Zatoichi

Foorumin päävalikkoonLeffat yleisesti › Zatoichi

24.04.04 klo 13:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

Onko kenelläkään muulla Zatoichi yksi tämän vuoden must to buy on dvd? Leffa on Takeski Kitanon tähdittämä ja ohjaama samurai elokuva vuodelta 2003, joka on jo ilmestynyt japsiversiona ja kohta ilmestyy r3 honkkariversio. Itselleni tämä on pakko ostos mutta on kenellekään muulle? Onko joku jo mahdollisesti nähnyt kyseisen elokuvan? Jos on niin kertokoon mielipiteensä leffasta!

Ale

24.04.04 klo 15:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kiinnostuin nähtyäni trailerin, mutta sitten kuulin, että tässä lentäisi aika paljon cgi-verta ja kiinnostus lopahti välittömästi.

24.04.04 klo 15:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Cuomi

24.04.04 klo 15:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ale kirjoitti:

Verenlento tuskin on mikään laadun tae.

24.04.04 klo 15:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hana-bi teki niin kovan vaikutuksen, että joskus päätin hankkia kaikki Kitanon ohjaukset hyllyyni, mutta se jäi vain haaveeksi. En ole tehnyt vieläkään mitään asian hyväksi. Kyllähän tuo hieman kiinnostaisi.

Ale

25.04.04 klo 18:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

CGI verta?

Siis tietokoneella tehtyä verta. Eikös sen voi noinkin ilmaista? Ja minä inhoan tietokoneverta! Kyllä goretus tulee hoitaa perinteisin keinoin!

Cuomi hei, mie ainakin pidän kunnon roiskeleffoista.

25.04.04 klo 18:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

En jaksanut odottaa R2 versioon tuloa ja pistin Zatoichin R3 version tilaukseen. Ei maksanut kuin vaivaiset 115 HKD. Odotan innolla tämä tuloa. Kitano rulaa

26.05.04 klo 21:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

Zatoichi oli loistava elokuva mutta cgi:n käyttö meni liiallisuuksiin. Tämä alue ei pysynyt kasassa Kitanon käsissä, eikä hänen olisi saanut pistää käsiään moiseen. Silti hyvä leffa

Rakr

26.05.04 klo 22:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Innostuin tarpeeksi ja imutin trailerit. Sehän on ostettava...tietenkin jostain noista lähistön friikki pleisseistä kunhan se niille saapuu.

Viisas

27.05.04 klo 14:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ei kiinnosta tämä leffa pätkääkään. Muutenkin verileikittelyleffat ovat lapsellisia.

27.05.04 klo 21:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

CGI verta?

Cuomi hei, mie ainakin pidän kunnon roiskeleffoista.

Me täytettiin splatteria kuvatessa kavereiden kanssa vesi-ilmapalloja ruoanlaittoon tarkoitetulla eläimenverellä ja räjäyteltiin niitä... aidon näköistä, eikä tarvitse pelleillä tietokoneiden kanssa! Wuhuu! Mutta kuitenkin, eli Zatoichi on taas aasiasplatteriroiskepätkä?

27.05.04 klo 21:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Raato-A kirjoitti:

eli Zatoichi on taas aasiasplatteriroiskepätkä?

Ei ole. Ei se tarkoita että jos aasialaisessa leffassa lentää verta niin se olisi samantien joku splatteri.

27.05.04 klo 21:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Filmer kirjoitti:
Raato-A kirjoitti:

eli Zatoichi on taas aasiasplatteriroiskepätkä?

Ei, mutta kieltämättä tuosta leffasta saa noiden teidän juttujen perusteella splatterikuvan... eikä splattereissa muuten ole mitään vikaa.

09.08.04 klo 11:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Zatoichi on tulossa Suomen teattereihin 1.10 eli tuttuun tapaan kauheasti myöhässä.

Rakr

09.08.04 klo 11:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jännää, kun tuon dvd:nkin on voinut ostaa jo vaikka mistä ympäri Suomen. Tietenkin ilman suomi subbeja, mutta kuitekin.

Scuzzball

09.08.04 klo 14:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

On muuten parasta samuraiviihdettä pariin kymmeneen vuoteen. Suosittelen kaikille jotka diggailevat samuraileffoja, tai sitten muuten vaan Kitanon tyyliä.

4.5/5

23.08.04 klo 20:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tuossa on jenkkitraileri. Tosin vähän typerästi tehty, koska se kuvaa Zatoichia enemmän toimintapainoitteiseksi.
Muistakaa, että Zatoichi saapuu Suomen teattereihin 1.10.
Leffa löytyy jo japsijulkaisuna, hk-julkaisuna ja brittijulkaisuna.

nikoz

23.08.04 klo 21:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Filmer kirjoitti:

Muistakaa, että Zatoichi saapuu Suomen teattereihin 1.10.
Leffa löytyy jo japsijulkaisuna, hk-julkaisuna ja brittijulkaisuna.

innolla odotan että leffa tulee teatteriin... :!:

25.09.04 klo 23:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mitä pirun väliä sillä onko veri tehty koneella vai perinteisemmin keinoin. Itse kanssa pidän vanhasta "shogun assassin" tyylisestä verenvuodatuksesta paljon enemmän, mutta nyt eletään 2000-lukua. Totta, että verivanat ja lentävät kädet oli tehty tietokoneella, mutta se ei ainakaan mun elokuvanautintoani pilannut. Päinvastoin mun silmääni ne verisuihkut näytti mielettömän siistiltä. Kyllä saa olla niukkakatseinen ihminen jos sen takia jättää elokuvan katsomatta, että verisuihkut on tietokoneella tehty. Sekö muka on elokuvan keskipiste ja perimmäinen tarkoitus. Itsellä löytyy Takeshin ohjaamista/näyttelemistä pätkistä
Hana-bi, Violent cop, Sonatine, Zatoichi, Brother sekä Battle Royale. Ja nyt odotan innolla Takeshi Miiken ja Takashi Kitanon yhdessä hoitamaa leffaa Izo. Zatoichia suosittelen Takeshi faneille ehdottomasti, CGI verestä huolimatta !

Scuzzball

26.09.04 klo 05:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kun nyt tosta verestä on niin kauhea ilmiö tullut tämän leffan yhteydessä, niin keskustellaan ihmeessä lisää aiheesta. Mun mielestä todellakin tuo ruma cgi-veri laski leffan miekkamättö-kohtausten hienoutta, väitän että perinteinen Lone Wolf & Cub-tyylinen (huom ei missään nimessä saa sanoa Shogun Assasin-tyylinen) olis ollut paljon tyylikkäämpi. Ja vaikka elettäis 5000-lukua niin miksei ruman cgi:n sijaan voitais käyttää perinteisiä menetelmiä? Onneksi Zatoichi ei kuitenkaan perustu tuohon verenlennätykseen, muuten ei montaa pistettä heruisi. Siitä huolimatta Beatin toiseksi paras leffa.