Kauheimmat leffakohtaukset

Foorumin päävalikkoonLeffat yleisesti › Kauheimmat leffakohtaukset

Hattiwatti

11.01.05 klo 02:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kyllä meikäläisen mieleen tulee ensimmäisenä Ringin loppukohtaus, jossa tyttö nousee sieltä kaivosta ja kävelee kohti ruutua aivan kammottavalla tavalla ja tulee ruudun läpi. Hyi hitto!

Toinen kohtaus mikä tulee mieleen on samassa leffassa: Välähdys kun tyttö löytyy kuolleena kaapista.

mauge

11.01.05 klo 08:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vib0t kirjoitti:

Hannibalissa on aika paha, kun Hannibal on leikannut siltä yheltä pään yläosan irti niin, että aivot näkyy ja mies on yhä elossa.

Mun on pakko yhtyä tähän. Säväytti omaperäisyydellään ja oli kyllä tosi makaaberi näky.

J-P

12.01.05 klo 15:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Manaajan manaus kohtaus.

Scuzzball

12.01.05 klo 16:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

Untold Storyssa eräs "sairas" kohtaus jossa on sellaisia 5-6 vuotiaita lapsia involved on melko rankkaa katsottavaa, kun nämä lapset vielä näyttelevät niin karmaisevan aidon oloisesti. Edes mikään Guinea Pig ei vedä vertoja, paitsi ehkä graafisella tasolla.

eljas

12.01.05 klo 18:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Das Experimentissä jostakin syystä ihnotti kun Tarek pysäytti puukoniskun puristamalla terää ja irroitti sen siitä

DonJulzu

12.01.05 klo 18:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lisäisin vielä tähän Haute Tensiosta tutun murhan, joka onkin leffan ensimmäinen: tappaja pistää uhrin pään kaiteiden väliin ja työntää lipastolla ohimoon sellaisella voimalla, että koko pää lähtee irti.

Ja mieleeni muistui vielä ainakin yksi kohtaus.
Fargossa lopussa, kun ryssä jauhaa kaverinsa oksasilppurimeen.

12.01.05 klo 21:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Useita karmivia kohtauksia löytyy, mutta sanotaan tässä muutamia.

Hohdossa kohtaus, jossa Jack jahtaa Dannya. Kyseinen koko kohtaussikermä sisältää niin hirveitä visioita että todella karmii selkäpiitä.

Toinen inhottava kohtaus on Stalingradissa kun mieheltä lentävät jalat kirjaimellisesti alta. Harvoin niin kuvottavaa näkyä ja hirveää huutoa on elokuvassa nähty.

Ja DonJulzulle:

Koska tarkoitit Stormaren esittämää puhumatonta sälliä, se ei ole venäläinen, vaan ruotsalaisen/norjalaisen nimen omaava amerikkalainen. Nimi oli Gaear Grimsrud ja hahmo oli erinomaisesti näytelty.

SpinalCrap

12.01.05 klo 22:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pingutyyppi kirjoitti:

5. Seitsemän
Laiskuus

Tuo on kyllä aivan hirveä:( , äijä joutunut oleen kokonaisen vuoden paikoillaan lihakset surkastuen yms. :? , samoin myös Mässäily -kohtaus on aikas karmiva.

SpaceCadet1

12.01.05 klo 22:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

DonJulzu kirjoitti:

Fargossa lopussa, kun Gaear Grimsrud jauhaa kaverinsa oksasilppurimeen.

Kyllä, tuo oli aikamoinen jäävuorenhuippu Coeninen yllättävän raa'alle tekeleelle; harvinaisen goremaisesti veri suihkuaa kyseisessä kohtauksessa :shock:

Mr. Gordons

13.01.05 klo 10:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

Koston Enkeli (= I Spit on your Grave): raiskauskohtaukset ja ammekohtaus jossa vehkeet leikataan irti + jälkikuva kuolleesta miehestä ps. sai mitä ansaitsi

Irreversible - Syntiset : raiskauskohtaus ja vaahtosammuttimella pää kasaan... on kyllä ahistava leffa!

Haute Tension = Switchblade Romance : alun pää irti lipastolla ja lopun sirkkelikohaus

Ringu : : lopun tv:stä läpi kohtaus, se Silmä, se Silmä

siinä joitain, mitkä on jäänyt mieleen...

Joey

15.01.05 klo 23:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

The Manglerissa kohta, jossa pää puristuu kasaan vaateprässissä

DonJulzu

16.01.05 klo 14:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eilen Hamburger Hillissä, kun Amerikkalainen sotilas ampuu Vietkongin pään aivan tohjoksi M60 konekiväärillä.

Scarface

03.03.05 klo 18:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Se oli aika gore se Friday 13th: Part 4 Jasonin silmästä puukko läpi Huono leffa se kyllä silti on.

Siperia Jones

1. Hohto (Kubrick)
Suihinotto nallepuvussa

2. Hohto (Kubrick)
Kaksoset käytävällä

Tuo ensimmäinen lähinnä nauratti minua, mutta tuo toinen pelästytti minutkin. Hyi. Samasta leffasta kohtaus, jossa ruumis nousee kylpyammeesta nauraen. oli kauhea.

Ale

10.03.05 klo 20:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Cannibal Holocaustin jokainen oikea eläintappo.

Kaiser

10.03.05 klo 23:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

Irreversiblen raiskauskohtaus on melkeinpä karuinta mitä elokuvissa olen nähnyt. Myös samaisen elokuvan pahoinpitelykohtaus on realistisuudessaan todella tylyä katsottavaa.

Herman Tottooro

04.08.05 klo 14:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hmm... itselläni tuli mieleen ainakin tuo Fargon loppukohtaus jossa se äijä työntään kaveriaan oksasilppuriin

Toinen karmiva oli Ringissä, kun se tyttö tuli sieltä kaivosta ja tv:stä ulos

Se Hannibalin loppukohtaus oli myös aika hurja. Äijällä aivot näkyvissä ja vielä elossa.

Jope Pitkäviha

04.08.05 klo 14:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kellopeliappelsiinin raiskaus ja hakkauskohtaukset ovat realistisuudessaan pelottavia.

eljas

04.08.05 klo 15:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

Oldboyssa kun päähenkilö leikkii hampitohtoria. Hyi helvetti