Sairain leffa

Foorumin päävalikkoonLeffat yleisesti › Sairain leffa

Zombie_

29.11.03 klo 17:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Braindead on hauska leffa. Ja toi Bad Taste tosi sairas, että oikee ällöttää...

OneNiceUser
2016 viestiä

26.12.03 klo 22:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ichi The Killer. Hyi hitto, kauhee!! En kyllä kato toista kertaa..

Jakke 29
1934 viestiä

29.12.03 klo 21:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Natural Born Killers on aika sairas.Loistava pätkä!

23.03.04 klo 22:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

No niin, aiheista aihein. Ichi ei minusta ollut hirveän sairas, kylläkin ne jotkut sperma+veri sekoilut oli aika...tietty sekin kun siltä naiselta leikattiin veitsellä ne irti ja...mutta suurin osa Ichi the killerin jutuista oli vaan niin epärealistisia/epäaitoja etteivät ne silleen ällöttäny.
Mutta kun on niitä kannibaali leffoja, niin ne ovat todella sairaita. Se että eläimiä tapetaan jonkun leffan takia on aika paskamaista, joten minun mielestä semmosten elokuvien tekijät saisivat päätyä vehkeistä lipputankoon roikkumaan. Toivottavasti en ikinä näe enää yhtään ihmisen mussutus pätkää.
Joo-o, Jollain leffa festareilla oli suomessa kerran yks K-18 leffa. Toivottavasti en näe siitä enää minuuttikaan. Näin sen trailerin vaan Moon tv:ltä ja se oli todella karmaseva. Sukuelimiä törkittiin huumepiikeillä ja sen minuutin aikana näin kaikilla tavoin halkaistuja ihmisiä.
Yötä...en saa enää omista sanoistanikaan selvää. Parempi mennä ulos jäähtymään... :arrow:

pera p06

24.03.04 klo 20:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

tähän menessä salo eli sodoman 120 päivää. leikkaamaton versio pitää ilman muuta katsoa ei sitä muuten kannata katsoa.
vaikka oli sairas suosittelen katsomaan ja sitten vasta sanoa että on nähnyt sairaan elokuvan.
cat 3 leffojen maininta on liian itsestään selvyys.
onko vain ne sairaan merkin ohittavia ja muualta tulleet sen tapaiset vain epämiellytäviä?.
kuten cannibal etuliitteiset elokuvat. tuo varmaan on siitä kiinni millainen pää on hartioissa kiinni

Gerba

24.03.04 klo 20:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hävettää tunnustaa, mutta joskus teinipoikana näin sellaisen leffan kuin Necromantic. Sen tulen muistamaan loppuelämäni.

JarkkoK

24.03.04 klo 20:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

Gerba kirjoitti:

joskus teinipoikana näin sellaisen leffan kuin Necromantic

Taisinpas itsekin nähdä pätkän tuota... valitettavasti...

24.03.04 klo 22:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

pera p06 kirjoitti:

Joo kyllä sodoman taitaa viedä paikan sairaimpana leffana, mitä nyt muistan. Leffa on viimeksi katsottu pari vuotta sitten ja pitäisi katsoa uudelleen ja tietenkin leikkaamattomana. Mutta mistä saisi pätkän kohtuuhintaan?

24.03.04 klo 22:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ton Sodomanin ohjaaja Pier Paolo Pasolini heitti kummasti henkesä ton leffan jälkeen. Toisaalta kyseessähän oli ihan laatu pätkä, kriitikotkin kehuneet leffaa jälkeenpäin. Tai siis missä se laadun raja menee...

24.03.04 klo 22:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hetkinen sodoman on muuten easykamaa verrattuna tuntemattomiin ranskis, saksa ja italialaisiin pätkiin joissa pelkästään kidutetaan - yleensä naisia. Eikö Mark of the devil tai evil ole sanottu olevan sairain leffa? leffaa en ole nähnyt, enkä varmaan halua nähdä sitä.

Low Rider

24.03.04 klo 22:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Filmer kirjoitti:

Whooa!! :D
Tuleehan se raja jossain vastaan.

24.03.04 klo 22:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

No ainakin tota devilii on parikin osaa. Mitä oon kuullu niin kyseessä on aika kovan tason raiskauspätkää, että ei siinä mielessä hirveästi kiinnosta nähä :? Sinänsä ei nuo Italialaiset elokuvat mieltä silittele, kun niissä on aina jotain katollisia ilotaloluostareita, joiden sisällä "kuhisee". Onhan noita elokuvia...
Tietenkin on niitä oikeita tappoleffoja, joten rajan voisi vetää taas ylemmäs.

24.03.04 klo 22:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hänethän ammuttiin.

24.03.04 klo 22:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

John Lennonjohto kirjoitti:

Hänethän ammuttiin.

Niin ja ruumis löytyi jostain roskakasasta venetsiassa. Tapaus on kuulemani mukaan vieläkin avoin, mutta jotain pedofiliaa oli siihen sidottu mukaan...

[edit] Jäi viel toi Holocuast mikälie vaimaamaan ja katoin sen sitten. Toisaaltahan pätkä oli ihan roskaa. Ne eläintappo jutut kävi vaan jälleen kerran vituttamaan. Se loppu oli ainoo kova sana. Huono leffa, eikä pärjää sille jenkki kannibalismille.

Kaiser

25.03.04 klo 19:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

Täytyy minunkin "kehua" Sodoman 120 päivää siitä, että se onnistui kyllä kuvottamaan minua todella hyvin. Ei se muuten, mutta kaikenlainen ulosteilla leikkiminen on vaan niin oksettavaa. Varsinkin jos se on niin vastenmielisesti kuvattu kuin Sodomassa. Oli siinä toki paljon muutakin sairasta ja ällöttävää. Mutta ihan hyvä leffa se kuitenkin oli, suosittelen (en kuitenkaan heikkohermoisille).

SpaceCadet1

04.04.04 klo 16:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

Minäkin sanoisin että voittaja löytyy japanilaisosastolta; nimeä en perhana muista (ehkä jopa mainittiin yllä?) , mutta leffan juoni meni jotenkin silleen että on joukko japanilaisia, jotka vihan syttyessä synnyttävät ruumistaan kaikennäköisiä aseita (vatsasta ryöpsähtää minigun, oikeasta hauiksesta pumppuhaulikko, jne...). En voinut kuin kattoa pikkupätkän, hyvin kuvottavaa. Muistan pienenä saaneeni myös erinäisiä kouristuksia "The Fly"-uusversiosta (1982, tai jotain). Sai muistaakseni parhaimman maskeerauksen Oscarin jopa. Mutta ehkä nyt isompana voisi katsoa loppuunkin asti.

04.04.04 klo 19:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

SpaceCadet1 kirjoitti:

Luultavasti Tetsuo I tai Tetsuo II: Body Hammer. Mahtavia leffoja. 1 oli enemmän taideleffa, ja muistan kohdan jossa yksi hahmo muodostaa vehkeistään poran, tai jotain tommosta...siitä on kyllä aikaa, mustavalkonen pätkä kaiken lisäksi. 2 olikin sitten jo ihan tyyli. Enemmän tuliaseita ja toimintaa.

04.04.04 klo 21:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Rakr kirjoitti:

1 oli enemmän taideleffa, ja muistan kohdan jossa yksi hahmo muodostaa vehkeistään poran, tai jotain tommosta....

Muistat oikein. Se ukko ottaa poravehkeen ja "rakastelee" mukavasti naisen kanssa. Verta lentelee mukavasti ympäriinsä. Leffa on todella omalaatuinen, suosittelen.

Ale

05.04.04 klo 10:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kuulostaa toi Tetsuo aika helvetin hyvältä. Pakko hankkia joku päivä sekä jatko-osa. Ei ole viime aikoina tullut katsottua mitenkään järin sairasta kamaa. Galigula on kaikesta huolimatta aika rankkaa kamaa. Valitettavasti huono leffa.

Viisas

05.04.04 klo 15:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Voi että kun on tekijöillä ainakin mielikuvitusta ollut... Tosi fiksun olonen leffa taas vaihteeksi tuo "porakoneleffa".