Pelottavin leffa

Foorumin päävalikkoonLeffat yleisesti › Pelottavin leffa

24.01.04 klo 19:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Juhani Sementti kirjoitti:

No, anteeksi nyt jos loukkasin Liedon ja Kajaanin seiskoja. Eihän sitä nyt voi tietää, että tämä kyseinen arvonimi on levinnyt ympäriämpäri Suomea. Olenko minä muka jokin teinitiedemies, joka tutkiin kaikki teini-ilmiöt Aguilerasta XXX:n?

Etkös sää sitten ole?? Mua on huijattu!!!!! :D

Viisas

24.01.04 klo 21:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tuo oli ihan läppä, enkä jaksanut tarkastaa kirjoitusasua :lol: . Englannin numeroni on 9. Täällä seiskoja sanotaan mokkereiksi tai mokuiksi. Oho, en huomannutkaan mitä tuo tarkoitti suomeksi :lol: :lol: :lol:

Kalamiehen Toveri

24.01.04 klo 22:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Filmer kirjoitti:

Ei englannin numero vaikuta mitään siihen miten englantia osaa puhua, kirjoittaa ja ymmärtää. Itselläni enkunnumero pysyy suunnilleen 7 ja 8 paikoilla ja ymmärrän helvetin paljon englantia, katsonhan aasialaisia leffoja enkkuteksteillä. Englannin todistusnumero ei merkkaa mitään.

Kyllä se nyt aika paljon vaikuttaa. Selvähän se.

Jos jollain on paska asenne koulunkäyntiä tai taitojensa näyttämistä kohtaan, niin se on sitten sen tyypin ongelma.

Filmer

24.01.04 klo 22:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kalamiehen Toveri kirjoitti:
Filmer kirjoitti:

Kyllä se nyt aika paljon vaikuttaa. Selvähän se.

Oletko ikinä jutellut amerikkalaisten kanssa? Minä olen, ja monenkin englantia puhuvien kanssa ja juttelut ovat hyvin sujuneet. Ja sitä paitsi, todistusnumero myös johtuu siitä ketä sitä ainetta opettaa ja miten. Itselläni on sellainen paska opettaja, joka ei opeta mitään.
Ja olen muutenkin hyvä opiskelija jolta löytyy niin 9 kuin 10 todistuksesta muttei englannista. Kieltä osaan puhua mutta näköjään en ole päässyt loistamaan enkun tunneilla.

Ja palataan takaisin aiheeseen...

24.01.04 klo 23:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ja todistusten ja mokkereiden maailmasta takaisin scary moviehen. Eli, kyllä omalla tavallaan, HUOM. OMALLA TAVALLAAN minun mielestäni Tohtori Outolempi ja Rautaristi ovat aivan jumalattoman pelottavia elokuvia molemmat. Tuollaisiahan me ihmiset loppujen lopuksi olemme, tunteettomia paskoja. Sniisk. Ja vastaväitteet voitte ohjata osoitteeseen... :wink:

terwapiru

28.01.04 klo 00:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Katselin juuri Ringin toistamiseen ja ei voi kun todeta, että kyllä on helkutin pelottava leffa. Ei leffa tietenkään yhtä hyytävä ollut kuin ensimmäisellä kerralla leffateatterissa, mutta enpä voi väittää, ettenkö väristyksiltä olisi välttynyt tälläkään kertaa. En voi edelleenkään kuin ihmetellä ihmisiä, jotka eivät muka saa tästä leffasta mitään irti.

28.01.04 klo 01:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

kumpi ring amerikan vai japanin :? . tämä on mielipiteeni, amerikan ring luottaa sokki tehosteisiin japanin tunnelmaan. valintani on amerikan versio. voitteko uskoa japanin ring trilogia julkaistiin anttilassa. minusta ring o on parenpi kuin ring 1. ring kakkosta en ole nähnyt joten en kommentoi sitä.

iskela

28.01.04 klo 09:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Aikoinaan pelotti ihan perkuleesti kattoa Liftari (pääosassa Rutger Hauer).

terwapiru

28.01.04 klo 11:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

pera p06 kirjoitti:

kumpi ring amerikan vai japanin :?

Jenkkilästähän tuo, sanoohan sen jo nimikin (vrt. Ring-Ringu).

Low Rider

28.01.04 klo 11:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

minä en pitänyt ringiä niin erikoisena kokemuksena.Olihan siinä jänniä kohtia,mutta kun sitä oli taas hehkutettu liikaa ja kokemus jä sitten hieman latteaksi.Perus kauhuelokuva eikä tuo kauhugenreen mitään uutta. :wink:

iskela

28.01.04 klo 14:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jotkut Ring:n kohtaukset olivat aika "ahdistavia", mutta enimmäkseen tympi...

Ale

28.01.04 klo 17:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

Muistin just yhen toisenni iha helevetin pelottavan leffan: Sings. Katoin leffassa ja ei perkele ku melekeen lähin kotio ku pelotti! On se Shyamalani älynnä kyllä kertaheitolla, jotta mikä on pelottavaa. Uhvot tepustelee pihalla ja kuistilla eikä niistä nää hyvällä säkällä ku varjoja. Lopetus oli tyhmä ja syö pisteitä, mutta silti se oli hyvä leffa.

28.01.04 klo 18:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Muistin just yhen toisenni iha helevetin pelottavan leffan: Sings.

olitko sarkastinen? ihan hyvä leffa mutta ei pelottava. on raja mitä pystyy katsomaan. ja eri ihmisille pelkkä tunnelma on liikaa vaikka porukkaa ei laiteta näyttävästi kylmäksi.

Ale

28.01.04 klo 19:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Muistin just yhen toisenni iha helevetin pelottavan leffan: Sings.

En helvetissä ollut sarkastinen. Se on just se tunnelma joka saa ainakin mun maun mukaan leffan pelottavaksi.

Jakke 29
1934 viestiä

28.01.04 klo 23:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Muistin just yhen toisenni iha helevetin pelottavan leffan: Sings.

Kyllä minustakin Sings oli pelottava.Välillä jopa uskomattoman pelottava!

29.01.04 klo 01:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Muistin just yhen toisenni iha helevetin pelottavan leffan: Sings.

onko kyse tästä leffasta http://us.imdb.com/title/tt0286106/ . vai olenko väärässä leffassa jos olen sori sekaannusta. jos en ole väärässä pysyn kannassani

Low Rider

29.01.04 klo 10:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ale kirjoitti:

Tuosta voi jo jotain päätellä että kyllähän siitä Shyamalanin Signsistä on kyse. :roll:

29.01.04 klo 16:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

siitähän oli kyse miten sama leffa on toisista pelottava ja toisista ei. joillakin on niin ettei pelkkä tunnelma riitä vaan vaatii asian näyttämisen

31.01.04 klo 20:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nyt en kyllä oikein ymmärrä tätäkään kiistaa. Eikö kauhuleffoissa ole nimenomaan se tunnelma joka pelottaa niin maan perkuleesti? Toki Splatter herättää inhoa mutta harvemmin pelkoa. Lainatakseni Hitchcockia: "Ei laukauksessa ole mitään pelottavaa, vaan sen odottamisessa". Noinhan se juuri on. Siinä syy miksen itse pidä kauhuna esim. jotain avuttomia Splatter-pläjäyksiä. Minun mielestäni itse asiassa Tohtori Outolempi on yksi pelottavimmista leffoista mitä olen koskaan nähnyt. Kirkkaasti.

Viisas

31.01.04 klo 21:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

John Lennonjohto kirjoitti:

Minä sitten kun en näe Outolemmessä mitään pelottavaa :). En silti splatterissakaan.