Marginaalileffat

Foorumin päävalikkoonLeffat yleisesti › Marginaalileffat

17.09.03 klo 15:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ärsyttää vaan kun eilenkin ollessani Diktaattoria katsomassa salisa oli minut mukaanlukien tasan neljä ihmistä, joista olin ainoa alaikäinen. Inhottavaa kun ns. taideleffoja kohdellaan ainakin Turussa miten sattuu, mutta sitten joku helvetin Daredevil 2:The revenge of the F###ing Zombie Beasts saa paikan kaupungin isoimassa salissa. Kaikki on kinni vain ja ainoastaan rahasta. Uskoisin, että Juhaninkin kaltainen sälli kävisi varmasti katsomassa tälläisiä vähemmistörainoja, jos niitä siellä kaukana Kuhmossa näytettäisiin edes. Sääli...

"You know what capitalism is? Getting fucked!"
-Tony Montana

Hyvä repla...

terwapiru

17.09.03 klo 16:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

No eikös tuo ole varsin loogista? Daredevil on isolla rahalla markkinoitu megaelokuva, jonka ainoa tarkoitus on vetää penkkirivit ääriään myöten täyteen -> iso esityspaikka. Kun taas Diktaattoria näytetään puhtaasti kulttuurillisista syistä, toisin sanoen halutaan tarjota jokaiselle jotakin, eikä muutaman katsojan vuoksi tietenkään kannata parasta salia ottaa käyttöön.

Money talks.

17.09.03 klo 17:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

sain selville että eye leffaa ei tuoda turun teattereihin. ei tuoda vittu soikoon, olisin halunut nähdä tuon aasialaisen leffan. mä toivoisin että turkuun tulisi vaikka edes pieni leffateatteri joka näyttäisi pienempiä leffoja tai ei niin tunnettuja leffoja. mä kaipaan että näytettäisiin aasialaisia leffoja tai muita ns taide-elokuvia. esim haluaisin nähdä myös elephant elokuvan mutta lyödäänkö vetoa ettei se ilmesty turkuun. ei mulla tee mieli lähteä esim hesaan katsomaan tiettyä leffaa.

17.09.03 klo 17:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

tässä tulee hyvä esimerkki mistä suomalaiset jäävät paitsi. battle royale ilmestyi vuonna 2000 japanin teattereihin ja noin kahden vuoden, kahden vuoden päästä ilmestyi suomeen. suomen leffojenmaahantuojat tuovat ainoastaan näitä leffoja mitkä takuu varmalla menestyy. myöskään ei kunnon leffoja ilmesty dvd:lle (puhun aasialaisesta tarjonnasta).

Juhani Sementti

17.09.03 klo 20:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

John Lennonjohto kirjoitti:

Totta munassa kävisin! On täällä toki yksi elokuvakerhokin, mutta tulevasta ohjelmistosta ei ole vielä tietoa. Nyt mä pureskelen naurista odottelen... odottelen... Mä vihaan odottamista.

Money talks and bullshit walks! Varmaan jokaisen Hollywood-kingin motto. Toki Daredevilit tarjoaa herkkua silmille, mutta olo on tosi omituinen niiden jälkeen. Tahtoisin kokea tunteen mikä tulee ns. "taideleffan" jälkeen. Ja nyt puhutaan herramunjee sentään Diktaattorista.

ji

17.09.03 klo 22:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

Filmer kirjoitti:

Pyh. Halloween 8 ei edes tullut joka teatteriin..tuliko edes minnekkään. Vai olenko elänyt horroksessa? Elikkä kyllä kaupallisetkin leffat voidaan sivuuttaa pelkästään dvd-ja vhs tarjontaan.

Minä haluaisin että täälläkin olisi väh. 10 elokuvateatteria ja 2 niistä olisi isompia jotka näyttää uutuuksia ja loput klassikoita jne... mutta eipä täällä ole kuin muutama. Monta hesassa on? Ei ole tullut käytyä kuin yhdessä siellä päin...

18.09.03 klo 10:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Filmer kirjoitti:

Vilmeri, Thalia ja Diana on tollasia sun kuvailemia teattereita, tosin aasialaisia ei niissäkään hirveästi pyäri. Kyllä se Van Santin Elephantkin tulee joskus varmasti, kärsivällisyyttä!!!!

18.09.03 klo 11:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

niinpä onneksi sentään on turussa thalia ja diana, mutta mun harmiksi sinne ei tule aasialaista tarjontaa. mä odotan innolla että elephant tulee turkuun ja se varmaan tulee dianaan. mutta siinä kestää ja mä odotan sitten sitä... mutta tulisi aasialaista tarjontaa. varmaan monet muutkin haluaisi nähdä aasialaista tarjontaa?

18.09.03 klo 16:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Johnnyboy, kävisin minäkin jos näytettäisiin. Kesällä kävin katsomassa Hyvät Pahat ja Rumat. Sitä näytettiin vain ja ainoastaan yhdessä teatterissa. Salissa oli jonkun verran porukkaa, joista suurin osa keski-ikäisiä miehiä. Mutta niinhän se on että raha ratkaisee!

"Come on, come on, listen to the money talks!" -AC/DC

Täällä helsingissä on sentään... oliko se nyt Orion jossa näytetään vanhoja lehvoja, muttei nissäkään usein mitään säväyttävää ole.