Mikäs on useimmin katsomasi leffa?

Foorumin päävalikkoonLeffat yleisesti › Mikäs on useimmin katsomasi leffa?

Scuzzball

26.06.04 klo 06:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nyt lähiaikoina on tullut katseltua useita kertoja 2001: avaruusseikkailua sekä Heroa (Jet Li). Molemmat ainakin 3 kertaa kuukauden aikana, mielestäni se on suht paljon. Joskus "nuorempana" tuli tota ensimmäistä Star Wars trilogiaa katsottua jatkuvalla syötöllä, olivat silloin piirrettyjen ohella ainoat leffat joita talosta löytyi.

gggolem

16.07.04 klo 18:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

KELLOPELIAPPELSIINI.

katton tän vähintään kerran viikossa. Älkää kysykö...

SpaceCadet1

16.07.04 klo 18:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Reservoir Dogs on huonon laskupääni mukaan tullut katottua ainakin 7 kertaa....

Sitten on vielä mainio Life of Brian ja hyytävä The Thing (3-4 kertaa molemmat).

edit: ehei, nyt se leffa muistuikin; Jerry Lewisin hervottoman hauska Dr. Jerry & Mr. Hyde on tullut katottua ainakin tsiljoona kertaa! :D

16.07.04 klo 19:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nuo Star Warsit olen minäkin lukemattoman monta kertaa katsonut sekä myös kaikki terminaattorit.

Migelo

16.07.04 klo 19:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tämmönen on tainnu jäädä viel vastaamatta:

Kummisetä - väh. 5 kertaa
Kummeli Stories - väh. 7 kertaa
Kummeli Kultakuume - väh. 10 kertaa
Pitkä kuuma kesä - väh 5 kertaa :D
Ace Venturat - väh. 5 kertaa kummatkin
Leijonakuningas - väh. 15 kertaa

Noi nyt tuli ekana mieleen. Leijonakuningas oli pienenä mun suosikkipiirretty (ja on vieläkin) ja se tuli katottua sillon melkein joka välissä.

16.07.04 klo 19:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Migelo kirjoitti:

Kummeli Stories

No höhlä! Unohdin kokonaan tuon, olen tuonkin Kummelin katsonut jo pienestä pitäen monta kertaa enkä ole vieläkään kyllästynyt :)

mp40

16.07.04 klo 20:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Forrest Gump on tullu katottua n.kuusi kertaa.

Ale

16.07.04 klo 20:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

T2 ja Bad Taste taitavat olla ne leffat mitä on tässä eniten tullut tuijoteltua. Semmoset 15 kertaa kummatkin (T2 varmaan useammankin kerran). Arvatenkin First Blood 1 ja 2 on katottu monen monta kertaa samoin kuin Die Hard ja monet muut.

Arsi T. Elokolikko

17.07.04 klo 04:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jurassic Park on tullut katsottua n. 11-15 kertaa, ja toisena lienee sitten Fight Club kuudella katsomiskerralla.

17.07.04 klo 08:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hmmm... Myös Kubrickin Hohto on aika useasti katsastettu filmi, ainakin 8 kertaa olen sen katsonut.

DELETED

22.10.04 klo 17:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

DELETED

Pedro

22.10.04 klo 18:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Robin Hood: Sankarit sukkahousuissa on tullut katsottua luultavasti noin 15-20 kertaa, ja kaikki Rockyt ja Brosnania edeltävät Bondit myös lukemattomia kertoja.

Voiton saattaisi silti viedä Disneyn Robin Hood -leffa, jonka katsoin joskus 5-vuotiaana naapurissa päivähoidossa ollessani muistaakseni melkein päivittäin, ja viime vuonnakin muutamaan otteeseen, kun sain sen kaverilta lainaan. Jälleennäkeminen oli tunteellinen hetki. :)

23.10.04 klo 00:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jurassic Parkin oon nähny jotain 25 kertaa.
Nuijan ja tosinuijan ehkä 30 kertaa.
Päiväni murmelina joku 15 kertaa.
Pulp Fictionin ehkä 10 kertaa.
Matrix 15 kertaa
Wayne's world 20 kertaa
Vauhdilla chicagoon 10 kertaa.
Forrest Gump 10 kertaa.
Star warsit 20 kertaa
Predator 10 kertaa
Aliens - paluu 15 kertaa
Predator 15 kertaa
Reservoir dogs joku 8 kertaa
Crow 10 kertaa

Mulla on tapana aina jos ei keksi mitä kattois ni aina katon noista jonkun.

Scuzzball

23.10.04 klo 19:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pidemmältä ajalta ehkä noita Tähtien Sota VHS:iä (täysin alkuperäiset btw.) on kulutettu nauhurissa ehkä eniten, veikkaisin että koko trilogia on sellaset 20 kertaa kateltu, ottaen huomioon että ne on omistettu varmaan koko elämäni ajan. DVD-puolelta aktiivisessa käytössä lyhyestä omistusajasta huolimatta on ollut Seitsemän Samuraita (10+ krt.), Oldboy (yli 5 krt.) ja 2001: A Space Odyssey (yli 5krt.).

Laulunlapsi

4.Pulp Fiction(5 kertaa)
5.Seitsämän samuraita(4 kertaa)
6.2001 avaruusseikkailu(4 kertaa)
7.Kummisetä1,2,3 (3 kertaa)

2 kertaa katsomiani leffoja on niin paljon etten viitsi niitä luetella.

27.10.04 klo 17:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olen aikaisemmin jo tainnut kirjoittaa tänne, mutta lisäilen aikaisempien leffojen lisäksi vielä:

Poliisiopisto n. 10 kertaa
Perhe on paras n. 5 kertaa
Jurassic Park n. 5 kertaa

Parin ja kolmen kierroksen leffoja on aika monia, mutta jostain syystä minulle riittää useimmiten yksi katselukierros per leffa, mutt joitain erikoistapauksiakin on tullut vastaan. Useimmiiten kevyttä komediaa jaksaa enemmän katsoa uudestaan, kuin mahtileffoja.

eljas

27.10.04 klo 21:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

Taitaa Terminator 2 ja Takaa-ajettu molemmat pyöriä kahdenkymmenen paremmalla (eli isommalla) puolella. Kaipa se Matrix tulee sitten kolmosena jollain 10-15 kerralla.

Misaele
2016 viestiä

10.03.05 klo 09:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

En nykyään katso samoja leffoja läheskään niin usein kuin nuorempana. Joskus 10-14 -vuotiaana tuli katsottua samoja pätkiä ihan hulluna. Tyyliin Krokotiilimies 1&2, Paluu Tulevaisuuteen -trilogia, Star Wars -trilogia, Tyttö yli laidan, Kuin lintu langalla, James Bondit, Takaa-ajettu ym. ym. Olen monet noista katsonut varmasti 10-15 kertaa.

Nykyään useimmin katsomani leffat yltävät hädin tuskin viiteen katselukertaan. Tällaisia ovat mm. Tarantinot, Fincherin Se7en ja Fight Club pari mainitakseni.

Scarface

10.03.05 klo 10:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Varmasti joku naperona katottu Disney piirretty. Peter pan ainakin katsottiin 4 kertaa putkeen joskus 6 vuotiaana.

Low Rider

10.03.05 klo 10:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

g-sport kirjoitti:

Joskus 10-14 -vuotiaana tuli katsottua samoja pätkiä ihan hulluna.

Tuo on muuten erittäin totta. Varsinkin nuo mainitsemasi + Indiana Jonesit (nykyään katsottaessa muistaa lähes kaikki repliikit ulkoa), Mestarit -elokuvat (jääkiekkopelleilyä) ja tietysti Samu Sirkan joulutervehdys ynnä Lumiukko.