Huonoin näkemäsi leffa?

Foorumin päävalikkoonLeffat yleisesti › Huonoin näkemäsi leffa?

Juhani Sementti

15.08.03 klo 21:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

Toki on huonompiakin leffoja kuin kurkunleikkaajien saari. Onko kukaan nähnyt Space Jamia. Siinä on todella osattu yhdistää kaupalisuus leffaan. Kaikki ne Vemmelsääret ja Repet, sekä tietenkin kaikkien aikojen suurin korinkuluttaja Michael Jordan. Eiks se ilmestynyt vuonna 1996? Silloin se oli kyllä kova juttu semmoiselle 6-8-vuotiaalle.

17.08.03 klo 20:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

Täydellisen sotilaan paluuta en menisi kenellekään suosittelemaan. Chuck Norrisin Kyttä ja koira on myös aivan surkea. Mr. Magoota kannattaa myös välttää. Sininen Laguuni oli myös aikamoista roskaa.

18.08.03 klo 12:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Katoin just vähän aika sitten ikävä kyllä jo toisen kerran ekan Tomb Raiderin. Ei todellakaan olisi pitäny, raina on ahdistavan kökkö kaikessa. En antaisi sitä pahimmalee vihamiehellenikään... :?

Juhani Sementti

18.08.03 klo 16:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

Chuck Norrisin Kyttä ja Koira. Se on täällä myytävänä Kone-Pisteessä. Mutta älkää tuomitko minua, sitä mä en ostaisi ikinä. Siellä oli myös yksi toinen Norris-leffa. Metsien Soturi. Eikö kuulostakin ihanan kornilta?

Chuck Norris vaikuttaa joltakin B-luokan kopiolta Isosta Arskasta tai Slysta.

Mosse90

18.08.03 klo 18:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

Huonoin leffa on the edge :)

ji

18.08.03 klo 20:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Siis onko porukka ihan tosissaan näissä mielipiteissään? Onko The Edge oikeasti huonoin näkemäsi elokuva? Mikä siinä on niin huonoa... Huh, en voi ymmärtää. Tai sitten olen vain nähnyt liian monta leffaa - liian laaja muisti.

PS. Chuck on kova ja legendaarinen. Respect for karate.

J-P

24.08.03 klo 00:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

Street Fighter ja Täydellisen Sotilaan Paluu siinä on surkeimmat.

Zombie_

24.08.03 klo 12:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

She's So Lovely on niin syvältä, Sean Penny näyttelee niin surkeasti siinä, en muista häneltä yhtään hyvää leffaa. Ja Stephen Kingin IT ei myöskään kuulu suurin lemppareihini, joku hemmetin Klovni vainoaa lapsia...jee...

24.08.03 klo 14:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mikä on vielä pahempi kuin Sininen Laguuni? -Paluu siniselle laguunille!!!!!!!!!!!!!!!!

Toinen antilempparini on hirvittävä Kauhukakara-sarja, joka hivelee katsojan aivolohkoja juuriharjalla...

Zombie_

24.08.03 klo 16:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

John Lennonjohto kirjoitti:

Noi laguuni leffat on ihan peestä!

Viljami

28.08.03 klo 17:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

Elvis - The Movie: joskus maailmassa raina tuli katottua oikein leffateatterissa, ja on kyllä jäänyt mieleen. Kurt Russel Elviksenä! Huh.

Kampe taisi tulla töösästäkin joitakin aikoja sitten, mutta en päässy silloin kattoon uudelleen.

JarkkoK

28.08.03 klo 20:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viljami kirjoitti:

Elvis - The Movie

Mitämitämitä !? Tuohan on ihan kelpo elokuva, verrattuna esimerkiksi Elviksen tekemiin elokuviin.

Kustaa

28.08.03 klo 20:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Aivan. Ei ollenkaan niin paha. Elvis the Movie on muuten John Carpenterin leffa, oikea megaspektaakkeli. Muistaakseni kaapelikanavilla ollut SuperChannel näytti leffaa useammankin kerran silloin joskus...

Huonoin leffa jonka melkein katsoin loppuun (on varmaan oinuita leffoja joita olen katsomalla katsomaan alkanut ja lopettanut ennen lopputekstejä) on Ruohonleikkaaja 2. VanDammen Ei pakopaikkaa ja Street Fighter on kans aivan hirveitä katsomiani (hävettää) elokuvia.

Viljami

28.08.03 klo 23:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Syvältä, mikä syvältä, vaikka ohjaaja onkin guru. No, okei sen verran täytyy antaa periksi että Elvis- The Movie tuli katottua aika nöösinä. Sen takia olisikin pitäny nähdä se uudelleen jotta olisi nähnyt vieläkö hermo olis menny.

ji

28.08.03 klo 23:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kustaa kirjoitti:

Street Fighter on kans aivan hirveitä katsomiani (hävettää) elokuvia.

Hehe. Minä olen katsonut ST:n kaksi kertaa nauhalta sekä yhden kerran tv:stä - floppihan se on verrattuna mortal kombat -leffoihin...

Kustaa

29.08.03 klo 09:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viljami kirjoitti:

Joo korjaan vielä että kyllähän kyseinen elokuva aika huono on. Saattaaisi olla että se tuntuis nylyään vielä kauheammalta jos joutus jostain syystä katsomaan... Kyllä Carpenterille sopii toi puukkoselkään osasto paremmin kuin eeppiset historian suurmiehistä kertovat pläjäykset. :wink:

19.09.03 klo 15:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hah, yksi kamala pläjäys on jäänyt mainitsematta. Speed 2. Willem Dafoen uran musta tahra ja Sandra Bullockaan ei pahemmin muotojaan esittele.

19.09.03 klo 17:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Johnnyboy: Speed 2 ei ole erikoisen hyvä lehva, mutta ei se ole lähelläkään maailman huonoimman titteliä. Edelleen sanon, surffinatsien on kuoltava. Se on maailmankaikkeuden historian huonoin "elokuva."

Faith

20.09.03 klo 11:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Isäni on Turbomies on kans aika surkea..

21.09.03 klo 22:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

Faith kirjoitti:

Isäni on Turbomies on kans aika surkea..

Tell me about it½!!!!