Rupeampa kohta katsomaan...

Foorumin päävalikkoonLeffat yleisesti › Rupeampa kohta katsomaan...

07.08.12 klo 21:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Että jos on rupeamassa katsomaan jotain leffaa niin tänne vaan.

Maximus

08.08.12 klo 00:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itseasiassa tää on ihan hyvä topikki. Pääsee vähän mukaan muiden fiilinkeihin ja nämä katsojat voivat tulla sitten jälkeenpäin kertomaan ensimmäisiä fiiliksiä leffan/sarjan katsottuaan. Saadaan hieman lisää mielenkiintoista keskustelua leffoista. ;)

Itselläni olisi tarkoitus huomenna katsastaa Lostin finaali, mikäli aikataulu sallii. Kaikkien näiden vuosien jälkeen, olen vihdoin päässyt tähän pisteeseen. Aikoinaan puhutuin ja suosituin sarja tulee nyt tiensä päähän omalla kohdallani. Surullista, mutta en silti malta odottaa mitä tuo finaali tuo tullessaan. Tämän jälkeen on varmasti tyhjähkö olo. Kirjoittelen sitten tänne niitä fiiliksiä katsottuani tuon finaalin.

Kurt

08.08.12 klo 01:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ Itsekkin lopettelin Lostin muutama viikko takaperin, katsottuani koko sarjan n. 3 viikossa läpi. Itse finaali ei jättänyt ainakaan itseäni kylmäksi, vaikkei siitä todellakaan kaikki pitänyt. Lost on kuitenkin aivan omiaan, ja sai mielestäni ansaitsemansa lopun, joka nitoo koko sarjan hienosti yhteen.

Vähemmän on tullut katsottua viime aikoina leffoja, sen sijaan sarjoista seuraan tällä hetkellä erinomaista Breaking Badia, Spartacus: Gods of the Arena minisarjaa sekä Sopranosta. Näissä ainakin riittää katsomista yllin kyllin joka illlalle (ja yölle), tosin ylihuomenna alkavat koulut, joten leffojen/sarjojen katselu varmasti vähenee huomattavasti..

08.08.12 klo 02:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

08.08.12 klo 17:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

08.08.12 klo 21:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

Rupeampa katsomaan piakkoin paluu tulevaisuuteen tokaa osaa. Ja on muuten harvoja elokuvia jotka ovat parempia kuin eka osa.

Samalla varmaan napostelen raakaa nuudelia.

Eli on tulossa nautinnollinen ilta!

Maximus

09.08.12 klo 00:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

En oikein tiedä mitä sanoa. Lostin lopetus oli kokonaisuudessaan, hmm. se vain oli ja on ja tulee olemaan. Uskon että tässä on sarja, jonka arvostus nousee ajan myötä. Ikävä tulee sarjaa ja sen hahmoja. Tyhjä olo. Noh, ehkä tässä vähän dramatisoin, mutta viihdyin kuitenkin sarjan parissa kaikki nämä vuodet, vaikka välillä hieman turhauttikin. Suosittelisin kaikkia sinnittelemään sarjan loppuun asti.

Täytyy tässä nyt tulevien päivien aikana mietiskellä itse sarjaa kokonaisuudessaan, lueskella mielipiteitä ja teorioita. Hieno sarja kokonaisuudessaan. Rakastettavia ja ikimuistoisia hahmoja, sekä tapahtumia täynnä.

09.08.12 klo 01:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

09.08.12 klo 16:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kohta on tulossa pitkä automatka Saimaalle ja katson kannettavasta DVD soittimesta Robert DeNiron "1900". Odotukset ovat varsin korkealla. Toivottavasti en pety!

Pupuankka

10.08.12 klo 09:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

ossjuh kirjoitti:

Itellä on joku fiksaatio tällä hetkellä Robert De Niroon. Katsoin pitkästä aikaa "Taksikuskin", sen jälkeen oli vuorossa "Kuin raivo härkä" ja "Heat" ja kohta vois laittaa "Kauriinmetsästäjän" pyörimään.

omarakas

11.08.12 klo 14:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Äsken meni soittimeen sisään Pier Paolo Pasolinin Tuhat ja yksi yötä. Saapahan nähdä jaksaako pyöriä loppuun asti, kun kirjaston DVD:ssä on taas vaihteeks naarmuja...

11.08.12 klo 16:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

kurkkuharja

12.08.12 klo 03:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

...tähtiä.

edit. oliks tää viesti lentävä kalakukko?

14.08.12 klo 18:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

No ei tultu katsottua loppuun, mutta se ei johtunut elokuvan pituudesta vaan siitä että se ei oikein sopinut minun ikäisilleni. Nooh, sitten muutaman vuoden päästä.

Ja kohta katsotaan sitten vielä se Paluu tulevaisuuten 3. Mukanani popkornia ja hattaraa.

19.08.12 klo 03:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

Grinch

19.08.12 klo 03:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Näin "päivän" päätteeksi voisi katsoa vielä ilman arvosanoja olevan Perilin. Trilleriä luvassa ja varmaan iskee hyvin tähän mielentilaan.

Jampe_69

20.08.12 klo 12:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tuli käytyä filmtownissa ja mukaan lähti pari uutuutta. Iltaa odotelessa.

Silent House (2012)
Kuulemma tunnelmallinen trilleri nuoresta tytöstä jonkun psykon kanssa kodissaan. Loppu ylläri on kuulemma tyhmä tai hemmetin tyylikäs.

Nälkäpeli (2012)
En ole romaania lukenut, mutta pari kaveria on kehunut kovasti. Woody Harrelson on kuulemma kovassa vedossa.

22.08.12 klo 20:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Rupeankahtomaan 007-ja-kultainen-silma odotukst varsin korkealla (uusien Bondien mittsuhteissa)

vallu_87

22.08.12 klo 21:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tänään pamahti postiluukusta The Raid: Redemption. Katselukokemus on siinä mielessä erikoisen odottava, sillä en ole nähnyt traileria tai klippiäkään elokuvasta. Odotan paljon verta ja Martial-arts actionia.

Mr. Pink

22.08.12 klo 22:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ajattelin katsoa Sofia Coppolan ohjaaman Somewhere:n. Minun on tehnyt mieli katsoa tämä jo jonkun aikaa, mutta eilen löysin tämän onneksi kirjastosta, joten on mukavaa vihdoinkin päästä katsomaan se. Odotuksia ei kuitenkaan erityisemmin löydy, vaikka Coppolan aikaisempi Lost in Translation on todella upea elokuva, joka tuppaa paranemaan jokaisella katselukerralla.

Ja tämän jälkeen voisin vielä mahdollisesti katsella jotain muutakin, The Hurt Locker:in bluray löytyi myös kirjastosta, joten olisi ehkä sekin jo korkea aika katsastaa. Sitäkään kohtaan ei kyllä erityisemmin odotuksia löydy.