Hienoimmat elokuvatrailerit

Foorumin päävalikkoonLeffat yleisesti › Hienoimmat elokuvatrailerit

03.11.18 klo 22:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tulipa mieleen taannoisesta hienoimpia alkuintroja koskeneesta minikeskustelusta, että vielä ei taida olla tyylikkäimmille trailereille ikiomaa lankaa. Yleensä elokuvatraileritt on tarkoitettu pelkäksi lyhytikäiseksi bulkkikamaksi ja markkinointivälineeksi, mutta aina välillä tulee vastaan poikkeuksellisen huolella tehtyjä yksilöitä, joita jo yksinään katselee ihan mielikseen uudestaan ja uudestaan.

Oma ehdokas kaikkien aikojen kurkoimmaksi traileriksi on
John Woon Hard Boiledin [www.youtube.com] alkuperäinen traileri. Tuohon on oikeasti tiivistetty äärimmäisen tyylitajuisesti kaikki oleellinen itse elokuvan varsinaisesta ydinsisällöstä paljastamatta tai spoilaamatta siitä oikeasti yhtään mitään. Täydellinen leffatraileri.

04.11.18 klo 04:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Näin iltamyöhään ehkä vertauskuvallisesti trailereista jäänyt mieleen telvision puolelta Batman, Lotr: Fellowship of the Ring ja joku Braindead - Aivokuollut ensimulkaisut.

Näistä toiseksi mainittu katsottu ja ehdottomasti lukioaikana tärkeimpiä vaikuttajia edelleen koko harrastuksen saralla. Braindead ja muut splatterit odottavat vieläkin sivistyksen aukon täyttämistä tosin.

03.11.19 klo 20:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hohto [www.youtube.com]. Joskus vähemmän on enemmän.

Masu

28.11.19 klo 04:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mitä nyt on trailereita innostunut katselemaan viime aikoina niin Safdie-veljesten uusimman leffan -- Uncut Gems -- virallinen traileri on varmaan viime vuosien ykkössuosikkejani. Editoinnit ja musiikit toimivat niin hyvin keskenään. Lumoavaa jälkeä ja juuri mitään ei onnistuta itse elokuvastakaan paljastamaan (paitsi että Adam Sandler saattaa jopa loistaa pääosassa Al Pacino throwbackina):

Uncut Gems | Official Trailer HD | A24 [youtube.com]