ollaan täälläkin. Varsinkin Kilpikonnan tappo oli karua katseltavaa.

Tämä on sitten se splatteri-leffa jota en ole koskaan nähnyt ja jos siinä on tuommoista niin taitaa jäädä väliin. Sairasta !!!

Öhöm, ei splatter vaan gore. Ja menetät aimoannoksen kovaa yhteiskunnallista kritiikkiä.