Aliarvostetut leffat

Foorumin päävalikkoonLeffat yleisesti › Aliarvostetut leffat

27.09.03 klo 22:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mitkä on teidän mielestänne erittäin aliarvostettuja leffoja. Minusta yksi aliarvostetuimmista pläjäyksistä on Kevin Costnerin upea The Postman - Tulevaisuuden sanansaattaja.

27.09.03 klo 22:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

honkkaripätkät, blade...

27.09.03 klo 23:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Bernardo Bertoluccin Viimeinen Keisari,. Tutustukaa ihmeessä, yksi hienoimmista elämänkerroista, mitä tiedän.

27.09.03 klo 23:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Johnny, sehän sai mitä 11 Oscaria? Aliarvostettua(ko?) :?

ji

27.09.03 klo 23:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kurkunleikkaajien Saarta en menisi koskaan sanomaan paskaksi leffaksi. The Postman on myös todella aliarvostettu, mutta se tietääkseni iskee lähinnä naisiin enemmän kuin miehiin...kuitenkin minä pidän sitä hyvänä.

27.09.03 klo 23:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

ei varmana saanut 11 oscaria. 11 osacria on ainoastaan saanut ben-hur ja titanic

27.09.03 klo 23:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

No, Rocky II. Se oli ihan hyvä jatko-osa. Ja monta muuta hyvää actionleffaa... Sniper esim.

27.09.03 klo 23:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Oscarit eivät merkitse minulle paskaakaan. Elokuva ei edes ollut mikään suuri yleisömagneetti ja valmistumisvuotensa (1987) jälkeen sitä on nähty ainoastaan historianopettajien kurssimateriaalina. Sääli. Oscarit jaetaan arpomalla, lahjomalla ja na"#alla.

27.09.03 klo 23:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

löytyy monta hyvää aliarvostettua toimintapätkää esim. arskan pätkät, stallonen pätkät.
ps. raato, tiedät varmaan mitä ajattelen sniperistä, joten en mainitse mitään

Juhani Sementti

28.09.03 klo 10:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

Muumio ja Muumion paluu. Miksi kaikki haukkuvat elokuvan, joka on A) viihdyttävä B) kaupallinen menestys ja C) re-make. Muumiot ovat täydellisiä burgerileffoja, joista ei toimintaa puutu. Miksi kaikki haukkuvat ne, paitsi minä.

Moviemaster

28.09.03 klo 11:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

muumiot on loisto viihdettä varsinkin teatterissa. ykkösen katsominen teatterissa oli joskus vitosluokalla kovajuttu ainakin minulle.
kakkos osa löytyy osto vhässänä

28.09.03 klo 13:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

Muumiot,Eraser,Indipendence Day,Paluu Tulevaisuuteen2,Con Air, tätä listaa vois jatkaa vaikka kuinka kauan :D

28.09.03 klo 13:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ai niin, Scorsesen ohjaama Bringing out the dead on aliarvostettu, mutta hyvä, vaikka onkin Taksikuskin uusintaversion.

28.09.03 klo 17:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Täh??? Muumion paluu on ehkä yksi huonoimmista elokuvista mitä olen nähnyt. Se todellakin hivelee silmää juuriharjalla. Sorry pojat, mutta tässä kohtaa asetun jälleen poikkitiehen.

28.09.03 klo 18:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

Se on just sopiva leffa semmotteisiin rentoihin lauantai iltoihin jolloin ei halua ajatella mitään..

Juhani Sementti

28.09.03 klo 18:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Just! Ja varsinkin silloin kun tahdot jotain viihdettä kun syöt lempipitsaasi.

Criiticco

28.09.03 klo 20:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

Paluuu tulevaisuuteen II on kyllä minusta parempi kuin esim. III-osa, joten sekin on utrhan aliarvostettu tekele. Rocky III on ykkösen jälkeen paras osa sarjasta vaikka se aina haukutaan lyttyyn. Onhan näitä...

Kaiser

29.09.03 klo 00:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Terry Gilliamin Pelkoa ja inhoa Las Vegasissa.

Miten niin tylsä ja juoneton elokuva? Miten niin muka turhaa sekoilua? Leffahan on aivan nerokas! Kaikki vaan eivät ymmärrä hyvän päälle.. :P

29.09.03 klo 08:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mun mielestä tota kyseistä leffa just kehuttiin kaikissa lehdissa mutta..

29.09.03 klo 10:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kaiser kirjoitti:

Terry Gilliamin Pelkoa ja inhoa Las Vegasissa.

Verrattuna miehen aiempiin tuotantoihin tuo leffa oli pohjanoteeraus. Ainakin omasta mielestäni. Taisin odottaa liikoja, kuten monet uusien Star Warsien kohdalla...