Aliarvostetut leffat

Foorumin päävalikkoonLeffat yleisesti › Aliarvostetut leffat

Thoke
Tykittäjä
3449 viestiä

27.09.03 klo 22:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mitkä on teidän mielestänne erittäin aliarvostettuja leffoja. Minusta yksi aliarvostetuimmista pläjäyksistä on Kevin Costnerin upea The Postman - Tulevaisuuden sanansaattaja.

Filmer
Käyttäjä
2897 viestiä

27.09.03 klo 22:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

honkkaripätkät, blade...

John Lennonjohto
Käyttäjä
5265 viestiä

27.09.03 klo 23:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Bernardo Bertoluccin Viimeinen Keisari,. Tutustukaa ihmeessä, yksi hienoimmista elämänkerroista, mitä tiedän.

Raato-A
Tykittäjä
5294 viestiä

27.09.03 klo 23:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Johnny, sehän sai mitä 11 Oscaria? Aliarvostettua(ko?) :?

ji
Käyttäjä
3800 viestiä

27.09.03 klo 23:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kurkunleikkaajien Saarta en menisi koskaan sanomaan paskaksi leffaksi. The Postman on myös todella aliarvostettu, mutta se tietääkseni iskee lähinnä naisiin enemmän kuin miehiin...kuitenkin minä pidän sitä hyvänä.

Filmer
Käyttäjä
2897 viestiä

27.09.03 klo 23:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

ei varmana saanut 11 oscaria. 11 osacria on ainoastaan saanut ben-hur ja titanic

Raato-A
Tykittäjä
5294 viestiä

No, Rocky II. Se oli ihan hyvä jatko-osa. Ja monta muuta hyvää actionleffaa... Sniper esim.

John Lennonjohto
Käyttäjä
5265 viestiä

Oscarit eivät merkitse minulle paskaakaan. Elokuva ei edes ollut mikään suuri yleisömagneetti ja valmistumisvuotensa (1987) jälkeen sitä on nähty ainoastaan historianopettajien kurssimateriaalina. Sääli. Oscarit jaetaan arpomalla, lahjomalla ja na"#alla.

Filmer
Käyttäjä
2897 viestiä

27.09.03 klo 23:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

löytyy monta hyvää aliarvostettua toimintapätkää esim. arskan pätkät, stallonen pätkät.
ps. raato, tiedät varmaan mitä ajattelen sniperistä, joten en mainitse mitään

Juhani Sementti

28.09.03 klo 10:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

Muumio ja Muumion paluu. Miksi kaikki haukkuvat elokuvan, joka on A) viihdyttävä B) kaupallinen menestys ja C) re-make. Muumiot ovat täydellisiä burgerileffoja, joista ei toimintaa puutu. Miksi kaikki haukkuvat ne, paitsi minä.

Moviemaster
Käyttäjä
937 viestiä

28.09.03 klo 11:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

muumiot on loisto viihdettä varsinkin teatterissa. ykkösen katsominen teatterissa oli joskus vitosluokalla kovajuttu ainakin minulle.
kakkos osa löytyy osto vhässänä

Faith
Käyttäjä
623 viestiä

28.09.03 klo 13:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

Muumiot,Eraser,Indipendence Day,Paluu Tulevaisuuteen2,Con Air, tätä listaa vois jatkaa vaikka kuinka kauan :D

Thoke
Tykittäjä
3449 viestiä

28.09.03 klo 13:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ai niin, Scorsesen ohjaama Bringing out the dead on aliarvostettu, mutta hyvä, vaikka onkin Taksikuskin uusintaversion.

John Lennonjohto
Käyttäjä
5265 viestiä

28.09.03 klo 17:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Täh??? Muumion paluu on ehkä yksi huonoimmista elokuvista mitä olen nähnyt. Se todellakin hivelee silmää juuriharjalla. Sorry pojat, mutta tässä kohtaa asetun jälleen poikkitiehen.

Faith
Käyttäjä
623 viestiä

28.09.03 klo 18:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

Se on just sopiva leffa semmotteisiin rentoihin lauantai iltoihin jolloin ei halua ajatella mitään..

Juhani Sementti

28.09.03 klo 18:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Just! Ja varsinkin silloin kun tahdot jotain viihdettä kun syöt lempipitsaasi.

Criiticco
Käyttäjä
145 viestiä

28.09.03 klo 20:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

Paluuu tulevaisuuteen II on kyllä minusta parempi kuin esim. III-osa, joten sekin on utrhan aliarvostettu tekele. Rocky III on ykkösen jälkeen paras osa sarjasta vaikka se aina haukutaan lyttyyn. Onhan näitä...

Kaiser
Käyttäjä
1443 viestiä

29.09.03 klo 00:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Terry Gilliamin Pelkoa ja inhoa Las Vegasissa.

Miten niin tylsä ja juoneton elokuva? Miten niin muka turhaa sekoilua? Leffahan on aivan nerokas! Kaikki vaan eivät ymmärrä hyvän päälle.. :P

Faith
Käyttäjä
623 viestiä

29.09.03 klo 08:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mun mielestä tota kyseistä leffa just kehuttiin kaikissa lehdissa mutta..

Söpö
Ylläpitäjä
2866 viestiä

29.09.03 klo 10:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kaiser kirjoitti:

Terry Gilliamin Pelkoa ja inhoa Las Vegasissa.

Miten niin tylsä ja juoneton elokuva? Miten niin muka turhaa sekoilua? Leffahan on aivan nerokas! Kaikki vaan eivät ymmärrä hyvän päälle.. :P

Verrattuna miehen aiempiin tuotantoihin tuo leffa oli pohjanoteeraus. Ainakin omasta mielestäni. Taisin odottaa liikoja, kuten monet uusien Star Warsien kohdalla...

Keskustelut