Virallinen teatterileffojen arvostelukisa 2012

Foorumin päävalikkoonLeffat yleisesti › Virallinen teatterileffojen arvostelukisa 2012

Masu

06.12.12 klo 11:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

arska kirjoitti:

Ensimmäinen arvostelu kustakin teatterileffasta saa kuitenkin eniten näkyvyyttä kun se nostetaan viikkokirjeeseen sekä Facebookiinkin. Sillä on paremmat mahdollisuudet.

Selkis. Tämä on varmaankin se syy, miksi X-tyyppi minut päihitti. Silti mielestäni tykittäjiltä, tähtääjiltä jne. pitäisi evätä etuoikeudet ohittaa arvostelujen hyväksymisjono skaban aikana, jotta reilun pelin henki säilyisi ja taviskäyttäjilläkin olisi vähän mahkuja olla se ensimmäinen arvostelu jostakin teatterileffasta. Sen sijaan moderaattorit ja ylläpitäjät voisivat kisan aikana päästellä arvosteluja tarkastusten läpi, mutta ymmärrän, että hommat tietenkin lisääntyisivät heillä entisestään. Kunnon ratkaisua ei vielä juolahda mieleeni, mutta nykyinen menettely on ja pysyy kuitenkin epäreiluna.

10.12.12 klo 11:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

Imaginaerum/Söpö/+7
Juoppohullun päiväkirja/Viljami/+3
Killing them softly/Andy/+7
Looper/Andy+8

Näitä lippujahan jaetaan joka kuukasi 10 kpl, joten eikö noita voittajia pitäisi olla Marraskuulta enemmän. Esimerkiksi kirjoittamani Takaisin pelissä arvostelu sai yhden plussan, ja se on teatterileffa, mutten kuitenkaan voittanut mitään? Pitäisikö plussia vai olla enemmän, kuin yksi?

10.12.12 klo 20:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olin lukevinani että olet katsonut elokuvan kotona, joten en uskaltanut laittaa sitä voittajien joukkoon vaikka toki plussakin näytti olevan. Tämän kilpailun voittajat valitaan luullakseni vain teatterissa katsotuista elokuvista. Mutta arskahan tuon homman paremmin tietää sanoa. Toivotaan, että homma selviää ennenn lippujen postitusta.

jigsawman

10.12.12 klo 20:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

vallu_87 kirjoitti:

Teatterissa olen tuon tosiaan katsonut, mutta olen näköjään vahingossa laittanut että kotona. Sama virhe on tietääkseni käynyt parilla muullakin, joten lieneekö se sittenkin tekninen ongelma?

29.12.12 klo 14:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lippuja lähtee postissa taas. Muutamalle pistetty osoitekysely. Jigsawmanin protesti hyväksytty. Hankalala sanoa mitä tuossa on tapahtunut.

06.01.13 klo 19:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jatkuukos tämä kilpailu vielä tänä vuonnakin?

06.01.13 klo 20:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tämä oli vuoden 2012 kestänyt skaba, ei siis jatketa tänä vuonna. Koitetaan kehitellä jotain muuta kivaa vaihteeksi.

Yksi setti lippuja olisi vielä jakamatta joulukuulta. Haluatko laittaa listan kehiin.

06.01.13 klo 22:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

arska kirjoitti:

Haluatko laittaa listan kehiin.

Joo, pistän huomenissa aamupäivällä kun ajatus kulkee paremmin.

07.01.13 klo 08:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vuoden viimeiset voittajat:

Hobitti-Odottamaton matka +26 / (Raato-A)

2kpl Piin elämä +5 / Luihin ja ytimiin +3 (SuKuNa)

Jack Reacher: Tappajan jäljillä +2 (andy)

2kpl Viisi legendaa +1 / Call Girl +1 (X-tyyppi)

Rakkauden rasvaprosentti +1 (Viljami)

+ jigsawmanin protestilippu marraskuulta elokuvasta Takaisin pelissä +1 , jos ei ole jo saanut.

26.01.13 klo 14:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nämä liput lähtee viikonloppuna matkaan. Yhtä toimitusosoitetta kyselty asianosaiselta sähköpostissa.

Boy From Shadows

30.08.13 klo 11:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

No niin, ei ole kauheasti tullut Tykissä pyörittyä viime aikoina, mutta sen olen huomannut viiden vuoden aikana, että foorumin aktiivisuuden taso on päässyt laskemaan ja arvosteluja ei näytä olevan jonossa ruuhkaksi asti. Joten eiköhän tehdä muutos siihen! Arvostelukisa pystyyn ja Finnkinon leffalippuja jakoon, miksei jotain arvokkaampaakin? Varmasti motivoi kirjoittamaan arvosteluja, ja erityisesti panostamaan niiden laatuun. Yläkulmassa vilkkuu, että facebookissa 20 000 tykkääjää, noh prkl, jos siellä kisaa oikein kunnolla mainostaa ja pitää seurantaa yllä, niin varmasti saadaan uusia tykittäjiä rivistöön. Ennen kaikkea ajatuksena on se, että kisa olisi oikeasti näkyvillä, eikä vain foorumeiden kätköissä. Tämä on vain ajatus, joten mitä mieltä suuremmat herrat, rouvat ja neidit ovat?

06.09.13 klo 09:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

Voidaan mun puolesta vaikka kaikki osallistuvat arvostelijat kerätä KIMPASSA palkinto kasaan (esim. 5€/ukko), jos ei ylläpito ei sponssaa. On siinäkin vähän tiimihenkeä sivuston puolesta.