Kamppailukohtaus joka sai sinut pomppimaan tuolissasi

Foorumin päävalikkoonLeffat yleisesti › Kamppailukohtaus joka sai sinut pomppimaan tuolissasi

08.02.11 klo 20:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ihme ettei Undefeatablea ole mainittu, eräs kaikkien aikojen parhaista kamppailulajielokuvista! Pomppimisesta en tiedä mutta hytkymistä riitti.

Grinch

17.04.12 klo 19:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ip Manissa löytyi tietenki kohta, jossa sankarimme Donnie Yen mukiloi Ip Manin roolissa kymmenen karatekaa. Siinä sivussa karatemestareilta katkeaa jalat, kädet ja joidenki naamat saavat uuden muodon. Se mikä tekee tästä entistä ihailtavamman on taustamusiikki.

wednesday

18.04.12 klo 17:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kill Bill - Beatrix vs Yakuza

vallu_87

18.04.12 klo 18:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Upeita taistelujahan on aivan valtavasti mutta yksi mieleenpainuvimmista lienee Scott Adkinsin ja Lateef Crowderin iskujenvaihdot Undisputed 3 elokuvassa. Pitkiä otoksia, ei stuntteja ja ei vaijereita.http://www.youtube.com/watch?v=px883VMLrZg

18.04.12 klo 22:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Yksi SteadiCam, yksi Tony Jaa, yksi otos = http://www.youtube.com/watch?v=IM2atZfn87M

Turpaanvetoa isolla tavalla.

ilmastointiteippi

19.04.12 klo 08:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

James Bond 007 Rakastettuni leffassa kohtaus jossa Jaws ja Bond tappelevat junassa. Myös mieleen tulee Lahjomattomat leffan kohtaus juna asemalla

ShadowDragon

11.05.12 klo 22:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ehdottomasti paras kamppailukohtaus on Bruce Leen debyyttielokuvassa, The Big Boss.
Kyseisen pätkän lopputaistelu, jossa huumeliigan pomo ja Leen esittämä Cheng-Chao-an taistelevat erittäin hienossa paikassa.

Vasuri

13.05.12 klo 01:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itse olen innostunut ekasta Die Hardista, Bruce Willis sekä miehen hahmo John McClaine ovat jotain aivan upeaa. Mutta joo, se hyvä kanppailukohtaus on siinä lopussa, kun Hans Gruber roikkuu pidellen kiinni Johnin vaimosta ja sitten putoaa alas. Todella hyvin kuvattu kohtaus, onnistunut hidastettu kuva.

James Bondeissa on myös hyviä kamppailukohtauksia. Yksi parhaista on Bondin ja Trevelyanin kamppailu Kultaisessa silmässä, joka päättyy siihen, että James pudottaa tämän toisen hepun alas. Siis tuo kohtaus ei poistu ikinä mielestäni.

Leffa Timppa

26.11.17 klo 18:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Christopher Nolanin Yön ritarin paluussa nähdään Batmanin ja Banen välinen tappelu. On muuten loistavaa seurattavaa.

Pirates of the Caribeanneissa nähdään monia hienoja taistelukohtauksia, mutta ykköseksi nousee varmaankin heti toisessa leffassa nähtävä taistelu pyörivässä myllyn rattaassa. Kaiken lisäksi myös parhaimpia miekkataisteluita ikinä.

Medusan iskussa nähdään Jason Bournen ja Desh Bouksanin välillä käsitappelu, joka on kuvattu omaperäisesti jännittävän musiikin soidessa.

On paljon parempiakin taistelukohtauksia, mutta nuo ovat jääneet parhaiten mieleen, koska ne ovat vain niin mahtavia.