Bond Pahikset

Foorumin päävalikkoonLeffat yleisesti › Bond Pahikset

Kookosbanaani

21.08.09 klo 16:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ernst Stravro Blofeld on huippu! Samoin myös Jaws, tohtori No ja Auric Goldfinger.

Näyttelijöistä parhaat ovat Donald Pleasence, Telly Savalas, Gert Fröbe jne.

hebbu

16.04.10 klo 17:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

blofeld esintyy myös leffassa diamonds are forever.

Plaine6264

03.08.15 klo 18:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

tässä parhaat bond pahikset.

1. frank sanches. (realistisimpia, kovimpia ja väkivaltaisimpia bond pahiksia. todellinen kovis.)
2. kananga. (samaa kun edellinen. muutenkin live and, let diessa on pahimmat pahikset.)
3. emilio largo. (väkivaltasin, kovin ja parhain bond pahis 60-luvulta.)
4. blofeld. (yks, ikimuistettavimpia pahiksia.)
5. en muista mutta se joka oli siin 2008 vuoden bond leffas pääpahiksena.

Pelimies

04.08.15 klo 05:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tässäpä parhaat Jaska Bönde-rosvot mun mielestä.

1. Jaws( Legenda)
2.Franz Sannchez( Tylyin ja armottomin Bond-roisto)
3.Ernest "Kissansilittäjä" Stravo Blofeld( Legenda myöskin ja hauskimman kuoleman kokenut Bond-roisto)

4. Kananga( Ainoa värillinen Bond-roisto ja 2.hauskimman kuoleman kokenut roisto)

5.Scaramanga( Kunnon gentelmannirosvo, jolla persoonallinenn ase,hieno auto ja hassu kääpiösidekick)

6. Max Zorin( Christopher Walkenin tulkitsema hihhuli, täytyykö tarkemmin perustella!)

Että sillen😎

Leffa Timppa

18.02.18 klo 08:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Bond pahiksissa käy niin, että ne kaksi ikimuistoisinta ja parasta ovat kätyreitä. Jaws on jäännyt mieleen rautaisten hampaidensa takia ja Oddjob on kaikella tavalla badass. Esimerkiksi Oddjob on mielestäni Goldfingerissä itse pääpahista mielenkiintoisempi. Toki Auric on hyvä silti. Mahdollisesti paras saattaa olla Ernst Stavro Blofeld ja erityisesti Donald Pleasence esittämänä. Parhaiten näytelty pahis on Mads Mikkelsenin esittämä Le Chiffre. Huonoimmat pahikset ovat nämä tusinapahikset, joiden nimiä ei edes muista.

Walken

06.12.18 klo 13:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Paras on ehdottomasti Max Zorin Kuoleman katseesta. Christopher Walken näyttelee tätä umpihullua hahmoa todella uskottavasti. On tosi siistiä katsella, miten hän lopussa lahtaa useita viattomia alaisiaan ja nauraa ennen kuolemaansa.

Huonoimmat konnat ovat Elliot Carver elokuvasta Huominen ei koskaan kuole, Gustav Graves elokuvasta Kuolema saa odottaa ja Dominic Greene elokuvasta Quantum of Solace. He kaikki ovat tylsyydessään ärsyttäviä.

06.12.18 klo 14:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sean Bean ja se luodin päähän saanut heppuli Brosnanin aikaisesta tuotannosta.

Walken

06.12.18 klo 15:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

barros kirjoitti:

Sean Bean ja se luodin päähän saanut heppuli Brosnanin aikaisesta tuotannosta.

Huonoimmat?