Supersankari leffat

Foorumin päävalikkoonLeffat yleisesti › Supersankari leffat

Jugger

17.05.09 klo 11:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Noh mikäs siinä. Siitä vaan sitte bodailemaan :D Thor ei oo mikään ihan pikkumies.

17.05.09 klo 13:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Voi toimiakkin. Mutta nyt siis lihasmassa sellaiseksi, ettei ovesta mahdu kuin sivuttain.

Mutta kuka olisi Lumoajatar? Siis kaiken järjen mukaan tämä nainen pitää tässä elokuvassa olla. Mutta kuka?

esimies

18.05.09 klo 07:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

kerpele kirjoitti:

Hohoo, joku Hollykylässä on tehnyt samoja oivalluksia kuin minäkin, sikälimikäli uusia Thor-huhuja on uskominen: Chris Hemsworth [finnish.imdb.com] on Thor!

Teikäläisen hämähäkkivaisto on kyllä aika kovassa kuosissa, jos tämän valinnan onnistuit ennakoimaan! :D Nythän tuo Hemsworthin valinta on käsittääkseni jo myöskin virallistettu.

Mutta mitä tapahtui Alexander Skarsgårdille? Itse olin jo ihan täysin tämän ruotsalaisviikingin bandwagonissa. Hemsworth on kahdeksan vuotta Skarsgårdia nuorempi, joten mielestäni Branagh valitsi Ukkosjumalan rooliin vähän turhan keskenkasvuisen kaverin. Olisin odottanut, että Thorin näyttelijällä olisi hieman enemmän elämää nähneet kasvot. Hemsworth on kyllä mielestäni todella nuoren näköinen siloposki. Toki kunnon risuparta ja kymmenen kiloa lihasta voivat saada ihmeitä aikaan.

Tuli muuten vaan mieleen, että nyt kun todennäköisesti myös Captain American rooliin valitaan joku suht nuori ja tuntematon jannu, niin tulevassa Avengers-leffassa RDjr edustaa lähes yksin tätä "papparaisosastoa".

Tässä mielestäni piilee myös pienehkö vaaratekijä.

Saadaanko Kostajien henkilökemiat toimimaan valkokankaalla, jos RDjr on ryhmän ainoa veteraani ja supertähti? Onhan siellä sitten tietysti myös Samppa ja Scarlett. Toki Bruce Bannerin kohtalo on vielä täysin auki. Jos molemmat sekä Kapu että Thor ovat nuoria ja tuntemattomia, niin siinä tapauksessa olisi aika kova juttu, jos Edward Norton lähtisi mukaan. Hän voisi yhdessä RDjr:n kanssa hieman tasapainottaa tilannetta noin niinku ryhmädynamiikan osalta.

Tuo Kapun roolittaminen tulee siis monellakin tavalla olemaan aika mielenkiintoinen kuvio. Olen kannattanut sitä vaihtoehtoa, että Rogersin saappaisiin hyppäisi joku tuntematon lahjakkuus, mutta nyt alkaa tuntumaan siltä, että kyllä siihen rooliin sittenkin tarvitaan joku kokeneempi kehäkettu. Kuitenkin ikoninen hahmo kyseessä ja kyllähän Kapun näyttelijältä vaaditaan RDjr:n veroista karismaa, jotta hän voi uskottavasti johtaa Kostajia.

19.05.09 klo 01:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Casting-uutisia pukkaa taas: Tom Hiddleston [finnish.imdb.com] on Loki. Kuten Hemsworth, kyseessä on hieman tuntemattomampi suuruus. Miehen viimeisin rooli on sivuosa Branaghin Wallander [finnish.imdb.com] -sarjassa. Miehen näyttelijäntaidoista en tiedä mitään, mutta kyllähän tuo nyt saattaisi toimia. Mads Mikkelsen olisi edelleenkin ideaalivaihtoehto, mutta eiköhän Branagh tiedä mitä tekee.
Linkki [www.superherohype.com]

Saapa tosiaan nähdä, kuka Kapun saappaat täyttää. Hemsworth on vuosimallia -83, joten Kapteenin rooliin voisi aivan hyvin sovittaa jopa joku yli kolmekymppinen näyttelijä. Jos haussa on joku, joka laittaisi karismassa vastaan RDjr:lle, ei kukaan märkäkorva toimi. Komppaan esimiestä, tarvitaan joku kohtalaisen nimekäs sälli kilpeä kantamaan. En usko, että hieman vanhempi Steve Rogers juurikaan haittaisi, hommanhan voisi perustella mm. sillä, että sota vanhentaa tjsp. Tästä saattaa tulla sanomista, mutta itse laittaisin rooliin Ben Affleckin. Kyllä kyllä, Pearl Harbour oli perseestä, kyllä kyllä, mies on jo kohta 40, kyllä kyllä, eihän se aina osaa näytellä, kyllä kyllä, se oli jo Daredevil, mutta aivan sama, sympatiseeraan miestä juuri siitä syystä. Jätkä veti hyvin DD:nä, joten miksipä ei myös Captain Americana, joka on loppujen lopuksi aivan vitun tylsä ja yksiulotteinen (mutta Avengersin kannalta oleellinen) hahmo. Myönnetään, karismassa Affleck jää aika kauaksi Downeysta, mutta niin jää n. 99,99% nykynäyttelijöistä.
Toinen vaihtoehto voisi ainakin pärstänsä puolesta olla aussi Sam Worthington [finnish.imdb.com]. Ainakin uusien Terminator-trailereiden perusteella kyseessä on ihan kohtalainen näyttelijä, joka varmasti suoriutuisi kunnialla Kapteenin roolista.
Jos taasen lähdetään ihan pretty boy -linjalle, voisi joku Channing Tatum [finnish.imdb.com] tai Jensen Ackles [www.imdb.com] aivan hyvin ajaa asian. Tai sitten mennään sieltä missä aita on matalin: pistetään rooliin joku periamerikkalainen showpainija, joka ei osaa näytellä paskan vertaa, mutta tuo ainakin dollarit lippuluukuilla ja takaa jatko-osat Avengersille.

19.05.09 klo 02:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

kerpele kirjoitti:

...Tästä saattaa tulla sanomista, mutta itse laittaisin rooliin Ben Affleckin. Kyllä kyllä, Pearl Harbour oli perseestä, kyllä kyllä, mies on jo kohta 40, kyllä kyllä, eihän se aina osaa näytellä, kyllä kyllä, se oli jo Daredevil, mutta aivan sama, sympatiseeraan miestä juuri siitä syystä. Jätkä veti hyvin DD:nä, joten miksipä ei myös Captain Americana, joka on loppujen lopuksi aivan vitun tylsä ja yksiulotteinen (mutta Avengersin kannalta oleellinen) hahmo. Myönnetään, karismassa Affleck jää aika kauaksi Downeysta, mutta niin jää n. 99,99% nykynäyttelijöistä.

Miksei samantien Matthew McConaughey? Tiedämme kaikki ainakin yhden foorumilaisen joka pissaisi hunajaa. Alkaa kirjaimilla Stor...

Kuva ja huhuilua löytyi tuolta.

19.05.09 klo 02:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

^MäkKonahyy ajaa varmasti saman asian. Vähän pakkelia/botoxia naamaan, niin että rypyt peittyy ja ei muuta kun kilpi käteen.

[edit]

Aika sileältähän tuo kyllä jo näyttää.

19.05.09 klo 20:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kun tässä joku aika mietin kaverin kanssa, että kuka ei tähän rooliin sovi (CA) niin Matthew McConaughey tuli ensimmäisenä mieleen. Tai se "sahara tyyppi". Tuolla tyypillä ei ole kuin pepsodenthymy, tosin niin myös Kapulla, kuten kuvasta näkyy:

Mutta ne, jotka niitä wanhoja tarinoita tuntee tietää mitä tarkoitan.

Chrattac

20.05.09 klo 01:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

T-800 kirjoitti:

Mutta ne, jotka niitä wanhoja tarinoita tuntee tietää mitä tarkoitan.

Tosta Marvelin Zombie-sarjasta saisi kyllä ihan jännän leffan aikaan, näin by the way huomiona. Tosin, ”supersankarit zombifioituu ja syö kaikki” (miltä mokomat kuvasarjat vähän tuntuivat) on vähän heikohko juoni. :-)

Sitä ja Spidermanin Maxium Carnagea odotellessa...

20.05.09 klo 13:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Maximum Carnaget löytyy hyllyltä ja siitä saataisiin sen varran härö ja tyylikäs elokuva (-sarja?), ettei mitään jakoa.

Mutta Marvel Zombies olisi todella tyylikäs elokuva. Ei siinä mitään ideaa olisi, mutta kun Kostajat elokuva olisi pärähtänyt käyntiin, niin parin vuoden päästä nähtäisiin heidät hieman erillaisessa kunnossa...

Mitäs elokuvia ensi vuonna tulee? Iron Man 2 ja Sin City 2 (tuskin kuiteskaan) ja Kick Ass taitaa tulla alku vuodesta. Mutta mitäs muita? 2011 tulee Batman "3", Spider-man 4 (voi ei), Thor... Taitaa myös joitain muita, mutta mitä?

20.05.09 klo 14:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jonah Hexin [finnish.imdb.com] pitäisi ilmestyä elokuussa 2010. Arpinaamaisena antisankarina ratsastaa Josh Brolin ja roistona nähdään John Malkovich. Hehkeä Megan Fox esittää Hexin naista. Kässäristä vastaavat miehet Crankin takaa, Mark Neveldine ja Brian Taylor ja ohjaajan pallilla istuu pari kehnoa animaatioleffaa (Robots ja Horton Hears A Who) ohjannut Jimmy Hayward. Vaikuttaa varsin mielenkiintoiselta projektilta, itse en ole paria numeroa enempää Hexia lukenut, mutta Josh Brolin pääosassa vaikuttaa varsin osuvalta valinnalta.
Myös Green Arrow'sta ollaan suunnittelemassa leffaa, jonka ilmestymisvuodeksi on ainakin IMDb:ssä ilmoitettu 2010. Leffa kulkee nimellä Super Max [finnish.imdb.com] ja ohjauksesta & käsikirjoituksesta vastaa David S. Goyer.

Wizard Magazine kirjoitti:

“He’s Green Arrow for the first 10 minutes of the movie, and then he’s arrested and his secret identity is revealed. They shave his goatee and they take his costume and send him to prison for life, and he has to escape. It’s like ‘Alcatraz,’ and he has to team up with, in some cases, some of the very same villains he is responsible for incarcerating in order to get out and clear his name. Of course, tons of people try to kill him while he’s in there. We’ve populated the prison with all sorts of B and C villains from the DC Universe. For the fans, there will be all sorts of characters the hardcore comic book junkies will know, but they’re all going to be there under their human names and no one is wearing a costume, but there will be a lot of characters with powers and things like that.”

Linkki [latinoreview.com]

Marvel Zombiesista olisi kyllä ihan hauska nähdä live action -leffa, mutta veikkaisin, että joku animoitu, R-rated straight-to-DVD -tyyppinen ratkaisu voisi toimia paremmin. Vähän samassa hengessä kun Dead Space: Downfall, eli hyvin veristä ja raakaa settiä, zombeja ja supersankareita. Jokaisen fanboyn märkä uni. :)
Planet Hulk/World War Hulk olisi kyllä kans siistiä nähdä leffaversiona, mutta jälleen kerran, animaatioleffa voisi toimia paremmin, vaikkapa trilogiana. Kaksi ekaa osaa vietettäisiin Sakaarilla ja vika osa Telluksella.

26.05.09 klo 15:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

Harvinaisen tyylikäs ja toimiva fan made trailer: Green Lantern [www.youtube.com]. Nathan Fillion Hal Jordanina... Toimii!

26.05.09 klo 16:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Voi helkkari kun oli tyylikäs traileri! Nathan kyllä sopii rooliin ja tämä jos jokin saa toivottavasti WB valitsemaan tämän elokuvan TDK3 jälkeen ja pistämään Nathan rooliin. Tyylikäs elokuva tulisi.

30.05.09 klo 20:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pari Thor-aiheista haastattelua:

Tom Hiddleston [www.dailymail.co.uk]

Käsikirjoittaja Ashley Miller [www.cinefools.com]

-Toppe-

04.06.09 klo 19:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Filmer kirjoitti:

Parhaimmat sarjakuvaelokuvat ovat Batman, Batman Returns ja Blade. Eipä muita loistavia tule mieleen.

Spiderman, X-Men, Batman Forever, Hulk... kuuluvat siihen keskitasoon.

Daredevil, Batman & Robin... kuuluvat siihen surkeimpaan tasoon.

Onhan Hancock myös ihan ok tasoa :)

04.06.09 klo 19:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

-Toppe- kirjoitti:

Onhan Hancock myös ihan ok tasoa :)

Ei. Ei ole.

Toki siinä olisi ollut paljon potentiaalia. Esim. näyttää Hancock kunnon kalsarikänni juoppona.

Toivottavasti joku tekee vielä joskus Peräsmies elokuvan.

06.06.09 klo 18:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Spider-Man IV -uutisia [www.superherohype.com]

Tuottaja Todd Black vahvistaa Kirsten Dunstin jatkavan roolissaan ja että mitään Peterin ja MJ:n välisiä häitä ei tule. Lisäksi Morbiusta ei tulla leffassa näkemään, fuck yeah. Leffan roisto(i)sta mies vihjaa seuraavaa:

"We're just coming up with who the villain's going to be now. We'll be shooting in New York again. Trust me, people will appreciate who we pick, because it'll be a big part of New York."

Jos ajatellaan Marvel-roistoja ja NYC:tä, tulee heti ekana mieleen Kingpin. Tokana mieleen tulee Lizard, joka taitaakin olla todennäköisempi vaihtoehto, Foxin omistaessa ainakin toistaiseksi oikeudet Kingpiniin. Ja onhan Dr. Connors nähty jo kaikissa sarjan aiemmissa leffoissa Dylan Bakerin esittämänä, joten hahmoa on ainakin pohjustettu jo hieman. Tossa SSH.comin jutussa heitetään vaihtoehdoksi Enforcers [en.wikipedia.org], mikä kyllä kuulostaa kiinnostavalta idealta. Liikaa hahmoja, mutta voisihan tuo ehkä toimia. Mysterio [en.wikipedia.org] voisi olla kans ihan hauska vaihtoehto, mutta millekään Sinister Six -läpälle en juuri lämpene. Paitsi ehkä jos poppoo nähtäisiin jossain painajaisessa tai jos kyseessä olisi joku Mysterion illuusio tai jotain.
Leffan alustava ensi-ilta on 6.5.2011.

esimies

07.06.09 klo 09:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Enemmän tai vähemmän epäonnistuneen Spider-man 3:sen jälkeen on kyllä hienoa vihdoinkin kääntää katseet kohti tulevaa. Studiopomojen sanelupolitiikka sai varmasti Raimin sisuuntumaan ja uskon, että miehellä on kova polte palauttaa lempilapsensa takaisin supersankarileffojen kärkikahinoihin.

Seittisingon "rogue's gallery" on on yksi Marvelin mahtavimmista, mutta jos tuota repertuaaria tarkastellaan kriittisesti, niin ei sieltä sittenkään valkokangasfilmatisointia ajatellen nouse mielestäni kovinkaan montaa potentiaalista vaihtoehtoa. Yksi tärkeimmistä asioista on kuitenkin se, että unohdetaan suosiolla kaiken maailman klooniperseilyt ja symbioottihässäkät. Enkä uskon Raimin sille tielle lähtevänkään. Eiköhän mies tule ammentamaan sieltä Hämiksen kultakaudelta. Se on kuitenkin Raimille se rakkain aikakausi Hämiksen historiassa ja sieltä löytyvät myös meikäläisen mielestä ne hauskimmat ja yleisöystävällisimmät tarinat.

Itse olen jo saanut lähestulkoon kaikki suosikkipahikseni(Green Goblin, Doc Ock, Sandman), tosin vaihtelevalla menestyksellä. En usko, että kukaan tästä kolmikosta tulee tekemään paluuta. Seuraavaksi voisikin luoda katsauksen mahdollisiin pahiksiin.

* * *Ei missään nimessä* * *
- Carnage: Aivan varmasti joku paskahousu on jossain vaiheessa ehdottanut Raimille, että Venomin äpärälapsi pitäisi saada seuraavaan leffaan Hämiksen vastustajaksi. Ja aivan varmasti Raimi lyttäsi idean heti kättelyssä. Carnage on nuorison suosikki, mutta mielestäni hahmo on vielä tylsempi kuin Venom. Ja se on jo aika pahasti sanottu. Ei kiitos mitään symbioottimassamurhaajia.

- Morbius: Hahmo edustaa klassista kautta, mutta jotenkin meitsistä tuntuu, että mutanttiverenimijät eivät oikein istuisi tähän Raimin hahmottelemaan visioon. Ihan ok hahmo, mutta eiköhän jätetä vampyyrien lahtaaminen jatkossakin Bladen harteille.

- SpiderSlayer: Ei vaan saatana kiinnosta nähdä mitään robotteja. Meillä on Transformersit sun muut Terminatorit, joten mielestäni Spider-man-saaga ei kaipaa kasvottomia koneita. Toki asiaa voisi auttaa, jos kone ei olisi kauko-ohjattava tms. vaan että sen sijaan sen sisällä olisi joku. Mutta sekin on jo vähän enemmän ehkä Iron Manin heiniä. Mutta vaikka en kannatakaan SpiderSlayer-koneita, niin en silti täysin tyrmää Smythea, josta lisää seuraavassa.

* * *Ehkä* * *
- Kingpin & Mafia: Hämiksen mafiataisteluista saisi helposti parikin leffaa, mutta kiinnostaako tämä aspekti ohjaaja Raimia? Mafiakuvio antaisi mahdollisuuden yhdistellä sekä klassisen kauden että myöskin uudemman sukupolven elementtejä. Smythe, Silvermane, Kingpin, Tombstone ja Hammerhead ovat kaikki sellaisia hahmoja, jotka varmasti saataisiin toimimaan sekä paperilla että myöskin valkokankaalla. Smythe tarjoaisi mahdollisuuden myös jonkinlaiseen SpiderSlayer-robottiin. Mutta, mutta. Raimi ehkä haluaa jättää mafiamähinät Christopher Nolanille. Enkä usko Raimin olevan kiinnostunut Kingpinista. Raimi ei vaan vaikuta sellaiselta ohjaajalta, joka haluaisi filmatisoida jo kertaalleen kuvattuja hahmoja. Ja tuota mafiakuviota on kyllä vaikea kuvitella ilman Kingpinia. Mafiassa olisi kieltämättä potentiaalia ja esimerkiksi Tombstone ja Hammerhead ovat mielestäni hauskoja hahmoja. Mutta Raimi saattaa hyvinkin kokea, että tämä vaihtoehto sisältää liikaa sellaisia elementtejä, joille hän ei henkilökohtaisesti lämpene.

- Rhino: Tämä mörökölli on yksi suosikeistani, mutta en voi sille mitään, että Rhinosta tulee aina ensimmäisenä mieleen X3 ja umpisurkea Juggernaut. Rhino voisi hyvinkin toimia jonkinlaisena kakkospahiksena/kätyrinä, mutta en halua nähdä mitään Vinnie Jonesia kumipuvussa heittämässä vitun huonoa läppää.

- Mysterio: Tämäkin vaihtoehto on äärimmäisen kinkkinen. Illuusioiden luominen ei ehkä näin äkkiseltään tunnu kovin mielenkiintoiselta. Sarjakuvissa toki toimii, mutta ei ehkä elokuvassa..? Jos elokuvan päähenkilö kärsii aistiharhoista, niin siinä piilee se vaara, että koko leffa menee vähän sellaiseksi tylsäksi haahuiluksi ja arvailuksi. En nyt osaa sitä näin aamutuimaan paremmin selittää, mutta itse suhtaudun Mysterioon suht skeptisesti. Myöskään se lasikulho-viitta-yhdistelmä ei pahemmin inspiroi. Quentin Beck on ihan cool ja tietenkin ihan helvetin klassinen pahis. Mutta en oikein tiedä, että miten kyseisen hahmon toteuttaisin...toki Raimilla voisi olla tähän jotain timanttisia ideoita.

- Scorpion: Jälleen yksi suosikeistani ja ihan saatanan klassinen pahis. Uskoisin myös Raimin olevan kiinnostunut Mac Garganista. Mutta jälleen on mutkia matkassa. Scorpionin tuominen valkokankaille vaatisi sen, että J.J. Jamesonin roolia pitäisi huomattavasti kasvattaa. Mielestäni J.K. Simmons on toiminut erinomaisesti pienessä roolissaan koomisena kuriositeettina. Sarjakuvissa Jamesonilla on toki suurempi rooli Peter Parkerin elämässä, mutta näissä leffoissa Jameson toimii mielestäni parhaiten sellaisena yhden tai kahden kohtauksen keventäjänä. Toki Mac Garganin voisi kirjoittaa mukaan elokuvaan myös ilman miehen kytköstä Jamesoniin. Mutta olisiko se sitten sama asia..? Scorpion ja Jameson liittyvät niin kiinteästi toisiinsa, että koen tämän akselin toteuttamisen melko problemaattiseksi.

* * *Kyllä!* * *
- Lizard: Curt Connorsin nimi on tietenkin kaikkien huulilla. Ja syystäkin, onhan hahmo käynyt jo kääntyilemässä pariinkin otteeseen valkokankaalla ja kyllähän kyseessä on yksi Spider-manin legendaarisimmista vastustajista. Eikä tarvitse olla kummoinen ajatustenlukija todetakseen, että eiköhän Connors ole myös yksi Raimin suosikeista. Mutta filmatisoinnin kannalta jälleen kerran äärimmäisen haastava hahmo. Ehkä olen taas liian pessimistinen, mutta kyllähän kaksimetriseen mutanttiliskoon liittyy omat riskinsä. Haluaako kukaan nähdä jotain tällaista [boards.sonypictures.com]? No ehkä jotkut pikkupojat, mutta toimisiko tuollainen avaruusmonsterilta näyttävä hahmo Raimin elokuvissa? Venomin kohdalla jo epäonnistuttiin, vaikka tietenkin nämä kaksi eivät ole mitenkään suoraan verrannollisia. Connors olisi tietenkin helposti kytkettävissä Peter Parkerin elämään ja kyllähän Curtin traaginen tarina tarjoaisi aineksia hyvään draamaan. Tiedän Raimin arvostavan juuri tällaisia aspekteja. Mutta toisaalta tiedän myös sen, että Raimi haluaa työskennellä ns. oikeiden ihmisten kanssa. Uskoisin Raimin suhtautuvan epäilevästi jääkaappipakastinyhdistelmän kokoisen digitaalihirviön ohjaamiseen. Lizard saattaa olla "liian överi" mahtuakseen Raimin elokuvaan. Ja jos Connorsista tehtäisiin pahis, niin kuka häntä sitten esittäisi? Tuskin sentään Dylan Baker. On se vaan aika iso askel siirtyä pienestä cameosta pääpahikseksi. En sinänsä epäile Bakerin taitoja, mutta ehkä hommaan sitten tarvittaisiin hieman tunnetumpi nimi.

- Hobgoblin: Aah...Mörkö! Ehdoton suosikkini kaikista Spider-man-pahiksista heti Doc Ockin jälkeen. Tämä tosin olisi varmaankin kuulunut tuohon ehkä-kategoriaan, koska eihän Hobgoblin kovin todennäköiseltä vaihtoehdolta vaikuta. Willem Dafoe ja James Franco ovat jo käyneet liitelemässä valkokankailla, joten tuskinpa Raimi on kiinnostunut laittamaan lentelevää peikkoa vielä neljänteenkin elokuvaan. Ja jos Mörkö olisi Ned Leeds, niin siinä tapauksessa koko homma pitäisi taas kierrättää Daily Buglen kautta. Ja tämä kuviohan jo oikeastaan nähtiin edellisessä elokuvassa, kun Brock teki hommia Jamesonille. Jos hommat olisivat menneet putkeen, niin Hobgoblin voisi hyvinkin olla vahva ehdokas neljänteen elokuvaan, mutta aiempien osien tietyt huonot ratkaisut oikeastaan vesittävät tämän koko Goblin-kuvion jatkoa ajatellen. Harmi sinänsä, koska itse hahmohan on huikea.

- Electro: Max Dillon on yksi todennäköisimmistä ja mielestäni myöskin yksi suotavimmista pahisvaihtoehdoista neljänteen leffaan. Hahmo on helvetin klassinen ja hahmon kyvyt ovat varsin "elokuvaukselliset". Electro tarjoilisi varmasti komeita efektejä ja hyviä toimintakohtauksia. Hahmo on myös tarpeeksi tunnettu toimiakseen ison elokuvan pääpahiksena. Nähdäkseni Dillon kilpailee ehdottomasti Connorsin kanssa pääpahiksen paikasta. Hölmö asu ja jonkinasteinen draamaattisuuden puute ovat hahmon ainoita haittapuolia, mutta molemmat ongelmat pitäisi olla suht helposti korjattavissa.

- Kraven: Klassinen hahmo, joka ei toisin lukeudu omiin suosikkeihini. Village People-asua pitäisi ehkä hieman päivittää, mutta kyllähän Kravenin, Spider-manin ja Connorsin kolmiodraamasta saisi varmasti revittyä actionia yhden elokuvan verran. Meitsillä on selkeä visio siitä, että miten tämä kyseinen kolmiodraama tulisi toteuttaa, mutta kun en millään jaksa ryhtyä sitä naputtelemaan ja sanoiksi pukemaan. Mutta Kravenin, Spider-manin ja Connorsin battle royale on ollut fanipoikien arvailujen keskipisteenä jo vuosien ajan, joten olisi kyllä pienoinen ihme, jos kyseinen kuvio todella toteutuisi. Varmasti ajatus on käynyt myös Raimin mielessä, mutta ainoastaan aika näyttää.

Black Cat: Vittu tämäkin olisi kyllä kuulunut tuohon ehkä-kategoriaan. Noh, muodokkaita naisia tiukoissa mustissa vaatteissa ei ole koskaan liikaa. Rooliin Scarlett Johansson! Ai niin, hän taitaakin olla jo varattu...Kissa voisi toimia lähinnä siinä tapauksessa, jos neljänteen leffaan päätetään pistää kaksi pahista. Eli Kissa ei tietenkään olisi sellainen putipuhdas pahis, vaan pikemminkin semmoinen semi-roisto. Mutta Felicia Hardyn esitteleminen tarkoittaisi taas kolmiodraamaa Peterin ja MJ:n elämään. Nämä kortithan jo katsottiin edellisessä elokuvassa melko huonolla menestyksellä. Ja loppujen lopuksihan homma menisi taas siihen, että viimeisessä taistelussa Kissa ja Spider-man liittoutuisivat yhteistä vihollista vastaan. Tämäkin kuvio nähtiin jo kolmososassa, kun Harry riensi Peterin avuksi. Ja ehkä tämä asetelma muutenkin kuuluu enemmän tuonne Batman-leffojen puolelle.

Eli onhan noita vaihtoehtoja. Enkä edes jaksanut tähän samaan syssyyn käsitellä esimerkiksi sellaisia vaihtoehtoja kuin vaikkapa Shocker tai Vulture. Molemmat voisivat nähdäkseni toimia myös valkokankailla. Varsinkin Vulture tarjoilisi mahdollisuuksia hienoihin taisteluihin ilmatilan herruudesta. Mutta jäämme siis odottelemaan. Kesä 2011 on vielä kaukana, mutta uskon kyllä Raimin tulevan takaisin kovempana kuin koskaan. Miehen uskollisuus ja rakkaus aihepiiriä kohtaan on sitä luokkaa, että ei muuta ku käsi lippaan! Toivottavasti saamme kahden vuoden kuluttua Spider-man 2:sen veroista herkkua!

08.06.09 klo 11:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Marvelin leffasiiven president of production Kevin Feige on heittänyt hieman infoa tekeillä olevista ja tulevista projekteista:

- Bucky tullaan näkemään Captain Americassa, johon on haettu vaikutteita Raiders of the Lost Arkista. Mies vaikuttaisi myös uskovan aika lujasti Johnstoniin ohjaajana.

One reveal Feige did make is that Cap's sidekick Bucky will indeed be in Captain America. When asked by Boucher if he'll appear, Feige said "it's a safe bet" that he'd be in the movie "in some capacity."
...
Feige confirmed that it's "primarily" a period piece that takes place during WWII. He said they went and looked at Raiders of the Lost Ark, which he says he "didn't know" was a period piece when he was watching it. They want to make Captain America with the "same level of fun" as that. And in regards to director Joe Johnston, he said that this would be a little bit of The Rocketeer, lots of October Sky, and a little bit of the ship designs that Johnston did for Star Wars, alluding to how this is the perfect movie for him to direct. "It's the movie his entire career has been leading towards."

- Scarlett Johansson ja Thor-tähdet, Hemsworth & Hiddleston, ovat solmineet useamman elokuvan sopimukset.

(...) confirmed that Samuel Jackson and Scarlett Johansson as well as Chris Hemsworth and Tom Hiddleston are signed on for multiple movies or "multiple franchises," further extending that hint that Loki will be a villain who shows up quite often. Feige kept saying often that he'd love for audiences to have the same experience that comic book readers have - where characters make surprise appearances in issues they pick up almost out of nowhere.

- Black Widow'lla tulee olemaan "kaksi puolta".

Feige talked highly of Rourke and Rockwell's involvement as villains, he also dropped an interesting hint about Scarlett Johansson. He said her character has "two sides" - her entrance is as an assistant to Tony Stark, but she is later revealed to be a character named Black Widow. Is this a subtle bit of confirmation that her character stays true to the comics and eventually betrays Stark?

- Marvel aikoo ilmoittaa seuraavan parin kuukauden aikana jostain tulevasta projektista. Kyseessä ei kuitenkaan luultavasti ole Ant-Man, josta Edgar Wright on parhaillaan kirjoittamassa toista vedosta. X4, anyone? Luultavasti ei, mutta saahan sitä toivoa. Veikkaisin, että kyseessä on jonkun vähemmän tunnetun sankarin debyyttileffa.

Feige also said that they'll be announcing another new movie for 2012 within the next few months.

Linkki [www.firstshowing.net]

Chrattac

08.06.09 klo 14:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

kerpele kirjoitti:

Minkä takia tuossa trailerissa on muista hollywoodelokuvista vain vähän muokattuja pätkiä? Ainakin tämän vuoden Star Trekin ja viime vuoden The Day the Earth Stood Stillin tunnistin, taisi myös yksi kohtaus olla The Incredible Hulkista.

Edit: Joo, pitäisi taas opetella luetunymmärtämistä.

08.06.09 klo 15:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Minä olisin suuttunut jos Buckyä ei olisi elokuvassa ollut! Vielä kun Punakallo ja Hitler olisi mukana. Ylimies tietenkin Hitlerin turvaksi. Mutta mitäs muista Puolustajista? Ne kaksi tulijätkää (nimiä en muista) ja Namor! Vai olisiko vain Kapu ja Robin eiku Bucky tässä elokuvassa.

Scarlettia lisää! The Spirit elokuvan paras juttu! Ei haittaa ollenkaan.

Luin tossa Ylivertaisten vikaa Megaa n.2/05. Siinä oli ainakin meininki, joka sopisi elokuvaan. Tosin jos Hulk on mukana taidetaan pään repimiset ja syömiset jättää väliin. Jos edes Uskomaton Hulk on mukana. Ainakin saataisiin toimintaa ja draamaa. Niin ja Hulk ei voi kiroillakkaan...

Thor tähdet? Loki siis mukaan Kostajiin tai johonkin elokuvaan... Alkaa tulla mieleen se oikea ryhmän muodostumisen syy...

Spider-man 4 Lisko ja Kraven! Hämis ei pärjää millään Liskolle ja sitten kaupunkiin tulee mies metsästä; Kraven! Hän saa suosiota ja JJJ saa kansan Hämistä vastaan. Ja Kraven häviää. Hän sekoaa ja valmistelee uuden metsästys reissun. Hän pumppaa Hämiksen täyteen ja hautaa maahan... jne. Todelliset Marvelmanit tietää mitä sitten tapahtuu ja ne surkimukset jotka eivtä, niin numerot 9-11 vuosilukua 1990 käteen ja saatte TODELLA tautista kamaa!