Dark Label - Sarja

Frontiers
Black Wateri
KM 31
Inside

Mitä mieltä Olette olleet sarjan elokuvista ??
Itse olen noista kattonut Tyttö kellarissa, the gravedancers, hatched, frontiers ja unrestin . oikeastaan kaikki noista ovat olleet todella huonoja!!!! Tulee aivan "breathing room" mieleen:)

Varsinkin tämä tyttö kellarissa : pakko myöntää että on ilmestynyt viimein elokuva jossa ei ole onnistuttu missään asiassa.... Ei naurattanut ei itkettäny ei mitään..... en edes hämmentynyt :)

Mutta kertokaa mitä mieltä te ootte näistä pätkistä mieltä ???

kalastaja774

05.05.10 klo 01:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Omasta mielestäni ranskalaiset leffat Frontiers ja Inside toimivat parhaiten. Ja kummassakin lyötiin niin yli että kirskuu :D amerikkalaiset olivat ehdottomasti tämän boksin huonoimpia. Huhhuh. Vaikka onhan meillä tietysti aina Ulli Lowell ja Tyttö kellarissa. Edes jalka murtuneena ei ole puolitoista tuntia kulunut yhtä hitaasti :D
onko jollakulla kokemuksia Dark label 2 boksista? se kun puuttuu hyllystä.

05.05.10 klo 02:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Molemmat boksit löytyvät ja ensimmäisestä pulitinkin hetkellisestä mielialahäiriöstä johtuen 30 euroa. Nyt kyllä hieman ottaa pattiin, siinä kun ei oikeasti tunnu olevan hyvää kuin Inside ja Frontieres, ja nekin keskinkertaisia (tai ainakin Inside, Frontieres on rewatchaamatta, mutta pojot varmasti tippuisivat roimasti).

Tuosta kakkosboksista onneksi maksoin hieman päälle euron, joten se ei sinänsä haittaa. Siinäkään ei taida hyvää juurikaan olla muuta kuin tuo End of the Line, joka on hyvällä tarinalla varustettu selviämiskauhu. Esimerkiksi boksin Strippers vs. Zombies on aivan käsittämättömän huonoa katsottavaa. Ja The Tomb... Sen jälkeen ajatuskin Lommelin lisäkatselusta tekee olon huonoksi.

Molemmat siis samantasoista paskaa, että nuo ainoat hyvät saa jostain alelaarista parilla eurolla. Ei tarvitse tuhlata arvokasta hyllytilaa ja rahaa tuohon, ellei sitten juurikin jollain kakosella saa koko seasonia.

05.05.10 klo 17:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Dark Label-sarjasta tuli eilen nähtyä kammottava Shrooms-elokuva. Käsittämättömän surkeaa puolen tähden kamaahan tuo oli, eikä pahemmin houkuta tutustumaan muihinkaan sarjan tekeleisiin, vaikka hinta joskus halpa olisikin. Näemmä Frontieres ja Inside ovat ainoat suositeltavat pätkät tästä sarjasta?

VierasTalo

05.05.10 klo 18:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mowgli kirjoitti:

Ei Frontière(s) nyt ainakaan, arvostelussani lisätietoja. Inside on hieno gorekauhu, ja Jullen mainitsema End of the Line on mielestäni yksi vuosikymmenen parhaista kauhuelokuvista. Hatchet on erittäin hauska kasarislasherparodia, joka on jo cameoidensa takia katsottavaa kamaa. Rottweiler ei mielestäni ollut myöskään yhtään hassumpi, ihan hauska draamaelokuva jolla on ikävän matala budjetti ja se näkyy lopullisessa tuotoksessa. Muuten nuo katsomani ovat olleet parhaimmillaan *½-tasoisia elokuvia.

Dekabristi

05.05.10 klo 23:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Inside on mielestäni loistoelokuva. Erittäin häiritsevä ja kipeän väkivaltainen, mutta silti kylmän tyylikäs ja erinomaisesti ohjattu nihilistisen puoleinen "jouluelokuva", jonka olen katsonut useaan kertaan ja vaikuttunut siitä joka kerta. Teoksen nerokkuus johtuu tavasta, jolla se käsittelee aihettaan, raskauteen liittyviä pelkoja, jotka esim. Slavoj Zizekin mukaan ovat koko lajityypin klassisin aihe.

Muut "sarjan" elokuvat on poikkeuksetta täyttä paskaa, joita yritetään myydä suositumpien nimikkeiden varjolla muka tavallista väkivaltaisempina kauhuelokuvina. Hah hah, kylläpä naurattaa, kun boksin läpi katsonenaa repii hiuksia päästä tämän kusetuksen huomattuaan. Onneksi tutustuin Insideen ennen boksin hankkimista, joten en oikeastaan tule koskaan yhdistäneeksi sitä tähän nimikkeeseen.

Sanottakoon vielä, että Frontier(s) on hyvä lähinnä sikäli, ettei se ole niin huono kuin muut elokuvat. Silti se jää auttamatta keskinkertaiseksi, jos vertaus käy ns. oikeisiin elokuviin: väkivaltaisuus, groteski ulkoasu ja verisyys jäävät kaikki pinnallisiksi, eikä niillä tavoiteta mitään syvempää pelon tai jännityksen tilaa.

Rikama

07.05.10 klo 18:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mowgli kirjoitti:

Erehdyit katsomaan tämän?
Niin minäkin. Tosin katsomani oli irtoversio.
Tuo viestisi on täyttä asiaa, omasta mielestäni myös täyttä potaskaa. Hyvät naurut tosin sain pienessä hiprakassa kun onnistui arvaamaan jokaisen kohdan, kun oli niin puhkikulutetut ideat.

Elokuvan nähneille: näytä

07.05.10 klo 20:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Rikama kirjoitti:

Elokuvan nähneille: näytä

No sen takia tietysti, että:

Spoileri: näytä

HorrorFreak

01.07.10 klo 23:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Inside on ensimmäisestä Dark Label -boksista oikeastaan ainoa todella hyvä elokuva. Myös Hatchet on ihan hyvä, juuri sitä "Old School American Horroria" miksi sitä mainostettiinkin. Frontiers on ihan kohtuullinen, samoin kuin Storm Warning. KM31:ssä olisi ollut potentiaalia todella hyväksi leffaksi, mutta jotain jäi puuttumaan. Sarjan muut leffat ovat keskinkertaisia tai huonoja.

02.07.10 klo 02:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

HorrorFreak kirjoitti:

Hatchet katseltiin pari päivää sitten kamujen kanssa. En sitten tiedä tuosta "old school american horrorista" mutta koko leffa oli sen verran perseestä, että se oli oikeastaan jo ihan hyvä. Kun saa nauraa räkäisesti tuon tuosta, voi huonommastakin tekeleestä tulla nautittava. Leffan lopetus oli aivan omaa luokkaansa surkeudessaan, mutta se viimeisteli tuon hulvattoman pökäleen täydellisellä mahdollisella tavalla. <3

vasara88

02.07.10 klo 11:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mä yritän parhaani mukaan vältellä Dark Label leffoja. On silti tullut jokunen niistä nähtyä.

Ihan hyviä tai ok: Frontiers, Inside, Rottweiler ja Brutal

Huonoja: Creepshow 3, Gag, Shrooms ja Death Roll

En muista oliko vielä muita joita oon nähnyt. Live Feedin vois kyllä joskus katsoa vaikka uskon sen olevan surkea.

HorrorFreak

02.07.10 klo 15:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joo, Gag oli tosiaan aivan hirveä.

matula

30.08.10 klo 12:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

shrooms tuli just tilattua discshopin tilauksen mukana, kyllä nyt kaduttaa... no onneksi ei maksanut maltaita. Inside on näistä dark labelin julkaisuista paras, frontiers kanssa ihan katsottava, vähän tulee mieleen nämä 70-luvun hills have eyes-pätkät neonatseilla höystettynä.

Frozenbutterfly

10.05.11 klo 09:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tietääks kukaa Dark Labelin kolmannest tuottiksest mitään? meinaan noi kaks muuta olen saanu boxeina mutta sitä kolmatta boxia ei kuulu.
Minkä firman toi Dark label ees on? Siitä löytyy aika vähän infoa.
Tunnen turhaksi kompata kaikkia erikseen Itte oon pitäny jonkun verran näistä leffoista mistä muutkin ja joistain enemmän toisista vähemmän.

VierasTalo

10.05.11 klo 12:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

Frozenbutterfly kirjoitti:

Minkä firman toi Dark label ees on?

Future Filmin. Firman logo on jokaisen Dark Label-leffan kyljessä.

wednesday

06.11.11 klo 13:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itselleni Dark Labelista on muodostunut melkoinen huonon laadun symboli. Koetan parhaani mikaan pysyä näistä erossa, kun on tullut virheistä opittua. Olen nähnyt Srhoomsin, the abandonenin, indiden ja diary of a serial killerin. Insideä lukuunottamatta muut kamalaa kuraa. Sattuipahan ihan niinkin että satuin tilaamaan insiden enkkujulkkarin niin, etten tiennyt sen kuulumista DL-roskasakkiin ennen tätä ketjua.

leffafriikki1234

Frontiers
Black Wateri
KM 31
Inside

Mitä mieltä Olette olleet sarjan elokuvista ??

Mutta kertokaa mitä mieltä te ootte näistä pätkistä mieltä ???

Ainut hyvä noista oli hatchet-ja rottweiler minun mielestäni.

satanoperca

09.11.11 klo 08:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itsekkin menin tuon paketin ostamaan kun oli Anttilassa 9e

Hirveää kuraa koko paketti ja varsinkin tyttö kellarissa on sitä luokkaa, että sen voisi CIA voisi kiduttaa pakottamalla katsomaan sitä...

Key

14.11.11 klo 16:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nyt kyllä ihmetyttää miksi Future Film leimaisee joihinkin hyviin, vanhoihin elokuviin Dark-Label'in nimen. Kumastuttaa miten niin hyvä elokuva kuin Dario Argenton Inferno on saanut Futuren julkaisussa Dark-Labelin nimen?

Frozenbutterfly

24.08.12 klo 03:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hei totanoin. Jos jollakulla on näitä dark labelin leffoja ns. ylimääräisiä kappaleita. Mä ottaisin niitä mielellään vastaan sillä minä ja eräs ystäväni ollaan otettu tavoitteeksi saada kasaan noi kaikki.