Leffat yleisesti

Foorumin päävalikkoonLeffat yleisesti › Tropic Thunder

Tropic Thunder

Edellinen sivu | 1 | Seuraava sivu

Kivilärvi

Käyttäjä
100 viestiä

06.07.08 klo 15:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Syksyllä on tulossa uusi komediapläjäys Tropic Thunder, joka ainakin minua kovasti kiinnostaa. Jo pelkästään casting lupaa hyvää: Ben Stiller, Jack Black, Robert Downey Jr., Steve Coogan ja Nick Nolte. Lisäksi cameo-roolissa lihavana, kaljuna stuodipamppuna nähdään Tom Cruise!!!
Ohjauksesta vastaa Ben Stiller, joka on osittain käsikirjoittanut elokuvan.

Trailerien perusteella luvassa voisi olla jopa oikeasti hauska elokuva.

Aiempi traileri
http://youtube.com/watch?v=l66QEEVoAhw

Full RedBand Trailer
http://youtube.com/watch?v=JCDtdhiCm6A

Lordi-fani

Käyttäjä
211 viestiä

06.07.08 klo 15:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itse odotin tätä leffaa näyttelijöiden takia, mutta nuo trailerit katsottuani odotukset nousivat aika huimasti! Tämä leffa on pakko mennä katsomaan! :D

andy

Käyttäjä
521 viestiä

06.07.08 klo 22:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pineapple Expressin ohella sellainen komedia, jonka varmasti tulen katsomaan, joskin sitten dvd:ltä. Traileri näyttää kyllä hyvältä viihteeltä ja bonuksena Robert Downey Jr.

X-tyyppi

Tykittäjä
365 viestiä

07.07.08 klo 17:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mitä?! Amerikasta hauska leffa? Kyllä! Se vaikuttaa mahdolliselta. Tätä olen kuolannut jo kuukauden ja manannut Suomen ensi-iltapäivää. Noh, onpahan ikävässä syksyssä piristettä.

Ronald McKey

Käyttäjä
54 viestiä

08.07.08 klo 13:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Traileri on kohtuullisen lupaava, meinaan vaikuttaa aika haustalta. Näyttelijät tosin ovat tehneet niin hyviä kuin huonojakin suorituksia, joten tätä projektia on lupa sekä pelätä että odottaa, sanon minä.

yartsa

Käyttäjä
461 viestiä

13.07.08 klo 13:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Rain of Madness [www.youtube.com]
http://www.rainofmadness.com/

Kyllä tässä taitaa olla tämän vuoden komedia. :)

Veska

Käyttäjä
1 viestiä

16.07.08 klo 13:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tätä odotetaan täälläkinpäin innolla. :)

andy

Käyttäjä
521 viestiä

18.08.08 klo 13:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jenkeissä ainakin otettiin Tropic Thunder hyvin vastaan, kun tällä hetkellä Rottetomatoes.comissa 84% puolelle liikutaan ja tiputti The Dark Knightin top-2. Robert Downey Jr:n rooli on saanut vähän suitsutusta ylleen, mutta tuollaiset puheet vain nostavat elokuvan statusta. Kyllä tämä vaikuttaa todella herkulliselta komedialta, ainakin jos elokuvan promopätkiin on uskomista. Reilu kuukausi ensi-iltaan.

rillijulle

Käyttäjä
412 viestiä

18.08.08 klo 16:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tätä sopii kyllä odotella. Vaikuttaa oikeasti hauskalta komedialta. Jenkeissäkin ryhdistäydytty näiden komedioiden kohdalla: ensinnä Superbad, sitten tämä ja Pineapple Express.

Kivilärvi

Käyttäjä
100 viestiä

20.08.08 klo 10:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Huh, elokuva ei flopannut! Arvostelut ovat olleett todella hyviä ja elokuva menestyi ensi-ilta viikonloppunaan todella hyvin. Tahtoo nähdä!! (Viimeksi minulla oli näin kova hinku jenkkikomediaa kohtaan vuonna 2004, kyseessä oli Team America: World Police.)

Söpö

Ylläpitäjä
2116 viestiä

22.08.08 klo 03:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

^Pitkästä aikaa itsellänikin samanlaiset fiilikset uutta leffaa kohtaan. Pitää myöntää, että nähtyäni Tropic Thunderin trailerin ensimmäistä kertaa, katselin sen niin puolivalolla, etten edes rekisteröinyt Downey Jr:n mukana oloa. Hilpeä ylläri nähdä heppu uusissa väreissä... Muistaakseni Downey Jr. on tehnyt tosin jotakin vähän samankaltaista (mutta vain hetkellisesti) jo 1990-luvulla, komediassa Sydän ja sielut.

DavidByron

Käyttäjä
117 viestiä

22.08.08 klo 22:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kyllä, kyllä tämä ja Pineapple Express pakko nähdä kyllä, kun kotikaupungin teattereihin paukahtaa. :)

Edellinen sivu | 1 | Seuraava sivu