Aliarvostetut leffat

Foorumin päävalikkoonLeffat yleisesti › Aliarvostetut leffat

Viisas

11.06.04 klo 16:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nyman kirjoitti:

Running man on aliarvostettu leffa.Eihän se oo koskaan saanu mitään huomiota vaikka on arskan parhaimpia.

Siis hyi. Tuota leffaa ei voi arvostaa :x

Ale

11.06.04 klo 17:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Raato-A kirjoitti:
Nyman kirjoitti:

Arskan parhaimpia ei muuten paljon kerro.

Hö. Sehän juuri kertoo huiman paljon.
Running Manissa oli paljon klassisia kohtauksia ja hyvää actionia, mutta siinä ei sitten tainnutkaan olla sitä jotain, jota monissa muissa Arska-leffoissa on.

Ja asiaan. Cobra on erittäin aliarvostettu! Parhaita toimintaleffoja, jossa on kaikkea huippua!

11.06.04 klo 17:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ale kirjoitti:

Niinpä muuten on! :D

10.07.04 klo 00:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

25.07.04 klo 02:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

masahiiri

30.07.04 klo 13:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nelisilmä kirjoitti:

Pari vuotta sitten katsottu Matthew Modinen ohjaama If...Dog...Rabbit.. on hyvin alihuomioitu leffa samoin kuin Rutger Hauerin tähdittämä loistava Liftari.

Liftari tosiaan on törkeän aliarvostettu :evil: Samoin "Kovaotteiset Miehet 2", joka on hivenen jopa ykkösosaa parempi :) .

18.10.04 klo 20:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

gggolem

24.10.04 klo 17:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Gangs of New York.

30.10.04 klo 12:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eipä täällä ole taidettu vielä mainita Täydellistä maailmaa, joka on mielestäni törkeän aliarvostettu. Clintin toiseksi paras.

Jakke 29
1934 viestiä

30.10.04 klo 13:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

Thoke kirjoitti:

Niinpä. Täydellinen maailma on todella hyvä elokuva. Tämä on niitä harvoja elokuvia missä olen itkenyt.

15.11.04 klo 16:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kenneth Branaghin ohjaama Frankenstein. Loistavat suoritukset erityisesti De Nirolta, jonka hirviö on äärimmäisen yksinäinen otus.

sami-san

15.11.04 klo 16:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jurpo kirjoitti:

Onko tämä erityisen aliarvostettu, itse ainakin pidän siitä suunnattoman paljon enkä ole tästä kehnoa sanaa kuullut.

Scuzzball

15.11.04 klo 16:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

Katsoinpa jälleen tuossa pari päivää sitten Starship Troopersin, ja kyllä kannatti vaikka olinkin jo aiemmin nähnyt. Oli jäänyt sellainen muistikuva että se on täysin tyhjänpäiväinen avaruusräiskintä, mutta sehän on loistava satiiri tulevaisuuden fasistisesta maailmasta. Jo pelkkänä aivot narikkaan -pläjäyksenäkin parhaita sarjassaan. Mukava sekoitus kaikkea teinihömppää, massiivisia action-kohtauksia ja kaikkea mahdollista. Kyllä tolle 4/5 antaa päivänä minä hyvänsä. :wink:

20.11.04 klo 10:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pitääpä vielä lisätä Perhe on paras, 1900, Unelmien tytöt, Matka onnelaan, Rankka päivä, Billy Bathgate, The Reflecting Skin - lapsuuden loppu (ei ehkä kauhean aliarvostettu, mutta hirveän vähälle huomiolle jäänyt), Emily on poissa, Nörttien kosto ja Intohimon tuulet. Noita en muistaakseni olekaan vielä maininnut.

Laulunlapsi

13.12.04 klo 10:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mielestäni Barry Lyndon on todella rankasti aliarvostettu teos,leffa vaan on mielestäni yksi Kubrickin parhaita.Kaikin puolin loistava,rauhallinen,kaunis ja mielenkiintoinen. :wink:

Misaele
2016 viestiä

13.12.04 klo 13:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

Laulunlapsi kirjoitti:

Vuokrasin pätkän kirjastosta :shock: VHS-formaatissa. Täytyypä katsastaa, pitääkö väite paikkaansa. :)

14.12.04 klo 01:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

14.12.04 klo 14:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nelisilmä kirjoitti:

100 leffaa, jotka ansaitsevat enemmän rakkautta. Ainakin Sähköputkimiehestä en voisi olla enemmän samaa mieltä.

Jokuhan jo heitti nuo linkit. No tuo lista toi mieleeni juuri nämä: Falling Down, Point Break, Universal Soldier, Liberty Heights, Birdy ja Beautiful Girls. Enempää en tuota listaa ehtinyt selata, kun pitää nyt mennä katsomaan Viiden juttua :wink: .

Arsi T. Elokolikko

14.12.04 klo 15:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nelisilmä kirjoitti:

100 leffaa, jotka ansaitsevat enemmän rakkautta.

20 nähtynä noista, ka. 3.10 (jotenki oli vaan pakko laskee) 8) Tuossa listassa oli kyllä yllättäviä superleffoja, kuten Burtonin Ed Wood sekä hassuttelu nimeltä Top Secret!

Hätäinen lista aiheeseen:
1. Sormet pelissä (IMDb 3.5/10) mä 4.5/5
Lempikomediani, jota ei tunnuta suodattavan missään. Kaikilla on liian kireät pipot...
2. Sphere - Vieras tulevaisuudesta (5.3/10) 4/5
Päihittää useimmat näkemäni scifileffat, ja omaa jopa loistava twistin, jota ei tosin viedä kunnialla ihan loppuun asti.
4. Deep Blue Sea (5.6/10) 3.5/5
Oma Rennysuosikkini. Kliseitä piisaa, mutta loistava taustascore ja tunnelma hyvä - tappajahain olemassaolostakin huolimatta.

Misaele
2016 viestiä

14.12.04 klo 15:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nelisilmä kirjoitti:

100 leffaa, jotka ansaitsevat enemmän rakkautta.

Itse olen nähnyt noista kolmisenkymmentä, ja nämä nyt ainakin "ansaitsevat rakkautta":
Ronin, A Perfect World, Gattaca, 25th Hour ja Jackie Brown. Loistavia elokuvia kaikki (Ronin nyt on vähän unohtunut). Ed Woodia en ole vielä nähnyt.

Sen sijaan listalla majaileva Frequency ei ansaitse mitään. Huonoímpia leffoja, joita olen ikinä nähnyt.

Arsi T. Elokolikko kirjoitti:

1. Sormet pelissä (IMDb 3.5/10) mä 4.5/5

Enpä suodata helpolla minäkään. Green on ollut (joskus) hauska omassa sarjassaan, esim. vieraillessaan Japanissa. Jaksaahan överisekoilulle joskus vähän naurahtaa. Mutta että Freddy Got Fingered olisi noin hyvä elokuva... No, kullakin on oma makunsa, onneksi. ;)