Leffat yleisesti
Foorumin päävalikkoon › Leffat yleisesti › Tropic Thunder
Tropic Thunder
Edellinen sivu | 1 | Seuraava sivu
KivilärviKäyttäjä |
06.07.08 klo 15:00 - linkitä tähän kommenttiin: # Syksyllä on tulossa uusi komediapläjäys Tropic Thunder, joka ainakin minua kovasti kiinnostaa. Jo pelkästään casting lupaa hyvää: Ben Stiller, Jack Black, Robert Downey Jr., Steve Coogan ja Nick Nolte. Lisäksi cameo-roolissa lihavana, kaljuna stuodipamppuna nähdään Tom Cruise!!! Trailerien perusteella luvassa voisi olla jopa oikeasti hauska elokuva. Aiempi traileri Full RedBand Trailer |
Lordi-faniKäyttäjä |
06.07.08 klo 15:12 - linkitä tähän kommenttiin: # Itse odotin tätä leffaa näyttelijöiden takia, mutta nuo trailerit katsottuani odotukset nousivat aika huimasti! Tämä leffa on pakko mennä katsomaan! |
andyKäyttäjä |
06.07.08 klo 22:43 - linkitä tähän kommenttiin: # Pineapple Expressin ohella sellainen komedia, jonka varmasti tulen katsomaan, joskin sitten dvd:ltä. Traileri näyttää kyllä hyvältä viihteeltä ja bonuksena Robert Downey Jr. |
X-tyyppiTykittäjä |
07.07.08 klo 17:39 - linkitä tähän kommenttiin: # Mitä?! Amerikasta hauska leffa? Kyllä! Se vaikuttaa mahdolliselta. Tätä olen kuolannut jo kuukauden ja manannut Suomen ensi-iltapäivää. Noh, onpahan ikävässä syksyssä piristettä. |
Ronald McKeyKäyttäjä |
08.07.08 klo 13:48 - linkitä tähän kommenttiin: # Traileri on kohtuullisen lupaava, meinaan vaikuttaa aika haustalta. Näyttelijät tosin ovat tehneet niin hyviä kuin huonojakin suorituksia, joten tätä projektia on lupa sekä pelätä että odottaa, sanon minä. |
yartsaKäyttäjä |
13.07.08 klo 13:40 - linkitä tähän kommenttiin: #
Kyllä tässä taitaa olla tämän vuoden komedia. |
VeskaKäyttäjä ![]() |
16.07.08 klo 13:08 - linkitä tähän kommenttiin: # Tätä odotetaan täälläkinpäin innolla. |
andyKäyttäjä |
18.08.08 klo 13:44 - linkitä tähän kommenttiin: # Jenkeissä ainakin otettiin Tropic Thunder hyvin vastaan, kun tällä hetkellä Rottetomatoes.comissa 84% puolelle liikutaan ja tiputti The Dark Knightin top-2. Robert Downey Jr:n rooli on saanut vähän suitsutusta ylleen, mutta tuollaiset puheet vain nostavat elokuvan statusta. Kyllä tämä vaikuttaa todella herkulliselta komedialta, ainakin jos elokuvan promopätkiin on uskomista. Reilu kuukausi ensi-iltaan.
|
rillijulleKäyttäjä |
18.08.08 klo 16:02 - linkitä tähän kommenttiin: # Tätä sopii kyllä odotella. Vaikuttaa oikeasti hauskalta komedialta. Jenkeissäkin ryhdistäydytty näiden komedioiden kohdalla: ensinnä Superbad, sitten tämä ja Pineapple Express. |
KivilärviKäyttäjä |
20.08.08 klo 10:57 - linkitä tähän kommenttiin: # Huh, elokuva ei flopannut! Arvostelut ovat olleett todella hyviä ja elokuva menestyi ensi-ilta viikonloppunaan todella hyvin. Tahtoo nähdä!! (Viimeksi minulla oli näin kova hinku jenkkikomediaa kohtaan vuonna 2004, kyseessä oli Team America: World Police.) |
SöpöYlläpitäjä |
22.08.08 klo 03:50 - linkitä tähän kommenttiin: # ^Pitkästä aikaa itsellänikin samanlaiset fiilikset uutta leffaa kohtaan. Pitää myöntää, että nähtyäni Tropic Thunderin trailerin ensimmäistä kertaa, katselin sen niin puolivalolla, etten edes rekisteröinyt Downey Jr:n mukana oloa. Hilpeä ylläri nähdä heppu uusissa väreissä... Muistaakseni Downey Jr. on tehnyt tosin jotakin vähän samankaltaista (mutta vain hetkellisesti) jo 1990-luvulla, komediassa Sydän ja sielut. |
DavidByronKäyttäjä |
22.08.08 klo 22:57 - linkitä tähän kommenttiin: # Kyllä, kyllä tämä ja Pineapple Express pakko nähdä kyllä, kun kotikaupungin teattereihin paukahtaa. |
Edellinen sivu | 1 | Seuraava sivu