Teenage Mutant Ninja Turtles (2014)

Foorumin päävalikkoonLeffat yleisesti › Teenage Mutant Ninja Turtles (2014)

10.05.13 klo 17:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

No niin. Tästä aiheesta voidaan taistella vielä ainakin vuoden päivät, sillä kyseinen filkka on vasta kuvausvaiheessa. Turtlesit tulee taas. Jee. Kyseinen tuotos on jälleen Michael Bayn Platinum Dunes-yhtiön tuotoksia, joka on siis erikoistunut varsinkin kauhu-elokuvien re-make-tehtailuun ja tuonut markkinoille enemmän ja vähemmän menestynyttä leffaa.

Ohjaajana toimii CGI-pitoisiin elokuviin viime vuosina erikoistunut Jonathan Liebesmann. Näyttelijäkiinnityksiä on tehty jo jokusia, tunnetuimpana jokaisen teinin märkä uni Megan Fox. Mestari Tikkuna nähdään lyhytkasvuinen Danny Woodburn.

Alkuperäisiin ja uskollisiin Turtles-faneihin kuuluvana en ole elokuvasta niinkään innostunut, vaan oikeastaan päinvastoin. Uuden ikäpolven kilpikonnat ovat nykypäivän standardien mukaisia, eli kuten kuvasta näkee, yltäpäältä CGI:tä. Eihän tuo nyt silti minään yllätyksenä tullut.

Kurt

10.05.13 klo 18:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

vallu_87 kirjoitti:

Silppurina nähdään (Häh?) lyhytkasvuinen Danny Woodburn.

Splinter = Mestari Tikku, Shredder = Silppuri. Eli Mr. Woodburn tullaan näkemään Tikun roolissa.

10.05.13 klo 19:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

No näinhän se menikin. Muutin tuon nyt. Varsinainen tosifani =)

10.05.13 klo 19:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tästä tosiaan on ollut paljon kaiken maailman faniskandaaleja juonen ja alkuperän suhteen, mutta itse jonkin sortin isona fanina odotan silti leffaa innoissani. Kuulemma kamppailuihin yritetään panostaa, mutta jotkut lähteet tai leffan tekijät on menny hieman liioittelemaan, jos ovat yrittämässä ottaa mm. The Raidista mallia. Loppujen lopuksi Transformersin tyylinen tuotos ehkä tiedossa, joten kamppailut tuskin on niin väkivaltaisia.

Jos nyt kaikki ainekset on kohdillaan, eikä lähdetä kovin radikaalisti muuttamaan juonta, niin ihan ok tästä leffasta pitäisi tulla.

DarkestStar

10.05.13 klo 23:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

Voi *%¤#¤%#¤%#¤%##¤! Oikein pelottaa kuinka järjettön turtles-raiskaus tästä Bayn leffasta tuleekaan.

Jampe_69

11.05.13 klo 10:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

William Fichtner ja Will Arnett on myös liittynyt elokuvaan ja esittävät huhujen mukaan pahiksia Krangia ja Silppuria. Sinänsä mielenkiintoista nähdä miten Krang toteutetaan tälläisessä elokuvassa, onko se jälleen jokin aivokimppu robotin mahassa vai jokin limahirviö?. Myös ulottuvuus-x:ssä tullaan ennkotietojen mukaan käymään tässä elokuvassa. Beebob ja Rockstedy mukaan ehdottomasti. Kyllä vanhaa Turtlesin ystävää aina uusi elokuva kiinnostaa, mutta pidetään nyt odotukset kuitenkin hiilihapoilla.

11.05.13 klo 10:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olin lukevinani jostain, että Will Arnett olisi Casey Jones. Noh, sitten sen näkee. Fichtner on kyllä ihan asiansa osaava ukko. Vaikka suunnittelenkin Michael Bayn murhaa, kyllä tämä varmaan jossain kohtaa katottua tulee.

11.05.13 klo 13:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

Will Arnett on Vernon Fenwick. [www.superherohype.com] Fichtnerin roolista ei ole vielä mitään tietoa, mutta veikkaan ettei mies ainakaan esitä Silppuria. Krangina mies voisi olla erinomainen.

14.05.13 klo 20:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ritchson kertoo ainakin elokuvasta pelkkää hyvää ja lupailee toiminnan olevan myös katsomisen arvoista. http://www.youtube.com/watch?v=jxfs5tYuyiI

14.05.13 klo 22:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

kerpele kirjoitti:

Eli nyt sekoitellaan 80-luvun animaatiosarjasta/90-luvun leffoista juonen tynkää. Ainakin Fichtnerin on huhuttu esittävän jotain ikonista Turtles pahista, jota kaikki veikkaa olevan juurikin Silppuri. Krang olis osittain mukava nähdä, mutta mielummin tämän reboot sarjakuvan tapaisena roistona.

VierasTalo

14.05.13 klo 23:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Fichtner Cudley the Cowlickiksi!

Maximus

15.05.13 klo 00:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kiva nähdä Fitchneriäkin tässä elokuvassa. Mies on jo kauan lukeutunut lempinäyttelijöiteni listalle, vaikka usein esiintyykin melko pienissä rooleissa, hänen suorituksensa lupaa lähes aina viihdyttävää ja toimivaa settiä. Mutta tosiaan, mikäli Fitchneriä ei nähdä Silppurin roolissa niin toivoisin ko. rooliin Ken Watanabea. Mies olisi kuin ilmetty Silppuri.

01.06.13 klo 02:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Daniel Bernhardt on nähtävästi leffassa mukana jalkaninjana, joten yksi askel lähempänä hyvää toimintaa.. ainakin hetkellisesti. http://www.comicbookmovie...nja_turtles/news/?a=78955

Toinen kohtuullinen askel on se että Jonathan Eusebio vastaa kamppailukoreografiasta. Löytyy miehen meriittilistalta muutama hyvin toteutettuja kamppailuja, kuten Ninja Assassinissa.

esimies

02.06.13 klo 17:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Rukouksiimme on vastattu! TMNT-figuurit ovat vihdoin rantautuneet Suomeen!
Olin eilen maakuntamatkalla Päijät-Hämeessä. Seurueemme poikkesi Heinolan Citymarkettiin hakemaan evästä ja minä tietenkin livahdin leluosastolle. Voitte vain kuvitella pikkupoikamaisen innostukseni, kun bongasin TMNT-figuurit omassa tyylikäässä hyllykössään.

Ostin tietenkin kaikki neljä kilpparia á 14,90 euroa. Nämähän ovat aivan perkeleen tyylikkäitä ja näistä saa irti useita hienoja poseerauksia. Ainoa miinus tulee siitä, että kilppareiden aseita ei ole sen kummemmin maalattu. Toki näppärä kaveri voi maalata nuo aseet itse.

Jos nyt joku TMNT-fani vielä empii, että haluaako sijoittaa yhteensä 60 euroa näihin neljään figuuriin, niin tässäpä tällainen informatiivinen videoarvostelu.

02.06.13 klo 21:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

Komeita figuureja, vaikka maalaamattomat aseet vähän häiritsevätkin. Tyyliltään nuo ovat kuitenkin todella jees, pitäis tutustua kunnolla siihen Jenkeissä Nickelodeonilla pyörivään tv-sarjaan johon figuurit perustuvat.
Omasta hyllystäni sen sijaan löytyy (melkein) koko setti NECA:n sarjiskilpparifiguureita. Vielä pitäs April hommata jostain.

Kaikki Theodore Rex -fanit kiljuvat varmasti riemusta, sillä Whoopi Goldberg on mukana leffassa. Nainen esittää April O'Neilin ja Vernon Fenwickin pomoa Bernadette Thompsonia. Kasarisarjassahan ko. hahmo oli mies, mutta väliäkös tuolla.

03.06.13 klo 22:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kaveri osti nuo samaiset NECAt, olivat kuulemma aika arvokkaita. Ehkä joskus nekin rantautuu omaan hyllyyn. Uusi TMNT-sarja on aika hyvä, loppupeleissä samanlainen mitä 80-luvun sarja, mutta ei niin lapsellinen. Nähtävästi sitä vanhaa sarjaa nyt kovasti yritetään tuoda esille uudella tavalla mikä nyt ei sinänsä ole kovin huono idea.

Karkea juonikin on rantautunut IMDb-sivulle, joka kuulostaa karkeasti Independence Dayltä. Nyt vain kilpikonnat nousee suojelemaan Maata.

04.06.13 klo 02:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ei nuo itseasiassa edes maksa kovin paljoa, jos on valmis tyytymään ns. piraattiversoihin. "Viralliset" figuurit ovat normaalissa bubble-pakkauksessa ja maksavat hunajaa, mutta Kiinassa, oletettavasti ilman voimassa olevaa lisenssiä tehdyt ja putkilopakkauksessa olevat figuurit saa jollain 17 dollarilla kipale. Kummatkin figuurit on kuitenkin tehty samoilla muoteilla, varmaankin samassa tehtaassa eli mitään älyttömän isoja eroja ei pitäis olla. Eri foorumeilta oon lukenut miten joidenkin ostamat piraattikilpparit ovat vähän väärän sävyisiä tai huolimattomasti maalattu, mutta mulla on käynyt kaiketi ihan hyvä tuuri ja omat figuurini ovat varsin esittelykelpoisia. Tuubikilppareilla ei ole mukana heittotähtiä yms. sälää mitä bubble-pakkauksissa on, mutta ainakin musta nuo tuubit ovat ihan asiallisen näköisiä hyllyssä.

Vertailuvideo [www.youtube.com]

22.06.13 klo 14:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Fichtner on nyt virallisesti varmistettu Silppurin rooliin. Tätä voin jopa minäkin pitää hyvänä uutisena.

DarkestStar

23.06.13 klo 20:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Paska tästä tulee, sitä ei mikään estä. Katson silti.

Joginen

28.06.13 klo 01:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pienimuotoisena Turtles fanina odotan tätä leffaa kyllä ihan mielenkiinnolla. Tähän asti mitä olen lukenut tietoja tästä, niin ihan lupaavalta tämä ainakin toistaiseksi vaikuttaa, varsinkin jos saadaan edes jotain nostalgisia rippeitä mukaan niistä vanhan kunnon 80-90 luvun alun turtleseista kuten nyt esim. jo aiemmin täällä mainitut Rocksteady ja Bepop.