Aliarvostetut näyttelijät

Foorumin päävalikkoonLeffat yleisesti › Aliarvostetut näyttelijät

23.04.17 klo 21:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kuka on sinun mielestäsi aliarvostettu näyttelijä? Miksi sinun mielestäsi tämän näyttelijän tulisi saada edemmän arvostusta? Mitkä ovat näyttelijän vahvuuksia? Minkälaisiin elokuviin näkisit hänen sopivan parhaiten? Missä elokuvissa hän on esiintynyt? Kerro mitä vaan tulee mieleesi.

Saa mainita myös jo kuolleita näyttelijöitä.

24.04.17 klo 22:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Noloa myöntää mutta pidän showpainista.

Tiedän että se on käsikirjoitettua, tiedän että se on feikkiä, kaikkihan tämän tietävät mutta harva tietää miksi showpaini on hieno viihteenala siinä missä muutkin. Showpaini on elämää suurempaa, se on mahtipontista, se on saippuadraamaa steroideissa ja spandexeissa. Niin monta hahmoa, niin monta tarinaa. WWF ATTITUDE ERA oli showpainin kulta-aikaa, joka ei koskaan pala takaisin. Se oli machoa ja niin ylilyötyä... mutta AI NIIN VIIHDYTTÄVÄÄ.

Tässä on teille kaupanpäälle aivan loistava dokumentti, joka avaa showpainin maailmaa, ja sukeltaa syvälle WWE:n (silloiseen WWF:ään) maailmaan, ja varsinkin ATTITUDE ERAAN!!!!!

"Beyond The Mat"

Erittäin moni showpainija on yrittänyt lyödä läpi elokuvissa, vain Dwayne "The Rock" Johnson on saavuttanut oikeaa menestystä... anteeksi vaan Steve Austin ( näyttelee pelkissä "Straight to video" toimintaleffoissa). Uskon että jos showpainia ei pidettäisi sellaisena naurettavana spandex feikki pelleilynä, niin monet show paini tähdet näyttelisivät ISOISSA LEFFOISSA.

Painijoissa täytyy olla oikeaa karismaa, että he menestyisivät. He ovat näyttelijöitä isolla N:llä, he esiintyvät livenä sadoille tuhansille paini faneille, se vaatii MUNAA.

24.04.17 klo 22:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jake "The Snake" Roberts ( oikealta nimeltään Aurelian Smith Jr)

Helvetin karismaattinen mies, joka loisti mikki taidoillaan ja olemuksellaan. Hän on ollut jo useamman vuoden todella huonossa kunnossa, joten elokuvissa häntä tuskin nähdään. Mutta silloin hänen PRIME vuosinaan hänestä olisi voinut tulla todella ansioitunut elokuva/tv näytteljä.

Hän näytteli paini aikoinaan pahista eli "heel":iä ( paini termi joka tarkoittaa pahaa tyyppiä, eli antagonistia). Se rooli sopi hänelle törkeän hyvin.

Hän olisi hyvin voinut näytellä jotain mätää kyttää, alkoholistia, elämäntapa rikollista, sotilasta, kusipäätä... eli pahaa tyyppiä. Hänessä on aivan selkeää katu-uskottavuutta, mies joka on elänyt kovaa elämää. Hän osaa olla todella intensiivinen, ja hänellä on läpitunkeutuva katse.

Mitäs te ootte mieltä?

25.04.17 klo 02:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

Aliarvostetuista näyttelijöistä ensimmäisenä mieleen Vince Edwards. Aivan uskomattoman karismaattinen italianamerikkalainen kaveri, joka sai käytönnässä minkä tahansa vuorosanan kuulostamaan tosi miehekkäältä ja coolilta. Harmittavasti Vincen ura jäi lähinnä b-elokuvien ja mitättömien sivuosien tasolle. Vincen tunnetuin rooli taisi olla kaikkien naisten unelma Tohtori Ben Casey joskus 60-luvulla.Sivuosista tunnetuimpia taitaa olla Kubrickin Peli on menetetty ja Paholaisen prikaati. Henkilökohtainen suosikki miehen elokuvista on Murder by Contract, jossa kaverin macho karisma pääsee oikein kunnolla oikeuksiinsa. [www.youtube.com].

No homo.

29.04.17 klo 22:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Michael Landon

Hän teki pitkän ja menestyksekkään uran SMALL SCREENILLÄ eli tv-sarjoissa. Bonanza, Little House On The Prairie, Highway To Heaven. Uransa alkupuolella hän näytteli parissa b-elokuvassa, sekä hän on käsikirjoittanut/ohjannut/tuottanut "Sam's Son" elokuvan, joka perustuu löyhästi hänen varhaiseen elämäänsä.

Erittäin lahjakas näyttelijä joka loisti draamoissa. Hän näytteli aina HYVIÄ ja RAKASTETTAVIA HAHMOJA, oikeassa elämässäänkin hän oli HYVÄ tyyppi. Olen katsonut kaikki Pieni Talo Preerialla kaudet ja rakastin jokaista jaksoa, hän oli aivan korvaamaton Charles Ingalssina... paras mahdollinen. Charles Ingalssina hän oli nöyrä ja kiitollinen, huumorintajuinen, hyväntahtoinen, miehekäs, omapäinen, oikeudentajuinen, rohkea, herkkä ja hellä.

Näyttelijänä hän osasi herättää todella syviä tunteita. Jos Michael itki, niin silloin itkin minäkin. Niin voimakkaasti hän herätti tunteita.

Olisi ollut kiva nähdä häntä elokuvienkin puolella edemmän, mutta hän valitsi tv:n. Olisi myös ollut kiva nähdä miten hän olisi onnistunut PAHIS rooleissa, varmasti hän olisi loistanut siinäkin.

Tässä videossa hän on legendaarisen Johnny Carsonin talk showssa. Ai että hän on erinomaisen hauska :D

30.04.17 klo 13:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

George Lazenby

Australialainen automyyjä/miesmalli joka huijasi tiensä maailman siisteimmän leffa agentin rooliin... JAMES BONDIN. Tarina rooliin pääsystä on aivan huikea ja huvittava. Itseasiassa hänestä on tehty elokuva, jonka ensi-ilta on Toukokuun 20. Päivä. Aion katsoa tämän elokuvan.

"Becoming Bond"

Hän kieltäytyi kun hänelle tarjottiin 6 elokuvan sopimusta Bondina. Toisaalta ihan hyvä että kieltäytyikin vaikka hänestä pidinkin On Her Majesty's Secret Servicessä, olisi ollut hyvä jos hän olisi hoitanut Diamond's Are Foreverin mieluummin kuin Sean Connery.... Sean oli jo niin vittuuntunut ja väsynyt rooliinsa, hän teki sen vain rahan takia.

George on kohta 78 vuotias mies, joten ura on jo takanapäin. Hänessä oli charmia ja tyylikkyyttä... pidin hänestä. Kulissien takana hän oli poikamainen hurmuri, ja hänellä olikin romanssi aikansa seksikkäimpiin naisiin... Diana Rigg. Kyllä hän komeakin mies oli pallileukaa lukuunottamatta.

Olen surullinen että hänen uransa ei mennyt minnekään BOND leffan jälkeen. Hän näytteli törkeän halvasti tehdyissä ja tylsissä elokuvissa, sekä varsinkin TV elokuvissa ja sarjoissa. Hän näytteli muutamissa Hong Kong toimintaelokuvissa, ja hän oli oikein loistava niissä.

Olisin nähnyt hänet toimintaelokuvissa, trillereissä, draamoissa... vaikka missä.

Näyttelijän lahjat olivat vähän hakusessa ensimmäisessä elokuvassan. Hän kehittyi kumminkin koko ajan, mutta ei saanut mahdollisuutta. Hänelle ei tarjottu mitään mielenkiintoista Hong Kong leffojen lisäksi. Hänelle ei annettu mahdollisuutta loistaa.

George Lazenby Bond Tribute

Surullinen kohtaus :(

The Man From Hong Kong

Stoner ( Hong Kong )

Queen's Ransom ( Hong Kong )

01.05.17 klo 10:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Aliarvostetuin Topic Ikinä.

JustinHenryFan

12.02.18 klo 14:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ben Whishaw, jonkun määritelmän mukaan James Bond-filmit poistaisivat hänet tältä listalta jo yksinään, mutta pääroolien puolelle hän ei ole jostain syystä päässyt. Luulin, että heti Skyfallin jälkeen hänen uransa olisi päässyt nousukiitoon.

Margo Martindale, hänellä tulisi olla jo ainakin kolme Oscar-ehdokkuutta ja ainakin yksi voitto. En voi olla ajattelematta, että näin lahjakas näyttelijä ei ole menestynyt vain siksi, että hän ei mahdu tyypillisen kauneusmuottiin.

John Hawkes, yleensä Oscar-ehdokkuus käynnistää uran ja poikii ison kasan vastaavia rooleja ja niitä soisi erityisesti John Hawkesille, jonka katoamistemppu rooleihinsa on joka kerta yhtä outoa.

Manish Dayal, hänen tulisi kaiken logiikan mukaan olla tämän sukupolven James Stewart tai Cary Grant, hänessä on samaa rehdikkyyttä ja silmistä paistaa rehellisyys, suoraselkäisyys ja samalla syvällisyys. Hieno näyttelijä.

Tom Wilkinson, minkä logiikan mukaan Charlotte Rampling sai 45 Yearsista Oscar-ehdokkuuden ja samaan syssyyn Tom Wilkinson jätettiin ehdokkuutta? He molemmat voittivat kultaiset karhut Berliinin elokuvafestivaaleilla, mutta jostain syystä Wilkinson pysyy aliarvostettuna. Ja hän on jokaisessa roolissaan yhtä syvälle tunteisiin iskevä.

Emory Cohen, hän oli puolestaan Saoirse Ronanin kanssa Brooklynissa ja mielestäni juuri yhdessä he tekivät elokuvasta sen, mitä se oli, mutta vain Ronan sai ehdokkuuden. Ja sittemmin Cohen on ihan jäänyt paitsioon. Ennustan kyllä, että hänestä kuulemme vielä.

ja Ming Zhao, ihan vain siksi, koska hän on mielestäni aivan liian kaunis ollakseen niin näkymättömissä rooleissa.

28.03.18 klo 13:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Täytyy sanoa, että jotkut näyttelijät (myöskin elokuvaohjaajat/tekijät) ovat saaneet suosiota vain ja ainoastaan "aliarvostetun" näyttelijän maineella.

Matt Dillon onkin maailman tunnetuin yliarvostettu "aliarvostettu" näyttelijä. :)

Olen huomannut useimmista "aliarvostetuista" näyttelijöistä sellaisen asian... eivät he ole millään tavalla säväyttäviä tai mielenkiintoisia... eivätkä keskinkertaisuudessaan tai keskinkertaisesta huonommassaan erotu millään tavalla. Joten ei ole ihme, että nämä näyttelijät ovat jääneet elokuvantekijöiden tutkan alle. Osa näistä "aliarvostetuista" ovat uransa aikana huomanneet, että ei heidän suunnalleen tule mitään kiinnostavaa merkityksellistä elokuvaroolia, joten miksei itse tuottaa/ohjata/näytellä elokuvia? Mitäs tästä syntyy? STRAIGHT TO VIDEO/DVD vitun sontaa... sellaista paskaa joka ei kelpaa kenellekkään, paitsi tietysti vain faneille. En vain tajua! Ai niin, minähän melkein unohdin valtaosan NETFLIX tuotannosta!