Koskettavin elokuvatuokiosi

Foorumin päävalikkoonLeffat yleisesti › Koskettavin elokuvatuokiosi

25.09.04 klo 23:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itse koskettavimmat hetket koin elokuvien American history x, I am Sam, sekä Schindler's list kanssa. Jos ei itku tule jossain vaiheessa silmään isollakin miehellä, niin jo nyt on kumma. 8)

Acedia

25.09.04 klo 23:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Population1 kirjoitti:

Minulla ei muistaakseni tullut kyynel silmäkulmaan noita katsellessa, vaikka olenkin melko herkkä. :shock: Tosin keskimmäistä en ole nähnyt, joten pelastus on vielä olemassa.

Pedro

30.09.04 klo 21:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

Muutamia leffoja, kuten American History X ja Man on the Moon on tullut katsottua vähän tippa silmässä, ja ihan hanat auki -osastolle pääsevät Schindlerin Lista, Forrest Gump ja Vihreä Maili. Sen verran kovan jätkän kuorta yritän pitää yllä, että noita leffoja en katso muuten, kuin yksin keskellä yötä. :roll:

J-P

30.09.04 klo 21:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pitkästä aikaa sain käsiini The Good, The Bad and The Ugly:n ja elokuva osoittautui suorastaan jumalaisen hyväksi(viimeksi näin elokuvan yläasteella ja enkä muistanut siitä juurikaan mitään). Minä suorastaan itkin ilosta kun eeppinen,massiivinen ja suorastaan loistava loppukohtaus pamahti käyntiin Ennio Morriconen säestäen taustalla maailman parasta kohtausta ikinä. Se oli tähän mennessä elämäni koskettavin hetki.

Acedia

30.09.04 klo 22:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

J-P kirjoitti:

Ohoh. Hienoa! :)

Kyllähän siinä menee iho kananlihalle.

J-P

01.10.04 klo 20:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Acedia kirjoitti:
J-P kirjoitti:

Ohoh. Hienoa! :)

Kyllähän siinä menee iho kananlihalle.

Niin menee :D . Kaikenlisäksi elokuva on muutenkin tosi hyvä.

01.10.04 klo 20:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ei nyt viime aikoina ole tullut oikein katsottua sellaista leffa, jonka aikana olisi tullut tihrustettua, mutta Night on Earthin Helsinkiepisodissa tuli melkein tippa linssiin. Iho ehti ainakin mennä kananlihalle. Aivan uskomattoman upea elokuva.

Joey

23.01.05 klo 19:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jos Kauriinmetsästäjän loppu ei avaa hanoja ni ei sitte mikään...
"God bless America..."

Mask

23.01.05 klo 19:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Koskettavin elokuvatuokioni taitaa olla Naisen tuoksun katsominen keskellä yötä. Vieläkin elokuva vaikuttaa vaikka on jo monesti katsottu läpi.

conio

23.01.05 klo 19:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nykyään tullut lähinnä katsottua mustaa hjuumoria joten jäänyt nuo koskettavat tuokiot vähemmälle. Kumminkin, Ghost Dog, Virgin Suicides, Unelmien Sielumessu, Kauriinmetsästäjä ja Pedron mainitsema Green Mail ovat antaneet "sen jännän tunteen". Etenkin Ghost Dogin loppu löi minut maan alle ja lujaa.

DonJulzu

24.01.05 klo 15:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vihreä Maili oli minun kohdallani erittäin koskettava tapaus. Kaikki sen katsoneet tietävät miksi.

Nebb

25.01.05 klo 20:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ginga Nagareboshin Ginin Benizakuran kuolinkohtaus. Se musiikki on jotain niin hienoa siinä...
En kuitenkaan itkenyt. Viimeisin itku mitä muistan on ala-asteelta, kun äiti unohti nauhoittaa Die Hard 3:sen. :D

h0x0r

25.01.05 klo 20:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Varmasti kaikkein surullisin katselukokemus oli, kun katselin isäni kanssa The Awakenings nimistä elokuvaa. Surullinen tarina, hyvä ettei kyyneliä tullut.

Muita erityisiä kokemuksia ei nyt tule mieleen. Surulliset hetket vain painuvat parhaiten mieleen.

Steambull

25.01.05 klo 22:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viesti editoitu pois Nebbin korjauksen myötä.

Nebb

25.01.05 klo 22:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Steambull kirjoitti:

Eikö tämä mene hieman spoilailun puolelle?

Anteeksi typeryyteni. Valitan jos nyt jotakin spoilasin. :oops:

Edellistä viestiä muokattu.

Steambull

29.01.05 klo 00:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Omat koskettavimmat hetkeni taitavat suuntautua tuonne Squaren RPG-pelien pariin. Elokuvista... noh, ainakin Star Wars -elokuvat ovat täynnä kohtauksia, jotka saavat suuria muutoksia ihmisen olotilaan. Muistaakseni Shawshank Redemptionin loppu teki aika suuren vaikutuksen, ja tietenkin Lion Kingin ensikatsomisella kohtaus jossa Mufasa kuolee.

Laulunlapsi

04.02.05 klo 15:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tuossa viikko sitten päätin katsoa Kieslowskin värit putkeen ja niin myös tein.En pitänyt kuin yhden ruoka tauon ja kävin tupakalla muutamaan otteeseen.Oli erittäin mielenkiintoin kokemus,tunteet kuohuivat välillä kyynelinä,nauruna,hämmennyksenä ja silmiä hivelevänä kauneutena.Uskomaton elokuva elämys kerrassaan.

Jämä

14.02.05 klo 22:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olen niin pieni vielä, että koskettavimmat elämykseni menevät Disneylle.
Leijonakuningas ja Topi & Tessu. Voi sitä surua ja ikävää... :cry:

Life elokuva oli myös jollain tapaa koskettava. Kun ne oli vielä vanhoja papparaisia eivätkä puhuneet toisilleen ja ne kaikki muut oli jo kuollut. Se elokuva sai tuollaisen vanhanajan vankilan näyttämään mukavalta paikalta.

SpaceCadet1

15.02.05 klo 09:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lentävien tikarien talon loppukohtaus lumisateessa veti kyllä täysin sanattomaksi.

Lutkus

15.02.05 klo 10:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kaikki nostalgiaa uhkuvat wanhat kunnon toimintaleffat 80 -ja 90-luvuilta, sekä myös vakavammalla pohjalla kiikkuvat, ajatuksia herättävät elokuvat. Kunnon tiiliskivistä mainittakoon Deer Hunter, Leon, Bullet in the Head, Shawshank Redemption ja monta muuta. On nuo vaan niin koskettavia tapauksia, monella eri mittarilla katsottuna.